Berta Sándor
Külön csoportosítaná a médiatartalmakat a Facebook
A közösségi platform az év végéig akarja létrehozni az elkülönített hírrészlegét.
A Facebook értékes és megbízható híreket akar kínálni a regisztrált tagjainak és a látogatóinak, ezért úgy döntött, hogy kialakítja az ezzel kapcsolatos külön részlegét. A társaság szóvivője a CNBC-nek azt nyilatkozta, hogy az év végéig elindítják a szolgáltatást. Korábban a The Wall Street Journal arról számolt be, hogy a Facebook az egyes médiacégeknek akár évente 3 milliárd dollárt is kínál azért, hogy az új területen szalagcímeket és cikkrészleteket helyezzenek el. A megkeresett sajtóorgánumok között volt The Washington Post, a Bloomberg gazdasági hírügynökség és a Dow Jones. Az információkat a társaság eddig nem kommentálta.
Érdekesség, hogy Mark Zuckerberg, a Facebook vezetője már áprilisban beszélt az elképzelésről Mathias Döpfnernek, a Springer médiakonszern első emberének. Akkor nem zárta ki, hogy a projektben résztvevő médiavállalatoknak esetleg licencdíjat kellene fizetniük. A Facebook felkínálta az érdeklődőknek azt a lehetőséget is, hogy a tartalmaikat közvetlenül az oldalain jelentessék meg, akár úgy is, hogy a szalagcímek és a cikkrészletek a saját honlapjukon elhelyezett anyagokra mutatnak. Azt nem lehet tudni, hogy a megkeresett lehetséges partnercégek közül melyik vette komolyan fontolóra az ajánlatot.
A Facebook értékes és megbízható híreket akar kínálni a regisztrált tagjainak és a látogatóinak, ezért úgy döntött, hogy kialakítja az ezzel kapcsolatos külön részlegét. A társaság szóvivője a CNBC-nek azt nyilatkozta, hogy az év végéig elindítják a szolgáltatást. Korábban a The Wall Street Journal arról számolt be, hogy a Facebook az egyes médiacégeknek akár évente 3 milliárd dollárt is kínál azért, hogy az új területen szalagcímeket és cikkrészleteket helyezzenek el. A megkeresett sajtóorgánumok között volt The Washington Post, a Bloomberg gazdasági hírügynökség és a Dow Jones. Az információkat a társaság eddig nem kommentálta.
Érdekesség, hogy Mark Zuckerberg, a Facebook vezetője már áprilisban beszélt az elképzelésről Mathias Döpfnernek, a Springer médiakonszern első emberének. Akkor nem zárta ki, hogy a projektben résztvevő médiavállalatoknak esetleg licencdíjat kellene fizetniük. A Facebook felkínálta az érdeklődőknek azt a lehetőséget is, hogy a tartalmaikat közvetlenül az oldalain jelentessék meg, akár úgy is, hogy a szalagcímek és a cikkrészletek a saját honlapjukon elhelyezett anyagokra mutatnak. Azt nem lehet tudni, hogy a megkeresett lehetséges partnercégek közül melyik vette komolyan fontolóra az ajánlatot.