Berta Sándor
Több utat is önállóan teljesített a Tesla Model 3
Ez az internetre feltöltött videókból derült ki.
A Tesla tavaly októberben tette elérhetővé néhány kiválasztott autótulajdonos számára a Full Self Driving nevű vezetőt segítő rendszerének a béta verzióját. A Teslarati nevű portál most arról számolt be, hogy a Whole Mars Catalog nevű YouTube-csatornára az elmúlt napokban két felvétel is felkerült. Az egyik anyag azt mutatta, hogy miként tette meg egy Tesla Model 3 gyakorlatilag minimális emberi beavatkozás mellett a San Francisco és Los Angeles közötti 615 kilométeres távolságot, míg a másik videó azt, hogy egy másik Tesla Model 3 ugyanígy jutott el Los Angelesből a Szilícium-völgybe.
A San Francisco-Los Angeles út során a sofőr gyakorlatilag a Los Angeles városába való behajtáskor vette csak át egy kis időre a kormányt, hogy elkerülje a sávjában lévő törmelékeket. Ez a példa is azt támasztotta alá, hogy hiába vannak például jó időjárási viszonyok, a Full Self Driving rendszer mindenképpen a vezető teljes figyelmét követeli meg. A szoftver javított bétaváltozata immár felismeri a stoptáblákat és a közlekedési lámpák színeit is, sőt, képes önállóan parkolni. Eddig számos felvételt hoztak nyilvánosságra, amelyek azt mutatják, hogy a rendszer mikre képes, illetve nem képes. A Tesla egyébként a jövőben a 10 000 dollárba kerülő szoftvert előfizetési konstrukció keretében is elérhetővé akarja tenni.
A Tesla tavaly októberben tette elérhetővé néhány kiválasztott autótulajdonos számára a Full Self Driving nevű vezetőt segítő rendszerének a béta verzióját. A Teslarati nevű portál most arról számolt be, hogy a Whole Mars Catalog nevű YouTube-csatornára az elmúlt napokban két felvétel is felkerült. Az egyik anyag azt mutatta, hogy miként tette meg egy Tesla Model 3 gyakorlatilag minimális emberi beavatkozás mellett a San Francisco és Los Angeles közötti 615 kilométeres távolságot, míg a másik videó azt, hogy egy másik Tesla Model 3 ugyanígy jutott el Los Angelesből a Szilícium-völgybe.
A San Francisco-Los Angeles út során a sofőr gyakorlatilag a Los Angeles városába való behajtáskor vette csak át egy kis időre a kormányt, hogy elkerülje a sávjában lévő törmelékeket. Ez a példa is azt támasztotta alá, hogy hiába vannak például jó időjárási viszonyok, a Full Self Driving rendszer mindenképpen a vezető teljes figyelmét követeli meg. A szoftver javított bétaváltozata immár felismeri a stoptáblákat és a közlekedési lámpák színeit is, sőt, képes önállóan parkolni. Eddig számos felvételt hoztak nyilvánosságra, amelyek azt mutatják, hogy a rendszer mikre képes, illetve nem képes. A Tesla egyébként a jövőben a 10 000 dollárba kerülő szoftvert előfizetési konstrukció keretében is elérhetővé akarja tenni.