SG.hu
A spam csökkenti az internetezők számát
[Mediainfo] Bár az Ipsos-Insight felmérésében résztvevő amerikai felnőttek nagy része azt nyilatkozta, hogy nem tántorítja el a spam, 21 % mégis csökkentette e-mailezése mértékét a levélszemét térhódítása óta.
Az Ipsos 1000 amerikai felnőttet kérdezett meg február elején, akiknek az 55 százaléka rendszeresen e-mailezik. Ennek az 55 százaléknak a háromnegyede (77 százalék) szokott postaládájába spamet kapni. A rendszeresen e-mailezők 71 százaléka mondta azt, hogy a levélszemét mennyisége nem változott a CAN SPAM törvény januári hatálybalépése óta. Sokak szerint valójában inkább romlott a helyzet, 10 százalék szerint pedig egyenesen nőtt a spam mennyisége.
A problémát fokozza, hogy a hirdetők fele bevallottan nem érti a CAN SPAM lényegét, 45 százalék pedig nem tudja, hogy kampánya megfelel-e az új kívánalmaknak.
Az Ipsos 1000 amerikai felnőttet kérdezett meg február elején, akiknek az 55 százaléka rendszeresen e-mailezik. Ennek az 55 százaléknak a háromnegyede (77 százalék) szokott postaládájába spamet kapni. A rendszeresen e-mailezők 71 százaléka mondta azt, hogy a levélszemét mennyisége nem változott a CAN SPAM törvény januári hatálybalépése óta. Sokak szerint valójában inkább romlott a helyzet, 10 százalék szerint pedig egyenesen nőtt a spam mennyisége.
A problémát fokozza, hogy a hirdetők fele bevallottan nem érti a CAN SPAM lényegét, 45 százalék pedig nem tudja, hogy kampánya megfelel-e az új kívánalmaknak.