SG.hu
Nem az olcsó munkaerő miatt van itt a British Telecom
Az angol vállalat hazai részlege elérte az 1000 fős létszámot, melynek 93 százaléka magyar munkavállaló.
A magyarországi brit nagykövet és Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter jelenlétében jelentette be a British Telecom ezt a fontos mérföldkövet. Faragó Andor, a központ ügyvezetőjének közlése szerint 15 év alatt érték ezt el, budapesti és debreceni szakembereik Európa 12 országában 3000 ügyfelet támogatnak, köztük kormányzati cégeket és multinacionális nagyvállalatokat.
A brit nagykövet, Jonathan Knott angol nyelvű beszéde elején elmondta, hogy ő ugyan nem tud elég jól magyarul, de tapasztalatai szerint fordítva, a magyar munkavállalók külföldi nyelvtudását tekintve ez messze nem így van. Ezzel nagyon egyetértett Elaine Budd, az európai régió operatív igazgatója: "Alkalmazottaink átlagosan 4 nyelven beszélnek, de van aki 9 nyelven tud kommunikálni. Globális szolgáltatóként ez nagyon fontos számunkra." Méltatta az emberek motiváltságát, tudásuk minőségét üzleti téren is.
Varga Mihály szerint az angol cég sikere Magyarország sikere is egyben, hiszen a helyi részleg munkavállalóinak közel 93 százaléka magyar, több mint 85 százalékuk felsőfokú végzettséggel rendelkezik, átlagban több mint két idegen nyelven beszélnek felsőfokú szinten, átlagéletkoruk pedig 30 év alatt van. A magyarországi szolgáltatóközpontokat háttérben futó sikertörténetnek nevezte, melyek nem kapnak elég figyelmet annak ellenére, hogy a 80 cég több, mint 30 ezer embert foglalkoztat.
A cég terveiben a magyarországi bővítés folytatása szerepel, újabb 150-200 munkahelyet kívánnak teremteni az elkövetkező tizenkét hónapban, főként az ügyfélmenedzsment és az üzleti támogató szolgáltatások területén. A vállalat folyamatosan keres gazdasági, kereskedelmi, informatikai vagy pénzügyi végzettségű fiatalokat, akik már rendelkeznek egy-három éves szakmai tapasztalattal és az angol mellett egy másik európai nyelvet is felsőfokú szinten beszélnek.
A magyarországi brit nagykövet és Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter jelenlétében jelentette be a British Telecom ezt a fontos mérföldkövet. Faragó Andor, a központ ügyvezetőjének közlése szerint 15 év alatt érték ezt el, budapesti és debreceni szakembereik Európa 12 országában 3000 ügyfelet támogatnak, köztük kormányzati cégeket és multinacionális nagyvállalatokat.
A brit nagykövet, Jonathan Knott angol nyelvű beszéde elején elmondta, hogy ő ugyan nem tud elég jól magyarul, de tapasztalatai szerint fordítva, a magyar munkavállalók külföldi nyelvtudását tekintve ez messze nem így van. Ezzel nagyon egyetértett Elaine Budd, az európai régió operatív igazgatója: "Alkalmazottaink átlagosan 4 nyelven beszélnek, de van aki 9 nyelven tud kommunikálni. Globális szolgáltatóként ez nagyon fontos számunkra." Méltatta az emberek motiváltságát, tudásuk minőségét üzleti téren is.
Varga Mihály szerint az angol cég sikere Magyarország sikere is egyben, hiszen a helyi részleg munkavállalóinak közel 93 százaléka magyar, több mint 85 százalékuk felsőfokú végzettséggel rendelkezik, átlagban több mint két idegen nyelven beszélnek felsőfokú szinten, átlagéletkoruk pedig 30 év alatt van. A magyarországi szolgáltatóközpontokat háttérben futó sikertörténetnek nevezte, melyek nem kapnak elég figyelmet annak ellenére, hogy a 80 cég több, mint 30 ezer embert foglalkoztat.
A cég terveiben a magyarországi bővítés folytatása szerepel, újabb 150-200 munkahelyet kívánnak teremteni az elkövetkező tizenkét hónapban, főként az ügyfélmenedzsment és az üzleti támogató szolgáltatások területén. A vállalat folyamatosan keres gazdasági, kereskedelmi, informatikai vagy pénzügyi végzettségű fiatalokat, akik már rendelkeznek egy-három éves szakmai tapasztalattal és az angol mellett egy másik európai nyelvet is felsőfokú szinten beszélnek.