Specker Balázs
Az AOL is beszáll a videókeresők harcába
Az America Online elindította videókereső szolgáltatását, utat engedve ezzel az internet-felhasználók millióinak, hogy klipeket, hírrészleteket, valamint egyéb TimeWarner-anyagokat nézhessenek meg.
A konszern hatalmas médiaanyaga mindenképpen előnyhöz juttatja majd az AOL-t a Google-lal és a Yahooval folytatott harcban. Az egyenlőre béta verzióban elérhető, AOL Video nevet viselő szolgáltatás több mint 15 000 Time Warner-anyaghoz nyújt elérést, beleértve a televíziós programokat, zeneklipeket, a Warner Bros. filmelőzeteseit és új videókat a CNN, MSNBC vagy mások oldalairól - írja a CNET News.
Az AOL által bekebelezett Singingfish cég keresőmotorja a cég állítása szerint remekül egészíti ki az új szolgáltatást azáltal, hogy a látogatókat multimédiás szolgáltatásokhoz vezeti. A vállalat várhatóan jövőhéten jelenti majd be videó gyűjtőoldalát, melyen majd a legfrissebb médiaanyagokat gyűjtik össze.
A reklámiparban szerzett tapasztalatok az AOL számára előnyt jelentenek a videókeresők közötti versenyben, csakúgy, mint a rendelkezésre álló a széles választék. A vállalatot a Warner Bros. révén erős szálas kötik Hollywoodhoz is. A cég egy 15 másodperces reklámblokkot is árul, melyek a kiválasztott Time Warner videók előtt fognak lefutni - olvasható a ZDNet oldalán.
A Google és a Yahoo is nemrég indította útjára videókeresőit. A Google többek között az Unicef, a Greenpeace és a CNET Networks filmjeit kínálja a netezőknek saját fejlesztésű médialejátszóján keresztül. A Yahoo eddig még nem biztosította a lejátszás lehetőségét.
A konszern hatalmas médiaanyaga mindenképpen előnyhöz juttatja majd az AOL-t a Google-lal és a Yahooval folytatott harcban. Az egyenlőre béta verzióban elérhető, AOL Video nevet viselő szolgáltatás több mint 15 000 Time Warner-anyaghoz nyújt elérést, beleértve a televíziós programokat, zeneklipeket, a Warner Bros. filmelőzeteseit és új videókat a CNN, MSNBC vagy mások oldalairól - írja a CNET News.
Az AOL által bekebelezett Singingfish cég keresőmotorja a cég állítása szerint remekül egészíti ki az új szolgáltatást azáltal, hogy a látogatókat multimédiás szolgáltatásokhoz vezeti. A vállalat várhatóan jövőhéten jelenti majd be videó gyűjtőoldalát, melyen majd a legfrissebb médiaanyagokat gyűjtik össze.
A reklámiparban szerzett tapasztalatok az AOL számára előnyt jelentenek a videókeresők közötti versenyben, csakúgy, mint a rendelkezésre álló a széles választék. A vállalatot a Warner Bros. révén erős szálas kötik Hollywoodhoz is. A cég egy 15 másodperces reklámblokkot is árul, melyek a kiválasztott Time Warner videók előtt fognak lefutni - olvasható a ZDNet oldalán.
A Google és a Yahoo is nemrég indította útjára videókeresőit. A Google többek között az Unicef, a Greenpeace és a CNET Networks filmjeit kínálja a netezőknek saját fejlesztésű médialejátszóján keresztül. A Yahoo eddig még nem biztosította a lejátszás lehetőségét.