Berta Sándor
Tovább javítana a biztonságon a Volvo
Már most is vezetők a területen, de most 400 programozóval erősítenének szoftveres téren.
A Volvo 89 éves történetének egyik legnagyobb munkaerő-toborzási kampányát indította el a napokban és az elsődleges célja az, hogy a következő 12 hónap során 400 új mérnököt szerződtessen elsősorban az autószoftver-fejlesztés területére. Az ő feladatuk az lenne, hogy tovább javítsanak a meglévő biztonsági rendszeren. A cég több modellje napjainkban olyan megoldással van felszerelve, amelyek felismerik a nagy méretű vadállatokat, így az azokkal való ütközések elkerülhetők. Azonban a gyártó nem elégedne meg ennyivel, szeretne még inkább előrelépni.
Peter Mertens, a Volvo Cars kutatási és fejlesztési alelnöke szerint vállalata úttörő az autonóm vezetés és az elektromos meghajtás területén, valamint piacvezető az autóbiztonság piacán. Ezt a szerepet nem csupán meg akarják tartani, hanem tovább erősítenék, ezért fontos a számukra, hogy a legjobb fejlesztőkkel rendelkezzenek. Az új munkaerő-toborzó programjuk is ezt a törekvésüket tükrözi.
Az új munkatársak nagy része a Volvo göteborgi központi kutatási és fejlesztési részlegéhez kerül majd. A társaság a Svédország déli részén található egyetemi városban, Lundban külön kutató- és fejlesztőközpontot akar nyitni, ahol szeptembertől már 35 szakember áll munkába. A település előnye, hogy mind Malmö, mind Koppenhága a közelében található. A Volvo hosszú távon azt szeretné, ha Svédország nyugati része "autóipari régióvá" válna, a terület ezen szerepe a jövőben tovább erősödne és a régió az autóipari szoftverfejlesztések egyik központja lenne.
A Volvo 89 éves történetének egyik legnagyobb munkaerő-toborzási kampányát indította el a napokban és az elsődleges célja az, hogy a következő 12 hónap során 400 új mérnököt szerződtessen elsősorban az autószoftver-fejlesztés területére. Az ő feladatuk az lenne, hogy tovább javítsanak a meglévő biztonsági rendszeren. A cég több modellje napjainkban olyan megoldással van felszerelve, amelyek felismerik a nagy méretű vadállatokat, így az azokkal való ütközések elkerülhetők. Azonban a gyártó nem elégedne meg ennyivel, szeretne még inkább előrelépni.
Peter Mertens, a Volvo Cars kutatási és fejlesztési alelnöke szerint vállalata úttörő az autonóm vezetés és az elektromos meghajtás területén, valamint piacvezető az autóbiztonság piacán. Ezt a szerepet nem csupán meg akarják tartani, hanem tovább erősítenék, ezért fontos a számukra, hogy a legjobb fejlesztőkkel rendelkezzenek. Az új munkaerő-toborzó programjuk is ezt a törekvésüket tükrözi.
Az új munkatársak nagy része a Volvo göteborgi központi kutatási és fejlesztési részlegéhez kerül majd. A társaság a Svédország déli részén található egyetemi városban, Lundban külön kutató- és fejlesztőközpontot akar nyitni, ahol szeptembertől már 35 szakember áll munkába. A település előnye, hogy mind Malmö, mind Koppenhága a közelében található. A Volvo hosszú távon azt szeretné, ha Svédország nyugati része "autóipari régióvá" válna, a terület ezen szerepe a jövőben tovább erősödne és a régió az autóipari szoftverfejlesztések egyik központja lenne.