1378
Wasteland 2
  • koimbra1978
    #1378
    Én pár napja kezdtem el a Wasteland 2: The Director's Cut -ot. A vasútépítő indiánoknál járok. Arra gondoltam mi van ha kinyírok mindenkit a pályán?:) Jó, tudom, ez nem az a játék és a történet is csorbulna. De ha úgy az összes karaktert kilövöm a pályán, akkor sincs gond, nem? Mondjuk valószínűleg nehezen menne. A vasútépítésnél az egyik épületben csak úgy előre mentem és máris rámtámadtak, csak néztem, hogy ebből hogy jönnék ki jól.:)
  • JonasSandor
    #1377
    Az alapverzió is elkészült.
  • JonasSandor
    #1376
    alig 3 hét múlva magyarul lehet tolni.
  • JonasSandor
    #1375
    89%-nál járnak a fiúk még az idén elkészül a magyarítás.
  • JonasSandor
    #1374
    Frissült is az állás. Nálam is dettó ugyanezért lett törlés a vége fingom sincsen mit kell csinálni a továbbjutáshoz így hanyagoltam.
  • T800
    #1373
    Igen, közben megtaláltam. Hát hajrá!!! :)

    Andule:

    Akkor újra nekiugrok, nekem gyakorlatilag a játék törléséhez vezetett ez a "nem tudom irányitani se átlátni a játékot" dolog... :)

    Más problémám pedig, amikor harcra vált a dolog akkor bejön az az idegesitő zene, pedig imádom Mark Morgant, minden elismerésem az eddigi munkáiért, és baromira várom, hogy a W3-ban miket fog összerakni, de akkor is. A "harc" zenétől attól kihullik a nemlétező hajam...

    Hála istennek ezek nem befolyásolják a játék atmoszféráját ami nagyon el lett találva, ezek csak a saját hisztijeim... :)
  • JonasSandor
    #1372
    Egy ember csinálja a magyarítások portálon.
  • Andule
    #1371
    Marha gyorsan. 99%ban legmesszebbre kizoomolva jatszottam es eleg gyorsan raereztem a kozepso gombos forgatasra is. Szvsz a kezelofelulet eleg jo, egyedul a fegyvermodok pakolasanal volt zavaro idovel a sok ablak egymas utan mikor mindig rakerdezett h tenyleg rarakom-e, ill h sikerult leszedni, stb.
    pont tegnap vittem vegig (elotte ketszer vittem el 85%ig, elosszor a simat majd a DCt csak ott lerakva nem emlkeztem a dolgokra idove igy kezdtem mindig ujat) es elegge tetszett, kifejezetten a legvege. Ami viszont bosszantott, nem kicsit, az h a jatek milyen szinten eroltette ram a savescum-ot. (pl hiaba van maxos skillem, zarnyitas vagy demolition az "ellen" egy lvl12-13as szintu nehezseggel rendelkezik igy aztan van 11% vagy 23% eselyem a 4x%/3x% crit failure mellett). Es ennek tukreben kifejezetten nem volt jo otlet szvsz a random loot sem a ladakban hisz nehezebb fokozaton az elejen szinte kotelezo h legyen rendes sebzesunk.
    Ezt leszamitva viszont marhara bejott a cucc, alig varom a majusi W3at :)
  • T800
    #1370
    Szuper hír! Melyik csapat vágott bele? Van valami pontos infód róla?

    Illetve más:

    Ki hogyan szokta meg ezt a "felülnézetet" a játékban? Én a Fallout 1-2 nevelkedtem, és annyira idegen nekem ez a gyakorlatilag beláthatatlan nézet, hogy sokszor már elveszi a kedvemet a játéktól... :(
  • JonasSandor
    #1369
    Végre megkezdődött a fordítása a játéknak.
  • molnibalage83
    #1368
    Ha kezdéskor is ennyire ismertem volna a rendszert, akkor sokkal szélsőségesebb karaktereket csináltam volna. A luck és charisma értéket mindenkinek simán minimumra lehetett volna húzni. Az intelligenciát meg annyira fel, hogy mindenki legalább 3 skill pontot kapjon szintenként.

    Arra a játék végéig nem jöttem rá, hogy mi értelme van a brawler képességnek, nem volt hozzá soha erős fegyver. A bladed és blunt fegyverhez voltak jó dolgok főleg, ha a -1AP-s dolgot rárakta az ember. Iszonyatos henteléseket lehet csinálni vele.

    A sniper szokás szerint a legjobb fegyveres ember. A shotgunnak szinte semmi értelme nem volt a legutolsó 3 sorozatos fegyverig nem sok babér termett neki.

    Az energy weapons is igen rövid ideig értelmes, mert a magas AP-s assult rifle és sniper mellett nem éri meg sem SP, sem más rájuk pazarolni.

    Az viszont durva, hogy mindenki kb. azonos módon használhatja az RPG fegyvereket, csak bónusz járhat a grántádobásra és a robbanásukra is. A shotgunos RPG-zel jellemzően, ha kellett, ha a rádiusz nem számított.
  • molnibalage83
    #1367
    Na, vége. Sikerül megcsinálni sokadik rebootra, ahol el tudtam lőni RPG-ket és az nagyban segített.
    Nálam Ertan nyomta meg végül a gombot, találkozhatott végre az öröggel. Vargasnak sajnos esélye sem volt túlélni, ahogy egyetlen segítő sem élte túl.

    A helyszínek nagy részén a happy befejezés lett. Angel O-t a Robbinsonok uralják, az nem. Az elején Ag Centert választottam, so Highpool ment a levesbe. Damonta, és a vasutas indiánoknál béke honol, ahogy Hollywoodban is.

    84 óra volt a végigjátszás. Összességében megérte, de igencsak látszik a pénztelenség és kidolgozatlanság (sok helyen még voice acting sincs) ahhoz képest, ami lehetett volna belőle. Remélem a 3. rész ennél is jobb lesz. Az atmoszféra és a hangulat jó, a harcrendszer X-COM szerűség, semmi extra.

    A játék engine katasztrófa, azért 2014-es játéknál is 2006-os NWN2 utánérzés azért valahol vicces. Zommolni és forgatni rendesen nem lehet, ezért a harc előtti amush helyzetek összehozása sokszor elég "vicces".

    A játék inventory és egyéb rendszere a 2000-es éveket idézi vicc, hogy vadászni kell a cselekedetek és a tárgyakra, hogy használódjon. Lehet, hogy ez egyeseknek jó feature, engem inkább idegesített.

    Összesében a sztori olyan 9/10, kezelés és UI 3/10, grafika 5/10, de úgy alles zusammen egy erős 75%-ot adnék rá metán, de nyugodt szívvel csap poszt apokaliptikus fanoknak tudnám ajánlani.
  • molnibalage83
    #1366
    A segítő karakterek tonnányian vannak, de szar sem érnek. Agyatlanul mennek előre és lemészároltatják magukat. Vargas, mindenki, egyre megy. A gunslingerek kb. egy lövéssel ölnek le mindenkit. Fedezékben is kb. Röhej. Úgy, hogy kritikus találat elleni perkek fent, ahogy a több is.

    Arra meg hogy a faszba készüljön fel az ember, hogy a játék legvégén az egyik gyógyító emberét simán elveszik? Köszi, ennyit a jól megtervezett csapatfelépítésről...

    Hiába van RPG-m azt sem tudom értelmesen használni.

    A játék harcrendszere meg olyan szinten bug featurökkel van tele, hogy az röhejesen. A sebességet csökkentő fegyverek hatása kikerülhető azzal, hogy fegyvert váltasz, aztán vissza....

    Azt viszont magyarázza meg már valaki, hogy mi túótól tárazódnak ki csak úgy a fegyverek, ha letszem majd felveszem őket újra? Mi ez az ökörség?

    Azért a szopatásnak is legyen már meg a határa...
  • broman191
    #1365
    Hagyni kell érvényesülni a segítő karaktereket, akikből remélhetőleg minél több van a pozitív kimenetellel megoldott konfliktusok nyomán. Meg hát save scumming... :)
  • molnibalage83
    #1364
    A végső összecsapásnál vagyok a RC-ben, de ez valami nevetséges. Eddig mindenkit lenyomtam, de ez mission impossible helyzetnek tűnik.

    Rose az egyik legtáposabb főhealer nélkül kicsit nehéz...
  • molnibalage83
    #1363
    Ezt a játékot néha pofán tudnám vágni. 1,5 óra szenvedés után jöttem rá, hogy hiába irtottam ki az egész tetves bastiont miért nem fejeződik be a quest. Szét kell lőni azt a rohadt kaput.
  • molnibalage83
    #1362
    Asszem közeledhetek a végéhez, Hollywoodban már új feje van a városnak már csak a másik oldalt kellene helyre rakni.
    Bár aztán még mindig ott a kérdés, hogy a Synth-ekkel mi lesz.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.02.07. 13:31:53
  • molnibalage83
    #1361
    Hú baszki, Hollywoodban 3 frakció is van. Nekem meg nincs időm 3-szor újrajátszani a végén. Ez így érdekes lesz.
  • molnibalage83
    #1360
    Úgy láttam, hogy szintenként még -5% lesz. Mivel 7 szinten van -35% akkor 10 szinten lesz 20% tája Ertannál.
    Lásd itt.
  • Shiwo
    #1359
    hát, pedig egy olyan esetre nem emlékszem, hogy Leadership 10-zel bármelyik karim begőzölt volna...
  • molnibalage83
    #1358
    35%. Asszem 7 szinten és 30% 8-ason. Szóval azért túl sokat nem számít...
  • Shiwo
    #1357
    akkor nem nagyon pakoltál a leadershipre, ha megy a feje után...
  • molnibalage83
    #1356
    Nem akarom elherdálni kevés megmaradt RPG szerű fegyvert, ki tudja mit dob rám a játék még. A snyth roham mondjuk kettővel több emberrel már nem volt nagy szám letudni úgy, hogy az egyik oldalról jövőket gyorsan leirtottam 1 db RPG fegyver felhasználásával és 3-4 lövéssel két halott volt. Utána egy oldalról a fedezék már bőven elég volt a sima győzelemhez. Mondjuk 1 kivételével 30. szint felett van minden karakter... Az a maga feje után menő harcos. Olyan közelharc fegyvere van, hogy befosok. 400 feletti sebzése is volt már.
  • Shiwo
    #1355
    ami nem öl meg, az XP-t ad :D
  • molnibalage83
    #1354
    Igen, jött. ;)
    A skorpióra nem pazarlom akkor erőforrásaimat.
  • broman191
    #1353
    A skorpió opcionális kihívás, a rádiós nyomozás és a Foxtrot az a későbbi main quest, a 3. repeatert a Hollywood hegyen kell kitenni. Ahhoz pedig Hollywood és az obszervatórium konfliktusát kell lezárni. Ezekhez a helyszínekhez eljutni kell a rad suit. Whittier után elvileg jön a rad suit trigger.
  • molnibalage83
    #1352
    Na most van érdekesség. Angelben minden main quest szerűség lezárult.

    A skorpiót és a whitter helyszínt leszámítva minden meg van csinálva, de a rad suit nem készült el, nem triggerelte be eddig semmi. Csak a megérkezéskor kapott 4 quest van meg a kecskés.

    A rejtélyes rádiózás nyomozás, a Foxtrot csapat elleni támadás, az adások fenyegetettségének felmérése és Arizonával kapcsolat felvétel. Két repeatert ki tudtam tenni, a 3-hoz nincs semmi helyszín.
  • molnibalage83
    #1351
    A nagy skorpió is megjelent. Feltápolva magam ki lehet nyírni, na de mi értelme...? A reward gyakorlatilag 0 érte...
  • molnibalage83
    #1350
    A játék kicsit kezd átesni a ló túloldalára.

    Eddig minden hent kb. nevetséges volt, most meg minden helyszínen őrült emberrablók, vérszomjas álszentek, akik olyan fegyverzettel jönnek, hogy beszarok. Az emberrablásnál mikor elkezdték leölni őket fogtam és belőttem egy 500-as RPG-t és nyasgem, de az elvis imitátor gecinél ez nem megy.

    Most meg már a Mannarite idióták esnek nekem...
  • molnibalage83
    #1349
    Azt sem értem, hogy odaadtam a mikroszkópot, a vizet is felhúztam, de még mindig aktív listában van a quest. Oszt miért...?
  • molnibalage83
    #1348
    A fő karakterem az az ass skillek terén már majdnem 10/10/10, de még nem. A perception egy másik karakternél van majdnem maxon.
  • broman191
    #1347
    A main quest továbbmozdítása az arizónai térképhez hasonlóan a nagyobb helyszínek konfliktusainak megoldásával vagy legalábbis valamiféle lezárásával történik, az Angel Oracle is ilyen. Ha mindent meg is teszel majd a legpozitívabb kimenetelhez, az addig megszokottnál lényegesen magasabb ASS skillek szükségesek a konfliktus legelőnyösebb lezárásához.
    Whittiert érdemes későbbre hagyni, hogy minél jobb felszerelésed legyen. Úgy rémlik hogy Whittier szükséges a sztorit előremozdító triggerhez. Ha a főbb konfliktusokat lezártad és rendelkezel a szükséges mennyiségű cat litterrel, de nem csináltad meg Whittier-t, úgy emlékszem hogy nem kaphatod meg az LA felső részét elérhetővé tevő sugárvédelmi ruhás beszélgetést a bázison. Vagy talán ha le is adod neki a dolgokat, elmondja a figura hogy x időn belül elkészül, de a ruha elkészülte nem aktiválódik Whittier nélkül. Mintha szívtam volna vele anno...
    Amúgy ja, szereti a játék bonyolítani az életedet, már-már nyakatekert kalandjátékos módon. A vezető karakternek érdemes magas percepcióval rendelkezni, hogy minél több interakciós lehetőség megcsillanjon, de alapvetően az egérkurzor is elárulja őket, ha a megfelelő helyre mozgatod a valós percepciódat használva. A quest itemek agyalást igénylő manuális használata pedig amolyan retro dizájn elem, manapság is használják elvétve a legbátrabb fejlesztők a legrétegebb játékokban. Talán a 3. részre már automatikus lesz, ahogyan a harcot is mainstreamesen élvezhetőbbre veszik... :)
    Utoljára szerkesztette: broman191, 2019.02.01. 19:29:31
  • molnibalage83
    #1346
    Tyí, annyi quesetet dob rám a játék, hogy az durva. A nagy részét eddig ötletem sincs hol és hogyan lehetne megoldani.
    A játékmechanikától viszont sokszor agyfaszt kapok. Nemhogy nem használja automatikusan a quest itemeket, de sokszor még jelölni is cseszik a játék, mint a horgot a kutas mintavételnél...

    A Whittier helyszínt valaha meg lehet csinálni és van értelme? Olyan sebzéseket tolnak, hogy ehaj hiába veszem le a páncélt, ha esetleg az lenne a baj.
    Mondjuk elővéve a sok RPG féle fegyvert lehet, hogy könnyű lenne, csak nem akarok pazarolni, ha nincs értelme a semmiért...

    A Mannarite és Robinson konfliktuson és embereken viszont beszarok. Tiszta elmegyogyó.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.02.01. 10:50:06
  • molnibalage83
    #1345
    Nem tudom, hogy mi a békés, de nálam hetbe torkollot annak ellenére, hogy egy ideig ment az intrika, aztán rosszul választottam. Nem tőtöm vissza...

    Amúgy is a szívemnek ez volt közeli. Odabaszok a sok népnyúzó köcsögnek. Azt kapták, amit megérdemelnek.
  • molnibalage83
    #1344
    Ej, ez kis spoiler volt. :)
    Érdekes módon eddig elég volt a medikit és egyebek, de most azért elkezdett fogyni, néha azért egy két emberbe elég durván belelőttek, de komoly veszély azért persze nem volt. A questek ömlenek, de egyelőre egyiket sem tudtam megoldani. El leszek még ezzel egy darabig, de most meg van hozzá a kedvem. Üdítő megint RPG-zni.
  • broman191
    #1343
    Ja, nekem is volt egy ilyen véletlenül harcba bonyolódós majd negyedórán át városirtós, visszatöltéssel végződő kalandom Rodia-ban. :D 99% hogy elkaszálta volna a békés Rodia endinget.

    #1342: Energiafegyverekkel, robbanószerekkel, minél jobb felszereléssel. :)
    Utoljára szerkesztette: broman191, 2019.01.22. 22:15:26
  • JonasSandor
    #1342
    Robotokat hogy lehet kinyírni ott fent a 3-as sugárzási zónában lévő területen?, térkép tetején vannak.
  • molnibalage83
    #1341
    Hogy inkább nem játszol bosszúálló félistent?
  • broman191
    #1340
    Ismerős helyzet.
  • molnibalage83
    #1339
    Na, újra elővettem, most nagy lendülettel.

    Érdekes hely Rodia. Csak poénból kipróbáltam, ha nem fizetek kapusarcot. Ja, hogy az egész város ellenem fordulna? A vicc az, hogy a végén le is tudnám hentelni őket, de egy idő után inkább nem folytattam, hanem visszatöltöttem, mert a történetből asszem így sok kimaradna.

    Kis átfegyverzéssel a robotok is hullanak, mint legyek.