187
Planetary Annihilation avagy a bolygóközi RTS
  • JaSoN HuNTeR #187


    Egy kis izelitő.
  • donatus13
    #186
    TITANS-ban több egység van, vannak titán egységek, és több lehetőség van az űrben. De az a játék is kihalt teljesen mint ahogy ez is. Vásárlásra nem ajánlom. Most az ingyenes beszerzéssel néhány ember játszani fog vele de amúgy pár napon belül megint 10 en nyomják majd.
  • JaSoN HuNTeR #185
    Sziasztok. Mi a különbség a sima és a Titans között, megéri a vásárlást mert ahogy láttam nem sok a különbség.
  • Terawatt
    #184
    Ingyé van itt a game. (Steam kód)
  • inkvisitor
    #183
    NA, két hónap elég annyira, hogy csak abszurd AI ellen legyen érdekes játszani. Ember ellen nincs idő, egy meccs 0,5-1 óra, 6 bolygós 6 ellenfeles mérkőzésnél free for all-ban :)
    Orbitális fegyverzet létfontosságú, kisebb térképen egy15-20 unit cannon game-ender kategória. Ugyanez 10-15 orbital bomber ha megtalálod az ellenséges commandert. Viszont az űrállomások leszedésére kell vagy 200-300 vadász :(
  • rcakos
    #182
    Valaki játszik online ?
  • Borg
    #181
    Techtreet valahogy lehet korlátozni skirmishben? Pl hogy ne lehessen orbitális baromságokat építeni?
  • Beast Machine
    #180
    >a fejlesztők leszoktak a demókról

    és minden okuk megvolt rá
  • HyperManiac
    #179
    Persze azt mondom hogy ez virágbolti. Sajnálatos hogy a fejlesztők leszoktak a demókról, így aki ki akarja próbálni vásárlás előtt, az warez és utána veszi vagy nem veszi.
  • AnarchoiD
    #178
    Lehet, hogy az a kulonbseg, hogy en nem warezzal tolom ;)

  • HyperManiac
    #177
    Ha adok AI-t hozzá, én mint host eltűnök és csak az AI marad. Ez a bajom.
  • AnarchoiD
    #176
    multiplayerben csinalsz jatekot es privatban hagyod, addsz AI -t es kesz, bonyolult volt ? :)
  • Beast Machine
    #175
    Tudjátok mi hiányzik _rohadtul_ a játékból?

    Egy épkézláb tutorial.
  • HyperManiac
    #174
    De hogy építsek újabb fajta épületeket? legutóbb pl csak alap repteret, alap tankgyárat és alap hajógyártat tudtam építeni. Előtte meg tudtam fejlesztett air factory-t csinálni. Hogy lehet az? Ez attól függ hogy induláskor mit kapok a bolygó scanneléskor?

    A skirmish hogy működik? Hogy lehet AI ellen játszani? Írd le melyik menüben plz mert nekem nem jön össze, pedig nem vagyok kezdő.
  • AnarchoiD
    #173
    nem, ez csak egy masik szemlelet , A jatekban nem lehet fejleszteni ha ezt keresed akkor el vagy tevedve, az ujabb epuletekkel ki lehet lockolni az ujabb jarmuveket/epuleteket de nincs olyan fejlesztes amire te gondolsz, ez nem az a jatek...
  • HyperManiac
    #172
    Szóval a bolygóra érve már nem tudok fejleszteni? Ami van abból tudok építkezni és kész? Hát ez valami ultragáz megoldás.
  • AnarchoiD
    #171
    az a bolygofoglalos mod arorl szo, hogy a slotjaidba helyezett techekkel tuds zgazdalkodni, igen random, de ha lenyomod az ellent akkor kvazi "fejlodhetsz" .. lehet talalni pl extra slotokat is
  • HyperManiac
    #170
    Ezt a technológia dolgot sem értem. Egyszer van fejlettebb építőm, másik alkalommal nincs. AZ elején ahol a bolygókat kell scannelni, ott jönnek random technológiák, de nem lahat előre tudni hogy milyen. Ennyire random lenne? Azt hittem, ha leszállok egy bolygóra, ott tudok fejleszteni bármit idővel, ahogy a SupCom esetében.
  • HyperManiac
    #169
    Hm, senki nem próbálta a skirmish-t?
  • HyperManiac
    #168
    Multiban create game, látom magam HOST-ként, adni akarok hozzá egy AI-t, amint adok hozzá, a HOST eltűnik és csakAI-t tudok hozzá adni. De én nem tudok játszani. Egyelőre tört a game, csak megnézem mielőtt megveszem de így nem tudom megnézni sem. Mit csinálok rosszul?
  • HyperManiac
    #167
    AI skirmish-t nem értem. csak AI-kat tudok beállítani amik magukban eljátszanak én csak nézhetem. Hogy tudom magam playerként beállítani?
  • methyliso
    #166
    Ez a grafikát tényleg komolyan gondolják? Pöttyök harcolnak a pöttyök ellen?
    Itt még rátettek egy lapáttal a supcomra.
    (tudom hogy be lehet zoomolni, de minek?)
  • AnarchoiD
    #165
    Offline mod elkeszult, maris kijott a jatek warezban ;)
  • muhatib
    #164
    Hello
    A játék közel sem teljes:
    -nincs ladder /quick mach
    -az orbitális részen sokat kell még fejleszteni.
    -UI -sok minden nincs még kész.
    - nincs mentés a cronocam nincs kész, ha kész egy mentett meccs bármely pontján és bármely helyén betölthetsz egy játékot, (itt ami nincs kész a kiadott parancsok és az MI aktuális állásának a mentése)
    -tengeri rész elég elhanyagolt nincs víz alatti réteg,nincsenek tengeralattjárók de lesznek, hivatalosan és nem hivatalosan is dolgoznak rajta.
    - pathfinding(útkeresés) és formációk (stacking units[egy egységnek látsz 80 at]-a levegő és a orbitális rétegen), ez miatt nem túl változatos a terep minden lapos de erre is vannak modok dolgoznak rajta.
    - ha már sok egységetek van lehetőleg kerüljétek az area parancsokat mert rohadtul belassítják a játékot!
    és még sorolhatnám .........aszteroida öv /unit cannon / több egységet szállító járművek/1-2 légpárnás jármú
    érdemes felnézni a hivatalos fórumra sok az info.
    Állítólag a játékot tovább támogatják hivatalosan is. és nem hivatalosan már most vannak server
    mod-ok(statera mod és a The Realm Community Rebalance mod) amikbe teljesen más a ballance(új egységek meg minden ami kell).
    Érdemes felrakni a pamm-ot mod maneger rengeteg mod van már most.
    Legnagyobb baj, hogy a beigért offline mod(ofline server)(drm free) még nincs kész megy is a cirkusz rendesen. Ha jól tudom 8 magos/ 16 grammos szervereken fut egyszerre több játék. A fejlesztők dolgoznak az offline modon. Ha kész lesz állítólag az izmos gépeken mindenképp jobban fog futni. Ha érdekel a játék érdemes tournamenteket nézni nagyon érdekes ZaphodX a legjobb commentátor nagyon jól nyomja, nézzetek rá yout..
    Ehhez a játékhoz külön engine-t írtak a fejlesztők. Ha a fejlesztők a beígért dolgokat megcsinálják(ami azért kétséges) a moddereknek köszönhetően és a számítógép kapacitás növekedése miatt pár év múlva nagyon durva lesz...........
    A supremme commandert 10 millió dollárból csinálták(az alap game-t). Ezt a játékot 2-3 millából és majdnem 2 év alatt.
    Ami biztos nem lesz hivatalosan t3 t4 t5.... /óriás egységek /űr csata/ pajzsok.(ennek meg is van az oka)
    A játék elég nehéznek tűnik amíg meg nem tanulod az alapokat, de most sok a kezdő.(ezért is baj a ladder és a quickmatch hiánya sokan panaszkodnak, hogy mindenkit levernek sokan meg , hogy senkit se tudnak.) PA-stats modot nem árt használni.
    Amúgy az nekem se tetszik , hogy nem túl változatos a játék kevés fajta lövedék, bomba ,sci-fi technologia...(EMP/kinetikis fegyverek/savak/napalm stb.....)
    Annak ellenére , hogy a fejlesztők végig azt hangoztatták, hogy ez egy makro és nem mikro intensive game. az eredeti ballance nagyon micro intensiv lett.(The Realm Community Rebalance mod macro intensivebb) (többek között ezért nincs technikai fejlődés erre hivatkoznak )
    Van még egy fontos elve a játéknak ami az, hogy amit látsz azt kapod ezért nem csinálnak olyan több egységet szállító járművet amibe nem látsz bele nincs egység fejlődés stb(ez is a makro irányába tereli a dolgot, hogy ne kelljen annyi mindenre figyelni a fejlesztők szerint)

    Üdv.
    Utoljára szerkesztette: muhatib, 2014.09.10. 12:16:45
  • Stief
    #163
    Valaki aki játszott multiba megoszthatná velem a tapasztalatait. Milyenek az ellenfelek nehéz a játék?
  • Stief
    #162
    patch?
  • Stief
    #161
    Na mától teljes a játék?
  • Stief
    #160
    Szükség lenne unit capra legalább egy beállítási lehetőségre! Nagyon sok egységet egyszerűen még az erős masinámat is megakasztja!
  • Caliph
    #159
    szeptember 5

  • AnarchoiD
    #158
    Hat nekem nincs mai gepem sajna 1v1 1bolygo es egy holdal mar neha akad a jatek, bar egy gamma fazisu jateknal meg elfogadhato...

    toltunk 1et haverral tegnap egy ovatos 2 oras jatekot ;) vegen patt helyzet lett enyem volt a bolygo ove a hold egyikonk sem tudott a masikhoz bemenni anelkul hogy ne parolgott volna el masodpercek alatt
    avegen harakirivel belecspata a holdat a planetaba es mind2en meghaltunk ;)

    ahogy nezem egy nagyon eros i7es 16giga ram es vmi 2-400k -s vidkarival biztos elevezetes lehetne unit cap nelkul , de szvsz ez nem atlagos gep (remelem)


    kicsit off, egy rts szeru ( Factorio ) jatekkal (is) szoktam jatszani(szinten alfa/gamma), nincs unit cap benne (meg meg multi se) az ember siman epit 10000 unitos mapokat (npc creepeket nemszamitva) es erosen erzodik, hogy unit cappal stabilabb lenne a jatek ;)



    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    sajna ahogy telnek az evek egyre erosebb gepek dacara egyre szarabbul optimizaltabbak is a jatekok, magaszszintu programnyelvek atka meg a 3th party motorok licenszelesee (ertheto hogy egy sajat motor kifejlesztese rengeteg penz es ido)
  • donatus13
    #157
    Na most van több időm, a commandert lehet másik bolygóra vinni csak egységet kell hozzá építeni.

    Ez egy játék a valóság az megint más, az azért összetettebb sokkal(:D), a mai gépekhez nem nagyon kell már egység limit, simán elbírják, a bolygókkal van a gond pl múltkor beraktam 4 bolygót + 1 holdat, és 4-5 gb ramot azonnal elvett a játék, valami borzalmas mennyi ramot megzabál, reméljük ezen még dolgoznak valamit.

    Ahogy te is írtad itt is van lehetőség hamar támadni stb, de kurva nagy sereggel is lehet dolgozni, és közben csinálni a gazdaságot végülis ez a lényeg.
  • donatus13
    #156
    Ellehet vinni:) noobokkal nyomtad, a jobbakat nem tudod lerusholni egy könnyen :D
  • AnarchoiD
    #155
    az egyseglimitnek van ertelme, egyreszt nemlesz kezelhetetlenul lassu a jatek, masreszt ugye usa nem azert brutalis hadero mert x szer nagyobb a haderejuk (aranyosan a meretukhoz kepest) hanem mert 2020 as technologiajuk van es nem a magyar hadereg 1960 as evekbli szinvonala... szal ez igaz a jatekra is ugyanazt a poplimitet/unit cap -et magasabbszintu egysegekkel feltoltve a kisebbszintu jatekosnak eselye sincs... es ez igy van rendjen... ha gazdasagi potencial kell neked, jatsz anno 2070 -el.. ;) es szetfogod szpni az agyad a hattergazdasaggal ;) 2070 multi ugy nez ki, hogy az elso 15oraban megcsinalod hattergadasagot mikozben probalsz eletben maradni ;)

    ezzel szemben PA-ban 4perc utan mar le is csaphatsz (vagy ha bator vagy kockaztathatsz a commandereddel azonnal) mire a jatekban elerned a full poplimitet valszeg mar vege is vana jatekbnak..

    summer saleban josokan megvettek - velemegyutt - a jatekot, mert ami jatszmam eddig volt a human jatekosok a leg easy-bb AI alatt voltak egy kilometerrel (vagy en vagyok tulsagosan HC TA/SC megszalott ;) eddigi kemeny 4 mecsemben mindig en nyertem tobbiek szotyiztak en mar daraltam sorra oket...

    kulon tetszik, hogy a commandert nemlehet elvinni a bolygorol (ha jol lattam) semmit nem er a nagy sereg vagy a planeta kozi birodalom, ha egy kis csapattal kiszedem a commanderet ;)
  • nyirog
    #154
    meg remélem lesz majd benne lehetőség űrhajókat is építeni és azokkal is harcolni bolygók légkörében illetve a bolygók és holdjaik közötti térben (űrben) a rendszeren belül.
  • nyirog
    #153
    Sziasztok, megvettem a játékot steam summer sale-n nyirog -néven játszom ha esetleg valaki kedvet kapna, eddig 3 galactic war-os ütközetre volt időm :). Tetszik és élvezetes, örülök h megmaradtak a supreme commanderből ismert mechanikák. Mivel még nem igazán merültem bele, remélem idővel majd több fajta egységet és épületet is tudok majd gyáratni, illetve, hogy egy rendszer nem csak egy bolygóból és annak holdjából fog állni.
  • donatus13
    #152
    Természetesen :) ezzel semmi baj nincs, írj amúgy a fejlesztők fórumára, és lehet megfontolják a dolgot, és ezt most komolyan mondom.
  • Sir Quno Jedi
    #151
    Elmondom miért értelmetlen az egységlimit. Az nem logikus, hogy a 10x akkor gazdasági és gyártási stb. potenciállal rendelkező ország is PONTOSAN akkora sereget képes fenntartani, mint a pöcshegyni kis falunyi ellenfele. Ez színbaromság. Szénné rühelltem pl. a Haegemoniát, mert teszem azt 10 hajód lehetett és slussz. Ha egyet buktál azonnal gyárthattad is az újat, hiszen bőőőnyállal volt rá nyersi, meg gyártókap, de ezzel már nem voltál kisegítve, mikor a halál faszába elvéreztél, mert 1xűen nem tudtál elegendően nagy haderőt kiállítani EGYBEN.

    A valóságban SEMMILYEN limit sincs. Max. a lakosságod. De adott esetben a gyerekeket és a nőket is hadra lehet fogni és a hiányokat gépekkel bepótolni stb.

    Képzeljük el, ha MI megtámadnánk az USA-t és a harctéren neki is mindig 250 egységpontnyi serege lehetne kint, meg nekünk is. Mondjuk egy tank 5 pont, egy ember 1 pont, egy repülő 10 pont stb., mint az oly divatos RTS-ekben. Tehát a pöcsmagnyi kis porbafingó államunk ki tudna mondjuk állítani ugyanakkora sereget, akkor utána az amcsik mit csinálnának?!?!? Nem gyárthatnak/küldhetnek több egységet, mert CSAK?!?! Az anyahajókat is elküldhetik a szárazdokkba??!?

    Ez nevetséges.

    Azok a játékok igazán jók, ahol ha van mögötte elegendő gazdasági potenciál, akkor nyugodtan építhetsz akkora sereget, ami jólesik, de védelmet is. Az épületlimit még butább dolog...

    Egyáltalán minden mesterséges limit butaság. Csakis technikai okokból szokták bevezetni, esetleg balansz miatt (ami szintén rossz megközelítés).
  • Stief
    #150
    Maradjunk annyiban hogy nem értünk egyet :)
  • donatus13
    #149
    Nem, nagyon nem az, főleg ennél a játéknál, de pl a generals is nagyon jó volt nélküle:) és a régi total annihalition 250 es alap limitjét se nagyon lehetett elérni a csaták miatt, Supreme commanderben meg 1000 s limitet kb soha sem értem el, ezeket a játékokat limittel nem élvezet játszani.
  • bgabor
    #148
    Marhaság.