277
banner

Divinity: Original Sin 2
  • Anonymusxx
    #277
    Nem igazán értem hogy mire jó Fane arcletépő eszköze, ha alapból a sisakja miatt át tud változni a 4 faj egyikévé.

    Akkor miért is lehet letépni a hullákról az arcot?
  • Kandurex
    #275
    .
  • Botond #275
    D:OS1-2 esetén valahogy nincs jól elkapva az egyensúly, az első részben early game hell van, az elején kb pattogsz körbe, mint a flipperlabda, aztán azon átjutva, kicsit összeszedve a csapatot, hogy ki mit hogyan, akkor már folyamatosan csökken a nehézség.
    A második részben figyeltek erre, hogy sok volt a picsogás az early game hell miatt, ne legyen ez, szóval gyorsan rúgtak egy kapufát és az early game hellt elkerülték, cserébe ott a midgamehell, amikor is kifutnak az induló szálak lazába, majd a játék közepén jön egy kis szenvedés, hogy akkora merre tovább, ha nem a taknyán akar csúszni a csapat. Aztán a végjáték fokozatosan könnyebb, ahogy sorban fejlődnek a karakterek.

    A karakterek tudnak egymásra épülő skilleket, illetve rengeteg félhack megoldást ki lehet találni, mint ez a kiportolgatása az ellenfeleknek, amit lent is ír Anonymusxx, úgyhogy nem az a hagyományos harc élmény, mint pl a BG1 volt vagy dragonage1. Nem tudom a BG három melyik vonalat vitte harc szempontból, a klasszikus BG-DA:O irányt vagy ezt az új módit, ami a DoS1-2.

    Konzolon, coopban toltuk, nem is emlékszem volt e nehézségi szint választás, de ha igen, akkor valszeg normálon, vagy annak megfelelően nyomtuk.
  • Anonymusxx
    #274
    Közben megcsináltam, volt vagy 2-3 óra, azt a módszert alkalmaztam, hogy a szobába a bejáratot ládákkal elzártam, és egyesével kiteleportáltam őket, közben meg begyújtottam a padlót alattuk... Nem tudom h ezt trükközés nélkül hogy lehetett volna.


    #273

    Nem tudom, én a BG3-al nem játszottam, meg ennek is csak az első fejezetében tartok,
  • Kandurex
    #273
    Sziasztok,

    Most fejeztem be a BG3 -at, gondoltam rápróbálok erre a cuccra is. Viszont a BG csak hard -on (tacticial) volt élvezhető, alatta nem sok kihívást találtam, viszont erre azt mondják, hogy tényleg nehéz. Ez valid? Vagy ha könnyen ment a BG, akkor itt sem érdemes alá menni?
  • Anonymusxx
    #272
    Captain Zapor és bandáját valami iszonyat nehéz kinyirni, még a közelébe se jutottam, az összes többi harc aránylag könnyű volt, még a mocsár közepén található harc is, amitől paráztam, mert sokan voltak, amiben volt egy nagydarab démon, elsőre sikerült, az Alexander is kb elsőre...

    Itt meg ötletem sincs... ilyeneket csinálnak:
    Az egyik ellenfél varázsol őrületet, egyik idézett lényem 8 körre megörül, az idézője 2-re, a másik dob egy altatást, hiába van maxon a varázspáncélom, mégis elalszik...
  • militavia
    #271
    Nekem pedig az első rész tetszett. Abból még emlékszem is valamire. A II. rész végén már azt se tudtam, hogy mi történik...
    A II. rész elején a szigetről megpattanás a legszebb Gothic 1/2 érzés hozta vissza nekem.
    A legnehezebb szinten tolva az egész szigetet ki kellett irtanom, hogy legyen XP-és és szintem, hogy legyakjam a sárkányt.
  • Anonymusxx
    #270
    Nektek mennyi idő volt, amig kijutottatok az első szigetről? Még csak majd 30 órával az első szigeten vagyok, kb a fele van csak felfedezve, de eddig rohadt jó a játék, én ezt a szintet vártam volna az első résztől is. Az első se rossz, de nem volt benne ennyi duma, karakter...
  • fluency
    #269
    A Fane az a poisontól gyógyul, a sima gyógyítás sebzi. Gondolom így értetted a terület alapú varázslatokat.

    Tartsd a szemed a fizikai és a mágikus armour-on is, mert ha ez lecsökken akkor a státusz effekteket is benyeled és az nem egészséges. Persze ez az ellenfélre is igaz. :)
  • Micsu
    #268
    Kezdtem egy Fane varázslót, majd a terület alapú varázslatokra kell vigyázni
  • fluency
    #267
    Amilyet szeretnél. :)

    Nem kell nagyon agyalni a karakteren, mert szinte bármi lehetsz ebben a játékban. Szerintem, ami hasznos lehet az elején az a (minél nagyobb) summoning, hogy tudj lényeket idézni. A tolvajlás és a lopakodás, hogy el tudj lopni dolgokat pl. könyveket vagy fegyvereket pénz spórolás végett (ha lopsz, akkor azzal akivel loptál menj messzire, mert utánad megy az áldozat) és a loremaster, hogy lásd az ellenfelek statjait.

    A többi játékstílus kérdése, hogy mivel szeretsz játszani: közelharcos, íjász vagy mágus. Ezeknek megfelelően kell a tulajdonságaidat elsődlegesen húzni.
  • Micsu
    #266
    Kezdésnek milyen karit érdemes indítani a companionok függvényében?
  • dalmar
    #265
    köszi
  • cikasz
    #264
    Tudtommal ha megvan a szett akkor már szettbónuszt ad és nem debuffot mint amikor darabonként veszed fel...
  • dalmar
    #263
    Sziasztok a következő kérdéseim vannak.
    1, A zsarnok ereklyéit hogyan lehet megtisztítani az átoktól? az áldást próbáltam de nem használt.
    2. A Larian kiegészítőiben a fegyverek feljavításához vettem higanyt stb de mi kell még hogy sikerüljön?
  • Tibbbor
    #262
    Örök hála a magyarítóknak! Csak emiatt kezdtem újra a játékot jó pár évnyi szünet után. Egyszerűen elvesztem a sok angol szövegben, amihez az én angolom már kevés volt. Fogalmam se volt, ki kivel van és mit akar tőlem, mi a jó válasz a párbeszédekben, vagyis beleélés, játékélmény szövegértés nélkül nulla volt. Most viszont kimondhatatlanul élvezetes lett a játék! Még egyszer köszönet érte!
    Más: az egyik legfrusztrálóbb csata számomra Jonathan megölése volt a Black Pit-ben. Hiába javasolnak különböző fórumokon trükköket, kit hová teleportáljak, mégis rengeteg olajos-tüzés izé spawnnol a csatatérre. De azért túléltem és Jonathan is meghalt(sajnos akasztásra váró potenciális tanítóm is, de van máááásik!)
    A loot viszont megérte a hosszú csatát!!!
  • Dlite
    #261
    Köszönöm! :)
  • wednes
    #260
    Meg kell áldani őket.
  • Dlite
    #259
    Kis segítséget szeretnék. A lángoló disznókat hogy lehet eloltani? :D
  • dalmar
    #258
    kösz már sikerült rájönnöm.
  • Dlite
    #257
    Youtube-on nincs segítség? (pár questet ott néztem én is....)
  • Dlite
    #256
    Most, hogy kész a "magyarítás" elkezdtem komolyaban. (régóta megvan a játék, de a sok szótárazás miatt túl lassú volt nekem). Tényleg magával ragadja az embert. Jelen pillanatban túl sok is a tennivaló. Úgy érzem csak megyek össze-vissza. Van egy csomó küldetésem amiről fingom sincs merre kellene menni :D
  • dalmar
    #255
    Sziasztok,tudnátok segíteni?
    Elakadtam a hét akadémiáján a névtelen szigeten ,nem tudok bemenni a döntő bíróhoz mert a szobát egy erőtér védi amit nem tudok megszüntetni. Arra már rájöttem hogy a mesterek szobájában kell villámot lőni a szerkezetbe majd a tükrökkel el tudom juttatni a döntőbíró terméig ami a jobb oszlopba csapódik.,utána nem történik semmi a kart se lehet meghúzni a földön....
    Az arénában már kinyírtam az őröket de ott se tudok mit kezdeni mert nem tudom hogyan kellene a tükröket aktivizálni...
  • cikasz
    #254
    Na rájöttem.
    15 ravaszság kell, hogy észrevegyél a szobron egy nyílást :)
    Meg is lett a szett, azért adhatna valami szettbónuszt mint a Kapitány szettje.
    Utoljára szerkesztette: cikasz, 2022.08.27. 13:38:38
  • cikasz
    #253
    Vagyis a nadrágját bocsánat.
  • cikasz
    #252
    Szeretném megszerezni a zsarnok cipőjét, de hiába kattintok a szoborra nem történik semmi. A leírás szerintem 6-os szint és 11 erő kell legalább ami meg is van. De csak mond egy mondatot, hogy "Nem tetszik amit a hellyel tettél" és ennyi.
    köszi
  • Jacktor
    #251
    "A játékosok akkor kapják meg első forráspontjukat, ha megtalálják az Istenek szobrát, és átjutnak a visszhangok csarnokába." LINK
  • Lackocka
    #250
    Sziasztok! Elkezdtem a játékot, Ifan a vezető, lekerült a nyakörv is, de nem tud farkast idézni, mert azt írja, hogy nincs elég forráspontja. Ez mitől függ, hogy mennyi? A forráspontokat hol látom? Köszi a segítséget előre is.
  • cikasz
    #249
    Köszönöm, sikerült.
  • Monster076
    #248
    Ha közel vannak egymáshoz, az avatarjaikat tudod 'összeláncolni"úgy, hogy egymáshoz húzod őket.
  • cikasz
    #247
    Sziasztok.
    Most , hogy lett Magyarítás én is elkezdtem, de egy kis problémába ütköztem.
    Még a játék elején lementem az arénába és utána csak egyedül mozog a karakter, nem mennek vele a többiek.
    Elnyomhattam valamit? Próbáltam gombokat meg a beállítást is néztem, de sehogy sem találok ilyen opciót hogy újra együtt mozogjanak!
    köszi

  • Daermon
    #246
    Magyarítás
  • Gepo
    #245
    Ez is egy vélemény, nem tetszhet mindenkinek.
  • molnibalage83
    #244
    Hát, szerintem a második rész hulladék lett a végére...
  • Gepo
    #243
    Én a fórum témáját biztosító játékkal kapcsolatban szóltam hozzá és igen, nekem nagyon tetszett a harc. Az első részé is jó volt, de a második magasan túlszárnyalta.
  • molnibalage83
    #242
    Kiváló harcrendszeeeer....?
    Ugyanazon játékot játszottuk...?
  • molnibalage83
    #241
    Nálam meg ez alapján biztosan nem. Én még soha nem rendeltem előre semmit. Nem érdemli meg senki.
    AAA játékot teljes áron nem is tudom mikor vettem utoljára teljes áron. Szerintem a Rise of the Tomb raider óta nem. Előtte meg a Witcher III volt. CP2077 lesz ilyen, a Dying Light II és a Wasteland III talán, de mire oda jutok az már lehet, hogy akciós lesz...
  • Ariakus
    #240
    Kar, hogy neked nem tetszett annyira. En megkonnyeztem mindket jatekot annyira jok voltak. Tipikus 10/10-es jatekok sztem. En meg SOHA nem rendeltem elo jatekot de a BGIII valszeg preorder lesz.
  • Gepo
    #239
    Tegnap fejeztem be második alkalommal a játékot, honour nehézségen toltam, volt egy-két necces szitu. Régen játszottam ennyire kiváló játékkal, 11/10 nálam, bátran ajánlom mindenkinek, aki egy jó történettel, karakterekkel párosított kiváló harcrendszerrel rendelkező játékot keres. Most egy-két hónap pihi és kezdem újra más buildekkel.
    Utoljára szerkesztette: Gepo, 2020.07.20. 10:42:27
  • molnibalage83
    #238
    Nah, befejeztem. Hát, nem volt egy nagy durranás, sajnos nem mondanám, hogy ez megért 150+ órát. Senkinek nem merném nyugodt szívvel ajánlani, legfeljebb könnyű szinten, de akkor meg sanszosan nincs kihívás benne. De tactician-on meg eszement az egész.

    (A DOS1-et bárkinek ajánlom, aki szereti az RPG-t.)

    A legnagyobb jóindulattal is csak 5/10 táját tudnám adni a játékra. Egész egyszerűen túl sokszor cseszte fel az agyam végletes hülyeségeivel. Az is látható, hogy a a kiadás óta patchelték és sok helyen finoman szólva érdekesen és nem előnyére.

    A játék harcrendszere szerintem úgy el van rontva, ahogy van. Egy ideig tűrhető volt, de aztán kijött minden hibája. Ez a pajzsos rendszer egyszerűen isten csapása. Semmiféle ellenállás nincs semmiféle hatás ellen. Legfeljebb az ellenfélnél, ha possesed, akkor nem működik a charm.

    Az első részben a nagyon erős lények ellen a charm hol ment, hol nem. Ez RPG szempontból is reális, nehogy már tényleg nagy mágikus monsztákat csak úgy befolyásoljon már valaki. Itt, ha nincs pajzs, akkor kész vége, a legerősebb ellenfél ellen is minden működik. A játék egyetlen célja elérni ezt a pontot. Semmi más. Iszonyatosan balanszolatlan ettől a játék főleg úgy, hogy az ellenfeleknek irreálisan nagy pajzsai vannak. Ez lényegében egyetlen taktikát tesz lehetségessé egy ponton túl. A helyzettől függően vagy próbáld leütni őket, de inkább elcsábítani. Kész, passz. Ennyi. Mivel a charming gránátokból van kevesebb ez kb. ki is jelöli az utat, hogy mi működik.

    Íjász charming arrow
    Egy brutálerős harcosnak, aki addig képes túlélni meg kell tanulni a charmot. Nálam tárgy/skillel 3-an tudták a négyből végül és az íjásznak meg hegyekben álltak a charming arrow-ok.

    Hiába van egy rakás fajta gránát, semmit sem érnek, mert olyan nevetséges sebzéseik vannak, csak a hatásaik miatt éri meg használni őket, de a 10 szint után kb. a terror és a knockdown gránáton túl kb. semmi sem volt jó. Mert addigra annyi charm képességem volt, hogy a bénítással nem is érte meg foglalkozni. Minek, ha lehet charmingolni...?

    Az első rész tactician beállítással simán végigtolható volt, alig pár csata volt, ami piszok nehéz volt, de azok már megtanítottak a játék használatára. Ez a DOS2 esetén egész egyszerűen nem áll meg. Egész egyszerűen olyan erős ellenfeleket dob rád, hogy semmi esélyed nincs ellenük a feltámasztó botok nélkül. Olyan karaktert, akinek bőven 1000 feletti pajzsa van, de inkább 2000 tája és mindenre 40% feletti csökkentéssel egy támadással megöl az ellen, úgy, hogy 50 táji kezdeményezésem volt. Ezzel mégis mi a f*szt kezdjen a játékos...?

    A játék meg mintha visszafejlődött volna az első rész óta. Ott a játék elején levő elhagyott csapdázott villában több ötlet volt, mint talán az egész DOS2-ben... Vagy lehet, hogy csak az újdonság varázsa. A DOS2-ben kb. a legötletesebb rész a lángokban álló harc volt a villában és ennyi.

    A játék nagy részében az egyetlen megoldás szinte csak a harc volt. Alig volt rész, ahol a kidumálás segített, hiába volt mindig max. táján. Lopakodós trükkös quest se volt nagyon.

    A játék vége meg egész egyszerűen kb. a vérlázító szinten van. A Doctors szál kb. a semmiből jön és nem is értettem, hogy mi. A másik, hogy végén olyan statjai voltak a többi lénynek, hogy teljesen esélytelen volt velük szembe szállni. Viszont a BR-t leverni velük meg semmi nem volt. Nekem kb. semmi dolgom nem volt. Balansz sehol...

    A skillek nagy részének is semmi értelme, vagy tisztán látszik, hogy legfeljebb lone wolf-ban van értelme, vagy még ott sem. A retribution meg a másiknak.

    Ezek után valahogy aggodalmain lettek, hogy milyen lesz a BG III...
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.06.04. 09:34:41