Berta Sándor

Sorozatrészek közötti reklámokat tesztel a Netflix

A vállalat arra kíváncsi, hogy miként reagálnak a felhasználók arra, ha az egyes sorozatrészek között különböző hirdetések jelennek meg.

A Netflix nem idegen termékeket reklámoz, hanem a saját sorozatainak előzeteseit népszerűsíti. Mindez azután nyert megerősítést, hogy a Redditen többen is jelezték, hogy a Rick és Morty két része között a Better Call Saul előzetesét látták. A nézők ezenkívül beszámoltak arról is, hogy a hirdetéseket nem lehetett átugrani, igaz, ezt később a Netflix cáfolta. A társaság hangsúlyozta, hogy egy tesztüzemről van szó és a reklámok nem láthatók mindenki számára, hanem csak bizonyos kiválasztott területeken jelennek meg.

A vállalat szóvivője közölte továbbá, hogy arra is kíváncsiak, hogy miként reagálnak az emberek a hirdetésekre. Amennyiben a többség pozitívan fogadja az új megoldást, akkor bevezetik a rendszert, amely így mindenkit érinteni fog. A Better Call Saul előzetese egyébként Nagy-Britanniában az LG az egyik készülékén, ezen belül a Netflix okostévé-alkalmazásán keresztül jelent meg. A Bob burgerfalodája két epizódja között az I Am A Killer sorozat előzetese volt látható.

Az egyelőre kérdéses, hogy a felhasználók hogyan fogadják az új rendszert, miként az is, hogy a Netflix mennyire ragaszkodik majd mindenáron a reklámok megjelenítéséhez.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Macropus Rufus #9
    Anno a 80 evek kozepen volt dekoderunk a TeleClubhoz ea a SkyMoviehoz. Amikor kodolt adas ment ott nem volt egy perc reklam sem. Amikor kod nem volt akkor volt. A Netflix egy fizetos mozicsatorna. Most azert is fizetek majd, hogy lassam a reklamot. Ebbol ugyfelvesztes lesz. De teszteljek csak. Az, hogy a moziban is van reklam, akkor az a kovetendo pelda? Anyukam mondta mindig, hogy ha xy a kutba ugrik, akkor te is utanna ugrasz. Arra is emlexem amikor meg csak 1 reklam volt a filmekben (szinten 80as evek. Muholdas adok) aztan lassan megjelent a ketto reklam, meg a harom. Most meg 15-20 percenkent van 1. Velhetoen az a hir hogy a stream miatt csokken a torrentezes, egy ilyen dontes utan mehet a szemetbe.
  • morguldae #8
    Ha reklám van elkapcsolok, vagy ha másutt is az van lenémítom a tv-t aztán megyek kajázni, inni, wc-re stb... ennyi! Nem kell reklám! De amúgy is szinte mindent letöltve nézek meg abba hála istennek nincs egyáltalán reklám! A film közbeni reklámok a legundorítóbbak, bármi is legyen. 10-15 perc reklám, az életét elunja az aki várja a film folytatását! Hányni kell ezektől. De a legjobb 15 perc reklám 10 perc Barátok közt :-) aztán megint 15 perc reklám.... pfff....
  • takysoft #7
    igazad van :)
  • AcsMarci #6
    Talán azért, hogy miközben a gyerekek nézik a meséjüket, ne ugorjon be egy gyilkolászós, véres sorozat/film reklámja.
  • zola2000 #5
    "Ez a fizess is, meg még reklámokat is nézz, ez kicsit erős így együtt"

    A mozi pont ilyen, meg a TVK is (kivéve HBO de az is reklámoz filmeket)

    Még ez nem reklám, inkább műsorajánlat.
  • esztyopa #4
    Mit kell ezen tesztelni?
    A sorozatnéző zombik észre sem veszik,mert közben azon agyalnak,hogy ki vakul/gyógyul meg legközelebb,vagy ki-kinek a fia/lánya./Esetleg titokban ki-kinek a szeretője/
    Egyszerű ez mint a faék.
  • Tikal #3
    Amig a sajátját hirdeti addig talán oké, és még mondjuk ha tiltható is, akkor semmi gond...
  • Archenemy #2
    No de basszus hát a netflix már eleve fizetős. Ez a fizess is, meg még reklámokat is nézz, ez kicsit erős így együtt.
  • kékherceg #1
    Pfff, hát erre nagy szükség van...