52
"Ultimate space sandbox"
  • Montanosz
    #52
    egy moddal lehet lokalizálni, a gépi magyart most nézem a Srác aki ezzel foglakozik megcsinálta, mivel nem bonyolult szövegek érthető és a ékezeteket is kezeli, aztán aki szeretné nyelvtanilag majd átfésűli hogy ékes is legyen :-D
  • BladeW
    #51
    A faction traiteket érdemes nézni, van olyan faj akinél sokkal nagyobb reputation loss, ha megtámadják. A baráti tűz is támadásnak számít.
  • lammaer
    #50
    Azért az kicsit durva hogy kb 7-8 aktiv szektor hazavág egy singleplayer meccset.
    De jah, ahogy nézelődök ez egy fundamentális probléma a játék motorjával... szóval nem nagyon lesz erre megoldás.

    Azóta ezen továbbléptem és más hasfájásom van... barrieren túl csatározok, segítek a népeknek. DE: borzalmasan el van cseszve a diplomáciai rész is - van egy excellent factionom, megérkezik egy halom idegen inváziózni. Beszállok a csatába, pusztítom az ellent - darabonként kapok 300-400 kapcsolati pontot.
    DE: ha véletlenül csak ELTALÁLOK egy baráti hajót, ott egyszerre több EZER minuszpontot kapok. Itt nem arról van szó hogy szétlövök valamit, hanem hogy egy ordas harc közben mellémegy egy két lövés, esetleg a fighterek találnak el valamit.

    Gyakorlatilag oda jutottoam hogy nem merek segíteni a baráti AI birodalmaknak, mert a végén jó esetben nulllán leszek, rosszabb esetben meg még minusszal is zárom a csatát.

    Konkrétan el is kezdtem nézegetni hol lehetne ebbe belepiszkálni, mert ez igy nagyon nem jó. Írtam a hivatalos fórumra is de úgy tűnik az nagyon kihalt....
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2020.05.17. 21:41:51
  • BladeW
    #49
    Örülök, hogy megoldódott.

    Korábban is írtam, ahol van valamid (bánya, állomás, hajó, akármi) az aktív szektornak számít és ott a játék realtime szimulálja a történéseket. Illetve ha elhagysz egy szektort, akkor az még 5 percig aktív marad. Összeségében ez gondolom szép lassan leterheli a procit. Emiatt lehet, hogy érdemes 1 szektorba rakni több állomást, bányászt, hogy kicsit optimálisabban fusson.

    SZVSZ erre nem nagyon lesz megoldás, ez egy komoly designbeli hiba a játékban, rosszul skálázódik sajnos. Max lesz egy teljes revamp, és máshogy oldják meg az off-szektorok szimulációját. (Mint mondjuk egy total warban: a quick battle sem futtatja le a csatát a háttérben, hanem külön algoritmus intézi.)
  • lammaer
    #48
    Hát a mai mnetre leállítottam minden bányász carriert és tökéletesen ment a játék, mint a parancsolat. 2-t átszereltem turretes bányásszá, egyelőre nincs lag. Apránként visszaállítom a bányászokat turrettel, és megnézem mi a helyzet.

    El tudm képzelni hogy afighterek a baj, eleve roppant bugosak már lapból is. Pedig tök jó lenne velük bányászni (olcsón gyárthatóak), de úgy néz ki több gond van velük...

    Amúgy a játszós hajómban 8 szakasznyi fighter van (4 garnitúra salvager, 4 garnitúra harci) és ha kieresztem őket 20 kalóz közé, akkor sincs gond. De úgy tűnik a 6-7 bányász carrier az lefekteti a játékot, hiába nincsenek is a szektorban.
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2020.05.15. 00:14:19
  • BladeW
    #47
    Nekem is van annyi bányászhajóm, meg több bázisom is mint neked, de ilyen durva lagot nem tapasztaltam. Szerintem a bányász fighterek viszik durván az erőforrást. Van egy carrierem, maxra pakolva fighterekkel és látványosan lassul a játék amikor az összeset kiengedem támadni.
  • Tuvok #46
    Olybá tűnik, hogy ez a helyzet, a játék legnagyobb gyerekbetegsége a rettenetesen rossz az optimalizálás, ezt tapasztaljuk multi szervereken is. Rendszeresen villog a "high CPU load" ikon, azaz valamiért a játék aránytalanul sok processzort eszik, valószínűleg a hatalmas térkép miatt, bár ez sem indokolt, mert egyszerre talán 5 aktív szektor van, a többi stand by-ba kerül. Bár ez több player hajónál nyilván megnő.
    Az online szerverek 6-8 player felett játszhatatlanná válnak a brutális lag miatt (nem netes, a ping tökéletes), de van, hogy egyedül játszom és akkor is fel-fel villan, bár szerencsére lag úgy azért még nincs.
    Annyit tudni, hogy dolgoznak a problémán, de már 2018-ban is panaszkodtak erre a hivatalos fórumon, szóval hát...
    Gyakorlatilag mintha a 8 magos prociból 1-et használna ki a játék, és azt se normálisan.
  • lammaer
    #45
    No, sikerült 100+ órát beletolnom single playerbe, végül én is rákattantam. Meg is vettem eredetibe miután a wirágbolt bevált.


    Viszont az utóbbi pár napban kezd laggolni és bugosodni a játék.
    A barriernál vagyok, gyűjtöm össze az artifactokat, van 7 bányászhajóm (fighterekkel bányásznak), 2 kiegészitő hajóm, egyetlen bányám és a nagyhajóm (kb 250 blokkból áll).

    A játk kezd élvezhetetlenül lassú lenni, ha pl rákattintok egy állomásra hogy vásároljak 3-4 másodperc is eltelik mire felugrik a vásárlási panel.
    Egyjátékos módban harc közben igazi network lagot tapasztalok, az ellenfelek csúszkálnak, lövöm őket de nincs sebzés majd pár másodperc után rájön a rendszer hogy a célpont már rég mögöttem van.

    Bányászhajók rendszeresen beragadnak egy egy lépésnél (bányász ->ugrik -> refine ->ugrik), többször is megtörtént hogy egy egy bányászhajóból szőén szálán eltűnt a 2 garnitúra bányász fighter (és emitt beragadt a hajó a bányászás lépésbe).

    Amikor a galaktikus térképen adnám ki a parancsokat, 5-10 másodperc is eltelik mire bevszi a játék hogy egy hajónál rányomtam egy parancsra.


    Szóval kezd élvezhetetlen lenni, és úgy tűnik az a gond hogy ilyen sok (?) bányászhajóm van,. mert ha leállítom mindet, megint jobb lesz a teljesítmény....
    A gépem tuti nem kevés, 32 GB ram, Ryzen 3600, R9 fury... ennyire gyatra lenne a játék optimalizálása? Hogy fogok birodalmat építeni?
  • lammaer
    #44
    Köszi a válaszokat skacok. EGyelőre két hajót üzemeltem be, 3-4 mining turettel termelgetik a nyersanyagot - bár meglepően hamar jelentik hogy egy-egy 1700+ aszteroidás rendszerben már nem találnak anyagot és küldözetni kell őket tovább (lehet hogy rájuk is kéne mining szkenner hogy megtalálják a rejtett aszteroidákat...?). Az UI egy kicsit kényelmetlen, mostmár értem a reviewekben hogy ez miért fordult elő...
    Flottákat lehet szervezni vhogy, vagy csak egyesével lehet a hajókat irányatgatni?

    Sikerült találnom egy wormholet ami jóval beljebb visz a galaxis közepe felé, ahol már rogyásig van zöld fém, igy most épp ninjázgatok hogy szerezzek (sajnos eddigcsak 1 titanium fokozatü minignturretet találtam igy lassan jön az anyag, de létfontosságú shield és warp extensiont sikerült rádobni a hajóra - sajnos a faj aki ott lakik alapból BAD szinten viszonyul hozzám, nnem tudok tőlük jobb fúrókat szerezni). Mondjuk elkapni nem nagyon tudnak, 500-al megy a hajóm, turbóval meg 2000, simán lehagyok mindenkit ha megpróbál ámjönni, amig visszaszámol a warp drive.... ezt a részét mindig élvezem a játéknak, amikor vmi értékes anyagot kell kilopkodni kemény ellenfelek által védett helyekről...


  • BladeW
    #43
    ELVILEG ahol van hajód, bázisod, onnan nem tűnnek el a roncsok, aktív szektornak számít. (Aktív szektor = a játék realtime szimulálja benne az eseményeket). Ha valahonnan elugrasz, az kb 5 percig még aktív szektor marad. Single-ben nagyon magas az engedélyezett aktív szektorok száma, talán 500? Multiban server beállítás kérdése de default asszem 5 játékosonként.
    Utoljára szerkesztette: BladeW, 2020.05.02. 12:23:50
  • Tuvok #42
    Üdv !

    1. Legalább olyan hatékonysággal dolgoznak, talán jobban is. :) Nekem kétszer fordult elő probléma AI bányásszal, egyszer a sűrű kavicsmezőkben nem tudott bemenni egy kőért és megállt (nem fért el), illetve egyszer nem tudott dokkolni Resource Depot-ba, mert az folyamatosan tologatott el kavicsokat és nem volt szabad pier, a hajó meg csak várt. Mindkét esetben másik sectorba irányítottam át és megoldódott. Alapvetően nagyon jók, sőt, kötelező amint lesz R-mining turreted.
    2. Jó kérdés, egyszer olyat olvastam, hogy 24-36 óra, vagy szerver restart, de hivatalos infónak még nem néztem utána. Annyi kavicsos sector van, hogy nem nagyon lesz jelentősége.
    3. Az a pár Chaingun tökéletes az elején egészen a Naonite (Shield) szintig, lehet a hajód túl törékeny, emiatt írja. Kell több Hull, Armor, Integrity Field Generator.
    4. Ha van Reconstruction Tokened, akkor semmit sem buksz, ha nincs, akkor csak azt nem bukod, amit kiszedsz a roncsból (ha még ott találod). Ergo, MINDIG legyen Tokened, az tulajdonképpen egy biztosítás. Ha kilőnek, a kezdő drone-ba kerülsz vissza, Tokent Repair Dock-nál lehet venni, bár alapból kapsz egyet azt hiszem.
    5. Eleinte érdemes jól szétszedni őket, bármelyik apró pöcök dobhat valamit, de alapvetően túl sokat vesződni sem érdemes amíg nincs R-salvage turreted, később annyi roncsod lesz, hogy a füleden folyik ki. Viszont a loot-ot (modul, turret, forgó színes biszbaszok) mindig szedd össze, mert ha elugrasz, a roncsok de-spawnolnak viszonylag hamar, aztán esélytelen megtalálni.
    6. A térképen tudsz jobb klikkelve Note-ot hozzáadni, amire a térkép keresőjében később rá tudsz keresni. Ez fontos is lesz később, MINDEN érdekeset érdemes megjelölni, bár a kezdő területeken túl sokat nem érdemes vesződni, első cél a Naonite szint a Shield-ért, majd onnan a Barrier környéke.
  • BladeW
    #41
    1. Alapvetően: nem. Te ki tudod választani mit bányássz, ha több féle is van a rendszerben. AI nem priorizál. Mindazonáltal a manuális bányászatot a lehető leggyorsabban abba kell hagyni, és AI bányászokat munkába állítani. Addig te felfedezhetsz pl.
    2. Jó kérdés, állítólag 1.0-ban van egy bug, hogy csak akkor indul a respawn, ha teljesen kifogytak a bányászható aszteroidák. Innen kb fél óra múlva. Mining System kell, különben NEM fogod kibányászni az összeset, sok rejtve marad. A respawn-nak kb csak multiban lehet értelme, single-ben egyszerűen lehetetlen, hogy a galaxis kifogyjon.
    3. passz :) Sokat nem adnék erre a jelzésre.
    4. Nehézségi fokozat függő. Minden hajóhoz jár reconstruction token a létrehozáskor. Ha felrobbantanak repair base-nél visszakapod, turretestül. Rakományt, vadászokat bukod. Reconstruction tokent utána újra kell vásárolni!
    5. Nem sokat salvage-eltem kézzel, ezt is érdemes AI-ra bízni. Tractor beamet nem árt rá, és akkor nagyobb eséllyel húzza be az upgrade-eket is.
    6. lásd 5. Ha nincs ott hajód, szállj ki drone-ba és küldd el a hajódat salvage-olni. Meg fogja találni magától :) Strategic view nem igazán használható erre, mert nem forgatható a kamera, inkább zoomolj ki amennyire kell, és úgy nézz körbe.
  • lammaer
    #40
    Sziasztok, beszálltam én isaz ür minecraftba, hajnali 4ig bontottam az aszteroidákat :)

    Pár gyors kérdés:
    1. az AI által irányított hajók ugyanolyan hatékonysággal bányásznak mintha én csinálnám kézzel?
    2. mennyi idő alatt respawnolódnak újra az aszteroidák?
    3. van 2-3 chain turretem és még a kezdő területen vagyok, de a játék még mindig azt irja jóval gyengébb vagyok a környező hajóknál, szóval ha kalózt látok inkább elszaladok. Mégis mi az afegyverzet amivel az elején már bele lehet fogni a harcba?
    4. ha netán felrobbantanak akkor mit bukok? Vesznek a hajón lévő alkatrészek, turretek?
    5. roncsokat érdemes az utolsó szemig elbontani, vagy ha a nagyobb darabokat már felaprítottam akkor nem muszáj totojázni veluk? Az aprólékokat elég macerás levadászni
    6. Meg lehet vhogy jelölni a roncsokat hogy később megtaláljam őket? Volt egy űrharc (ahol persze a munka nagyját az NPCk végezték), 3 ellenséges hajó robbant fel, de utólag pl nem nagyon találom meg az elsőt. Szektor térkép nem jelöli, én meg vak vagyok hogy kiszúrjam...
  • Tuvok #39
    Épp ilyesmivel vesződünk, Turreteket gyártunk, csak előtte fel kellett húzni a reputációt az adott frakcióval, hogy olyat is lehessen gyártani, ami tetszik.
    Eddig többnyire felfedezgettünk, ma telepedtünk le végre, lett az Alliance-nak Home Sectora, bánya hozza a pénzt dögivel, van rengeteg nyersanyag, hajónk is van elég jó, amint normális Turrentjeink lesznek, megyünk farmolni a kulcsokat a Barrierhez. Most az elsődleges cél egy nagyobb területet lefoglalni az Alliance-nak, gyárakon, láncon is agyalunk. :)
  • BladeW
    #38
    Reconstruction token újra vásárlása ami pénzes. Kb majdnem annyi, mintha újra megépítenéd a hajót. De legalább a turreteket visszarakja automatikusan. Amúgy persze megúszhattam volna, ha feladom, csak fele ennyi pénzem bánja, de túl nagy volt a csábítás :) Kijjebb megyek kicsit és ott fogok kalóz bázisokat pusztítgatni. Plusz megnéztem 1-2 turret factory-t, 37-es tech levelt lehet gyártani barrieren kívűl, borsos áruk van, de olyat építek ami nekem kell. Repair fighter jó ötlet.

    Ti hogy álltok?
  • Tuvok #37
    Merész vállalkozás volt.

    Ha nagyon szorul a hurok jobb el-boostolni és menekülve kivárni amíg a Hyperspace Interrupter lejár, és elugrani onnan amint lehetséges.
    Mindig legyen a hajódon Reconstruction Token, amiből ingyen és bérmentve újraépítheted a hajót, plusz érdemes tartani egy hajót Repair Turrettel, vagy néhány Repair Fightert, miután azok feljavítják a Hull-t 100 %-ra, a töréseket megjavítani már filléres cucc. Ezzel rengeteget spórolhatsz.
  • BladeW
    #36
    Tegnapi sztori:

    Felszereltem egy 13 slotos dreadnought-ot, 1 millió HP 4 millió shield 7k omicron tűzerő. Gondoltam akkor ideje a kalózok körmére nézni és megtámadtam egy barrier közeli bázisukat. Nem kicsit lepődtem meg, hogy 40k(!!) tűzerővel rendelkező cruiserekkel van tele a rendszerük, mindegyiken tesla turretek. Valamint olyan hiperblokkolókkal vannak felszerelve, hogy 5 percig nem lehet elugorni. Hát köszi. Behoztam még a carrieremet is 10 squadnyi fighterrel. Drenyával egyszer el tudtam menekülni, armort átalakítottam stone blokkokká, ami 100% védelmet ad tesla turretek ellen. A hajómról viszont így is lelőtték a turreteket, szóval az sem működött igazán.

    Sokáig ki tudtam játszani a védőket, nagyon kellett figyelni, végül elfogytak nagy nehezen, de megérkezett az erősítés, és mindkét hajómat kilőtték. 2 hajó újraépítése + javítások: 25 milla és 100 fighter bukta. "Dajó" ez a játék.
    Utoljára szerkesztette: BladeW, 2020.04.27. 19:32:58
  • Tuvok #35
    Ha valakinek kedve támad online játszani és esetleg jönne Alliance-ba, az alábbi szervert keresse:

    [GER][PVE] Iron Sky - High Performance Dedicated

    Német szerver, állandó, a ping elég jó rá, teljesítménybeli problémákat se tapasztaltunk az elmúlt két hétben, így már bátran tudom ajánlani.
    Gondolkodtam, hogy jelentkezek a community szerver dologra, de egyrészt nem sok kedvem van megint nulláról kezdeni, másrészt az sem Mo-n lenne, harmadrészt amíg vannak jól működő magán szerverek addig nem sok értelme lenne 2-3 ember miatt fenntartani egyet. De ha véletlen valaki csinál egyet, szóljon. :D
    Bár a korábbi szerveren ahol játszottunk volt magyar nevű player, de alapvetően gondolom nem túl sokan vagyunk, sajnos. :)
  • BladeW
    #34
    Beüzemeltem az első factory chain-t. Carbon Extractor + Coal Mine + Ore Mine (ez nem az enyém, helyi faction birtokolja) látja el a Steel Factory-mat, ami a faction Trading Post-nak passzolja tovább az árut. Cargo Shuttle-ök szállítják a nyersanyagokat és a végterméket is, így csak Ore-t, illetve a Carbon Extractornak Wheat-et kell vásárolnom. Kb 16 millióba került eddig a buli, Steel-re high demand van, háát kíváncsi leszek...
  • Tuvok #33
    Épp linkelni akartam.
    Jó lesz, de pont amikor végre találtunk egy normális szervert...:D
  • BladeW
    #32
    Community Servers are coming!
    Lehet igényelni sajátot, ingyenes.
  • Tuvok #31
    Javaslat: minden Nitrado szerver felejtős, tanuljatok a hibánkból. :(
    Ugyanis az összes Nitrado szerver bérelhető, free trial idővel, tehát ideiglenes, csak addig él amit a bérlője fizet. 1 hét-1 hónap max. Ugyanez igaz a nodecraft és még mittomég melyik ideiglenes vackokra. És sajnos a miénk amin már pár hete játszottunk ma eltűnt, a mentéssel együtt. Utána kell nézni, hogy a szerver permanent-e, és csak azon szabad játszani online, erre többnyire a neve/leírása utal. Szerencsére a hajó dizájnok nem vesznek el (autosave).
    Szóval ma este ismét a bányász drónban ülünk, de ha minden igaz ezúttal megfelelő szerveren, csak az első pár nap nehéz, amíg újra beindulnak a dolgok.
    Bosszantó, szóval erre vigyázzatok.
  • BladeW
    #30
    Amint van rá keret csinálni kell bányász hajót, legénységet toborozni, mining lasert rá, és küldeni passzívba bányászni. Akár shipyardban is lehet gyártatni, és legénységet is adnak mellé, nem feltétlen kell építeni. Később modolható, ha kell. Ha R tipusu mining lasert találsz akkor sokkal több nyersanyag jön be, de raw formában (ezért cargo is kell), ebből resource depoban lehet használható nyersanyagot finomítani. Felesleges nyersanyagot aztán el lehet adni. Legalábbis én így indultam :) De ha korán találsz jó minőségű trade modult rá lehet állni kereskedésre is, elég jó pénzeket lehet szakítani. Vagy lehetsz roncsvadász is Salvage laserrel, azokból is esik nyersanyag dögivel, plusz upgrade modulok is. TLDR: kezdő drónt minél előbb nyugdíjazni.
  • Nomad90Hun
    #29
    Tényleg jól néznek ki.
    Kezdjük ott, hogy még az első hajó rendes összerakásával szívok, egyelőre titánium a legjobb amit találtam.
    Másik amin sokat filózok, hogy megéri-e az első hajót bányász szerűre szerelni, vagy azt inkább harcra gondoljam, és a drone-al bányászgassak? Utóbbi jobban manőverezhető is, a nagyobb hajók meg szétverik magukat egy-egy aszteroida mezőben szerintem, de lehet hülyeséget mondok.
    A multitól kicsit ódzkodok még, bár hirdette itt valaki a Nitrado szervert, nézegetem, folyton csak 2/10-en áll ez hogy lehet?
  • BladeW
    #28
    Én speciel 20 óra legózás után feladtam, hogy normálisan kinéző hajót csináljak :) Inkább játszok. Lehet amúgy komplett fleeteket is letölteni, en ezeket használom:
    LAC
    De ezek is jól néznek ki.
    NCI

    Nem muszáj abból az anyagból építeni amiből a WS verzió készült, lehet konvertálni fel/le, attól függően hol tart az ember.
  • Nomad90Hun
    #27
    Kíváncsi vagyok, hogy akik ezeket összerakják mennyi melóznak rajta.
  • Z33noo
    #26
    És esetleg ha valakit az rettent el a játéktol, hogy "csúnya" meg hogy "legó kocka" meg ilyenek, annak pár kép az ürhajókrol amiket össze lehet rakni, ezek mind workshoppos gyönygyszemek:
    Carrier:

    Destroyer:

    Miner:

    Utoljára szerkesztette: Z33noo, 2020.04.15. 20:09:48
  • Z33noo
    #25
    Az én Fekete Madaram
  • Z33noo
    #24
    Practice, practice, practice :D
  • Nomad90Hun
    #23
    Nah összehoztam végre egy működőképesnek tűnő hajószerűséget, bár inkább hasonlít valami borg bányász drone-ra mint akármilyen hajóra, de legalább jól fordul meg ilyenek.

    Ime:
    Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2020.04.14. 14:06:58
  • BladeW
    #22
    Napelemmel nincsenek jó tapasztalataim, állomásokra talán jók lehetnek. Túl nagy a tömegük és túl kevés energiát adnak. Titanium már tud energiát termelni inkább azzal érdemes nekiindulni.

    Thrustereknél érdemes arra figyelni (lehet a tutorial is mondja, nem emlékszem rég volt), hogy a tömeg-középponttól minél távolabb helyezd el, jobb lesz a fordulás. Illetve érdemes lehet még gondolkodni directional thrusterekben, azok csak két irányban működnek, de jobb a hatásfokuk.
  • Tuvok #21
    Első elgondolásom egy szép zöld romulán warbird megépítése volt. Aztán kiderült, hogy már van több is. :D
  • BladeW
    #20
    Bizony szép designok vannak ;)
    Warhammer 40k

    Lehet custom factionoket is gyártani, szóval nemkevés munkával de elvileg bármilyen univerzumot össze lehetne rakni (nyilván tele van SW, ST hajókkal is ha valakinek arra van gusztusa).
  • Nomad90Hun
    #19
    8600??? Te jó ég mekkora monstrum az akkor? Bár belegondolva a részek méretét tudod állítani. Mondjuk ahogy én néztem ha növeli az ember az építőrészek méretét a súly hatványozottan nő.
  • Tuvok #18
    Kerek alkatrészek nincsenek de ívesek és hegyesek igen, és a "kerekség" titka annyi, hogy eleget tegyél egymás mellé. A kör is gyakorlatilag pontok halmaza.
    A hajó a képen 8600 blokkból áll, az alapja workshop-os, de mivel moduiáris (tele van framework-kel) saját szájízemre tudtam alakítani. Elképsztően szép dizájnok vannak Workshop-ban, amik alapnak jók.
  • Nomad90Hun
    #17
    Szép hajó, bár én tudnék ilyet összerakni.
    Meg hogy az ördögbe csináltál kerek részeket rajta, nekem csak szögletes elemek vannak, mondjuk nem lenne meglepő, ha jobb anyagokból más alkatrészeket lehetne csinálni.

    Tegnap megpróbáltam egy új játékot soloban, most már találtam a kezdő rendszerben titániumot is, és több fémet bányásztam, amivel nagyobb hajót építettem, csak az energiaellátásra és a manőverezésre nem gondoltam, bár az, hogy nagyobb a hajó tömege a nagyobb mérete miatt adja magát, hogy lomhább és több energiát eszik. Gyorsan dobtam rá 1-2 napelemet, de sajnos a helyzeten nem javított. Valami csapatos ökörködésben benne lennék.
  • Tuvok #16
  • Nomad90Hun
    #15
    Azt raktam is a hajóra, a probléma gyökere inkább abban volt, hogy a 4db hajtóművel az utánégetőt marha fejjel az állomástól 500m-re kapcsoltam ki, a drone-os tapasztalatok alapján, és szépen elsuhantam a dock mellett, szerencsére egy gyors 180 fokos fordulat segített kezelni, azóta már olyan 1km körül kezdek lassítani, ekkora hajóval az is jó, nagyobb dögökkel még durvább lesz gondolom.
  • BladeW
    #14
    Inertia dampenert kell tenni a hajóra, az tud lassítani. Nagy hajókra az is kevés lesz, hozzá kell szokni a sodródáshoz. Elején nagyon fontos túlélés szempontjából (ugyanis engem is rommá lőttek először, még normalon is, ahol ugye csak 20% sebzést kapsz) az integrity field generator, ami egyben tartja a hajó részeit. Ez csak titaniumtól elérhető, ezért 1st prio a titanium bányászat. Ha szerencsés vagy a kezdő rendszerben is fellelhető.
  • Nomad90Hun
    #13
    Na belenéztem én is, a tutorial után sikerült szétlövetni magam.
    A fizika része már most tetszik, csináltam elsőre (jobb ötlet hijján) egy dobozt 4db hajtóművel és a tehetetlenség szépen elvitt a bázis melett mikor dokkolni kellett volna.

    Azt meg nem vártam, hogy miután megkapom a rejtett rendszereket mutató kütyüt rögtön kalózokba botlok. Azok lőttek rommá.