_(1).png?t=1504803850)
Divinity: Original Sin 2
-
#275
D:OS1-2 esetén valahogy nincs jól elkapva az egyensúly, az első részben early game hell van, az elején kb pattogsz körbe, mint a flipperlabda, aztán azon átjutva, kicsit összeszedve a csapatot, hogy ki mit hogyan, akkor már folyamatosan csökken a nehézség.
A második részben figyeltek erre, hogy sok volt a picsogás az early game hell miatt, ne legyen ez, szóval gyorsan rúgtak egy kapufát és az early game hellt elkerülték, cserébe ott a midgamehell, amikor is kifutnak az induló szálak lazába, majd a játék közepén jön egy kis szenvedés, hogy akkora merre tovább, ha nem a taknyán akar csúszni a csapat. Aztán a végjáték fokozatosan könnyebb, ahogy sorban fejlődnek a karakterek.
A karakterek tudnak egymásra épülő skilleket, illetve rengeteg félhack megoldást ki lehet találni, mint ez a kiportolgatása az ellenfeleknek, amit lent is ír Anonymusxx, úgyhogy nem az a hagyományos harc élmény, mint pl a BG1 volt vagy dragonage1. Nem tudom a BG három melyik vonalat vitte harc szempontból, a klasszikus BG-DA:O irányt vagy ezt az új módit, ami a DoS1-2.
Konzolon, coopban toltuk, nem is emlékszem volt e nehézségi szint választás, de ha igen, akkor valszeg normálon, vagy annak megfelelően nyomtuk.