Berta Sándor

Az AOL iránt érdeklődik a Verizon?

Ugyan a távközlési konszern még nem tett ajánlatot a cégre, de egy esetleges együttműködés alaposan felforgathatja az online és a reklámpiacot.

A Verizon érdeklődéséről - bennfentesekre hivatkozva - a Bloomberg gazdasági hírügynökség számolt be. A telekommunikációs óriáscég számára azért lehetne gyümölcsöző egy esetleges tranzakció vagy kooperáció, mert ezáltal növelhetné a jelenlétét a mobil videopiacon. Felvásárlás, illetve közös vállalat alapítása egyaránt szóba kerülhet.

Egyelőre az szivárgott ki, hogy a Verizon vezetői már ismertették az elképzeléseiket az AOL menedzsmentjével, hivatalos megkeresés vagy ajánlattétel ugyanakkor nem történt. A Verizon elsősorban a mobil videoajánlatait szeretné bővíteni és érdeklődik az AOL online reklámtechnológiája iránt. Az ügy összefüggésben lehet egy jövőbeli online videotermékkel is. A Verizon és az AOL szóvivői nem akarták kommentálni az értesüléseket, igaz, nem is cáfolták azokat.

Az AOL nemcsak a reklámpiaci pozíciója miatt lehet érdekes a Verizon számára, hiszen a tulajdonában van a The Huffington Post nevű lap, továbbá két nagy technológiai blog, az Engadget és a TechCrunch is. A Verizon emellett 2,3 millió AOL-előfizetővel is gyarapíthatná az ügyfelei táborát. A távközlési óriáscég a legnagyobb mobilszolgáltató az Amerikai Egyesült Államokban, a vezetékes piacon viszont a második az AT&T mögött. A társaság nemrég három menedzsert is megbízott azzal, hogy fejlesszenek ki egy mobil videoszolgáltatást és integrálják abba az időközben megvásárolt technológiákat.

Az AOL kapcsán tavaly februárban vált ismertté, hogy a személyre szabható reklámokban erősítene, ugyanis 83 millió dollárért megvásárolta Gravity nevű céget, amely ezen a területen van jelen.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!