Auto szimulátorok TOPIC-jai: | rFactor | iRacing | LFS | GTR2 | GTL | RACE/07 | GTR | GTR-E | CRS | STCC | nK-Pro | ARCA | RBR | GPL |

Repülo szimulátorok TOPIC-jai: | FSX | FS2004 | Falcon 4 | Lock On | IL2 Sturmovik |

Helikopter szimulátorok TOPIC-jai: | DCS:BS | Enemy Engaged 2 | Enemy Engaged: Comanche Vs Hokum |


  • repvez
    #11605
    nem nyákot azt tudok meg a 3d modelt is meg tudom tervezni csak azt nem tudom, hogy az olyan dolgokat amiket készen meg lehet venni a boltban és szabványos alkatrészek azokat hogy lehet a modellhez hozzáadni.
    A csavar csapágyak mennek , de az elektronikai komponensem csak akkor amikor nyákba kell beulteni öket, de ha egy elektromos komponenst légvezetéken akarok a nyákra tenni ugy már nem tudom ,hogy tervezzem meg a kapcsolást.

    Mármint az elektromos nyákon oké ,hogy csinálok egy plusz minus furatot neki ahova a vezetéket forrasztom, de a Fusionban nincs hozzá footprint amit be tudnák emelni, hogy megnézzem, hogy mekkora hely kell neki és hova esne a felfogatás ami a nyáktol fuggetlen helyen lenne.

    Mint mikor a joystiknál a talpban van a nyák ,de a markolatban a gombok.
    A fusionben nem lehet elektromos komponenst kiválasztani a mechanikai tervezésnél csak a nyáktervező modulnál. a PS3 minijoy és az arduino boardnak nincs 3d footprintje vagy ha egyedi kapcsolokat szeretnék mint egy 4-way HAT kapcsolo a trimhez stb