21750
  • lac coo
    #21750
    no most egy nagyon érdekes versenyben vagyok benne, elmentettem fáltáv körül...
    Utolsó helyről indultam közepesen, feljöttem kb 10-12 helyre, utána jöttek a kerékcserék, de az eleje, Norris Verstappen Sainz stb .. kinmaradt majdnem féltávig ! Ők is közepesen voltak, direkt néztem már 1.5 másodperccel lassabbak voltak nálam... aztán ők keményre mentek , én ugye közepes-közepes-kemény stratégián vagyok, nálam közepes van, de aztán jött egy SC pont a boxbejárat előtt voltam, így kimentem nekem is felraktáka keményet. pont az élboly mögé keveredtem vissza 4. helyre ... Itt mentettem el ,kb fele még vissza van kiváncsi vagyok mi lesz a vége....Nekem 4 körrel ujabb keményem van. de az izgat vajon az AI egy kiállással megy -e ...vagy felraknak még egy közepeset...De akkor hülyeség volt elején annyit menni ... Nekem nem tudom van-e még új gumim valamilyen .. :)
  • lac coo
    #21749
    Én nem értem miért csinálja nálam ...
  • Danecay
    #21748
    Nálam a fizikai és a virtuális kormány is ugyanabban a pozícióban marad mint ahol elengedem.
  • lac coo
    #21747
    Neked nem csinálja azt a kormányzás, hogy ha elmozdítod valamerre és ot megállsz, a játékbeli kormány mindig mozdul egy kicsit visszafelé ?
  • lac coo
    #21746
    Ez tspc, de hátha segít ....Mondjuk ez nem idei , szóval lehet hülyeség berkani, idén teljeen más az egész...

  • lac coo
    #21745
    Nem tudo msajnos már hogy volt beállítva... De eleht régi képeim között megvannak még, mikor újra telepítás volt, mindig fotoval arhiváltam :)
  • Danecay
    #21744
    Érzésre annyira nem is gáz vezetni, mint amennyire le van húzva a játék. Csak 1-2 rövid próbán vagyok túl, de az eddigiek alapján teljesen jól el lehet vele lenni. A T300-asomhoz kerestem volna valamilyen FFB beállítást, kipróbáltam kettőt is, de végül maradtam a gyári alapértelmezettnél. Feltételezem van annál jobb, de igazából az is teljesen elfogadható, minden esetre számomra jobb a az eddig talált fullra elállítottaknál. Neked lac coo ha jól rémlik régebben szintén T300-asod volt, de ha jól rémlik MOZA-ra váltottál menet közben így nem nagyon van kivel e fajta beálltásokról beszélnem :)
  • lac coo
    #21743
  • lac coo
    #21742
  • lac coo
    #21741
    Eső.Eskü teljesen hibátlan ez a gumi .....

  • lac coo
    #21740




  • lac coo
    #21739
    Na most meg már talán jó neki ! :D Vagy valami ... Most már jó neki az 1.40-es idő, multkor irreális volt az 1:43 ... :)


    Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.07.26. 21:41:12
  • Danecay
    #21738
    de az is lehet, hogy idén kimarad, mint az utóbb pár évben minden páros számú epizód :)

    Most vettem észre, hogy az F1 '22 is megvan :D Biztosan jó sokat toltam azzal is :D A '21 hiányzik, továbbá a '19 és a '14, egészen 2012-ig bezárólag, a '12 volt az első megvásárolt példányom, az előző aszem 2 részt, biztos lewarezoltam valahonnan :D Tudom, hogy a a 2010-es években még ne aposztróffal írták a címét :)
  • lac coo
    #21737
    Én se... Ufo stilus, nézhetetlen számomra ... :D Bár szorosak a futamok ....
  • Danecay
    #21736
    Nem követem :)
  • lac coo
    #21735
    Már tavaly is voltak!!
  • Danecay
    #21734
    Mondjuk azon meglepődtem, hogy rajta kívül még van másik 2 magyar is.
  • lac coo
    #21733
    Csak elindult. :)év elején sírva mondta , hogy sohatobbet ...:D
  • Danecay
    #21732
    Nem védeni akarom, de legalább ezt ne vegyük el tőle :)
    F1 SimRacing Driver Line-Ups
  • lac coo
    #21731
    Én meg tuodm, hogy a nagyrésze kamu amit mond .
    De mint mondtam, az ilyen ufok véleménye mindig is érdektelen volt... A játékosk egy ezreléke (se) tud ilyent empot menni.
    Ahogy Alex mondta régi béákeidőben: ök nem autót vezetnek ,hanem autós témályú ügyességi játékot játszanak.

    De amugy már nem releváns, úgy tudom márt nem szerepel semmi e sport ligában... ezért is van ez a nagy ajvékolás hirtelen :)

    És igen ,javítás még ráférne nem mondtamn, hogy nem.....szerintem dolgoznak is rajta, mertt megjelenés óta egy árva skin, sisak semmi mikrotranzakciós EA faszság nem jött még ki ! :D
    Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.07.14. 20:47:35
  • Danecay
    #21730
    Nos, elvonatkoztatva druszám személye iránt érzett szimpátiától, vagy ellenszenvtől, azért az ő videóját linkeltem be, mert nem tudom, hogy más csinált e a "nagy" javításnak mondott v1.6-ról tesztet, ráadásul videós formában és magyarul. Mindentől eltekintve, független attól, hogy ki mit gondol róla, mégiscsak az egyik legrelevánsabb személy a játékot illetően, magyar viszonylatban. Mégiscsak ezzel kel, ezzel fekszik. Én nem tudom, hogy történt e valami összeesküvés a játék megítélését kapcsolatban, de tény, hogy külföldön is sokan ekézik a játékot, már ami a vezetési modellt illeti, ami az eladásokon is látszik, amire azért nem gondolnám, hogy Bereznay-nak világviszonylatban ekkora hatása lenne. A Steam-es adatok alapján, megjelenéskor kapásból az F1 23-hoz mért 1/3 játékos játszott csak vele és a számok alapján már most csak annyian játszanak vele, mint amennyien az F1 '23-al még most májusban is játszottak. A játék Steam-es értékelése 61.17%, míg az F1 '23-é 84.11%.
    Szóval kétlem hogy ez az egész csak duma, nagyképűség vagy kivagyiság lenne, még az 1.6-os javítás után is látszott, hogy sokszor mennyire nem életszerűen viselkedik, kanyarodik az autó. Én tuti kivárok egy olyan javítást amiután elégedetten csettint mindenki és azt mondja, hogy na erről van szó, ennek így kellett volna megjelennie, vagy egy nagyobb leárazást, de az is lehet, hogy idén kimarad, mint az utóbb pár évben minden páros számú epizód :) Az már inkább fel sem hozom, hogy értelme sem lenne nagyon, tekintve, hogy a '23-al sem mentem még egy 5 körös versenyt sem :)
  • lac coo
    #21729
    Onboard.... Vannak hibái ,de nagyjából megnézve az igazi köröket, abszolut jók a kigyorsítások, féktávok... Hogy az ufok mit művelnek a játékkal, az nem izgat, azt sose tekintettük mérvadónak, 4-5-6-8 mnásodperceket kapok egy körön, meg kb mindenki, abszolut érdektelen a véleményük. Én egy picit csökkenteném a tapadást, de csak ha nem emnne az autó élességének a a rovására, hurkákon átugratást is jobban bünetném, de kb ennyi. Jah meg lehetnének pici nagyobbak a kormányszögek . Akkora baj azért nincs, mit amit obégat ez a balf@sz. Két másodpercen van kiakadva, mikor tavaly 6 másodperccel ment jobbat mint a real köridő...Persze akkor jó volt... Valahonnan vagy kibaszták ,vagy fizetnek neki ezért, de kb már az E-sportban is röghognek rajta ! :D




    Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.07.14. 09:08:04
  • lac coo
    #21728
    Mit kell nézni ? Ufo, , ezek az ufok mindenhol iylen tempot mennek......
    amúgy egy nárcisztikus fasz, magát szopkodja az összes videójában :D Tipem szerint nem megy olyan jól neki mint ahogy szeretné, aztán hisztizik.... szerintem szimlán szánalmas ez a pojáca ! :D
    Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.07.13. 23:01:06
  • Danecay
    #21727
    Véleményütköztetés :)


    Nekem mondjuk mindegy, tekintve, hogy nincs meg a játék :)
  • lac coo
    #21726
    1.6. elég jó most már, ha az meber elkapja a tempot, remek a cucc !!!!!

  • lac coo
    #21725
    Azért jó latni, hogy az autó alja osztályon felülien mukodik. Ki is lapították a kerekvetoket, ne akadjanak fent az userek vagasnal. :) Kijavitjak a tapadas mizériat remek lesz....


    Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.07.03. 07:20:54
  • lac coo
    #21724
    _Kipróbáltam ma Canadában és viszonylag jó. Sőt nagyon jó , bár még kicsit most is so ka tapadás, de csakegy picit. amúgy minden rendben van: kogyorsítások fékutak kb mitn a tv-ben. Autó eleje feszes, de kicsit puhábbra állítva teéjesen rendben van ,ez így már jó lesz !!! Az ffb meg ég és föld a tavalyihoz képest.... sokat nem mentem, meg eleve régen mentem itt, nem egy jó kör de látszik a lényeg..

  • lac coo
    #21723
    Headlining with refinements to handling that will enhance the driving experience for all players, here are the changes coming with the first post-launch patch for F1®️ 24.

    The v1.3 patch for F1 24 will roll-out on all platforms from Friday, June 7 at 10am UTC. Please ensure you are connected to online services in order to receive updates.

    Handling Advancements

    Following continued conversation with drivers of all levels, the team are pleased to share the following gameplay adjustments based on feedback received:

    Fixed tyre model response to rapidly changing slip angle/ratio
    Adjusted slip curves for post-peak falloff, load sensitivity, and camber effects to work with the slip response fix
    Tyre thermal model adjustments for high-temperature behaviour
    ABS, Traction Control, and gamepad controls tuned to suit the new tyre model
    Improved power unit balance in 7th and 8th gear
    Gear ratios matched to 2024 race data
    Revised suspension kinematics to reflect 2024 car designs
    Performance of several teams adjusted to fit results and changes seen in the 2024 season up to and including the Monaco GP
    ERS bug fix for MGU-K torque and new calibration of Hotlap mode energy use at all tracks

    “We've made significant updates to our physics tech this year to set us up for long-term advancements in handling. As with any new system, we will continue to refine it by listening to our community, with further refinements throughout live service and beyond.’

    “The changes set out to calm down the front end of the car giving a more realistic level of grip and turn-in capabilities. We've also made adjustments that will aid in the controllability of the car on throttle. These changes will be more prevalent for players using a wheel and without assists.”

    Lee Mather, Senior Creative Director

    In addition, AI/CPU-controlled racers have been re-tuned to accommodate for the handling changes made. Whilst you will notice more unpredictability from the AI when playing in Career mode, future patches will include further advancements to how the AI behave with one another throughout race weekends.

    Here’s a list of everything else that’s been addressed in this latest patch:

    General

    All leaderboards for F1 2024 cars have been wiped to coincide with handling update
    Trophies can now be added to the Trophy Cabinet
    Fixed an issue where the ""Strong Relations"" Achievement/Trophy would not unlock in certain circumstances
    ERS Battery will no longer drain after the per-lap usage limit has been reached
    Added the ability to tab directly between Goal Vendors in F1 World
    Refined the F1 World Upgrade Card Mods and Goals

    Career

    AI in Career modes are now more likely to have component faults and failures during a race
    Fixed Two Player Career from sometimes skipping or getting stuck during Contract Negotiations
    Fixed an instance in Two Player career where both players restarting their game could cause a desync
    Fixed a rare instance in Two Player Career which could result in the wrong driver name being added
    After retiring from a race on the first lap the player's Pace statistic will no longer increase
    Fixed a rare issue where Specialists could incorrectly become unavailable in Driver Career
    When comparing drivers in between later seasons in Career, all drivers will be in their correct teams
    Improved the Agent Introduction Cinematic

    Graphics/Visuals

    Improved Ray Tracing reflection quality
    Prevented dynamic objectives from sometimes having a deadline beyond the final lap of the race
    When a dynamic objective is given the MFD will now automatically open to the relevant page if available
    The Copy Livery screen now shows the correct colours
    Accessing the Casual Wear store from within a Driver Career will now always show a correctly modelled custom driver
    Fixed a rare occurrence where the player could flashback after Terminal Damage and all sectors of the track would appear red
    Visual improvements to some F1 24 & F2 23 vehicles
    More Carbon Fibre particles have been added during collisions in Replays
    Replay Camera improvements at several tracks
    Cinematic Safety Car Camera improvements at several tracks

    Audio

    Fixed an issue with Race Engineer pitstop lines in various languages
    Commentators will no longer sometimes be silent after a race in some languages
    Removed some incorrect Engineer Audio which could play during a Cinematic Safety Car

    Multiplayer

    Added a fix to ensure that F1 World ability mods last the correct duration for players with a poor connection in multiplayer races
    Yellow Flags are now visible for retired Spectators

    Handling (Other)

    The marginal increase in speed when partially driving on the grass has been eradicated
    A fix has been made to prevent extreme overheating of the tyres in certain conditions

    Miscellaneous

    UDP Options have now been capped at 60Hz. Anyone who previously had this set higher will need to set it back to 60Hz
    Support added for the Asetek Invicta™ Direct Drive Wheelbase
    Some extra Casual Wear Customisation items have been added
    Various UI improvements in many areas of the game have been made
    General stability improvements
    Various minor fixes

    Thank you to all the drivers around the world who have made their voices heard, contributing to making F1®️ 24 the best experience for all players.

    The development team will continue to refine the game based on the feedback shared by the community.

    If you would like to track what bugs and issues are being worked on next, please take a look at the Community Raised Issues thread on EA Answers. This will be updated multiple times a week as issues are investigated by the team.

    Should you wish to report a bug, you can do so by following these instructions. Once reported, a member of the F1®️ 24 community team will investigate the issue.

    To keep up to date on all the latest F1®️ 24 news, be sure to follow the game across social media. Links to these profiles and other useful information can be found here.
  • sertrex
    #21722
  • lac coo
    #21721
    pl, csak azért mert dobta elé ma YT: van akinek nem okoz gondot beállítan iaz autót, hogy ne legyen szar , mint amiért mindneki sír, hogy senki se vegye meg mert szaaaar ! :DD

  • lac coo
    #21720
    ennek a játéknak ez klesz a vezste,,, a sok gyökér infulenszer :) Kb két kattintás és eltűnik a tólzott idegesség az autóból. Ennyi, Többi az mind ostobaság amit összehordnak....

    Minden más fényévekke ljobb lett ! Az ffb olyan, hogy felőlem ha soha nem lesz jobb akkor is jó. MINDEN apró változásást az autónakjelzi ,azonnal tudok reagálni még abrutál gyors fákúto ntörténő hátsó tapadásvezstésre is !!
    A fék nekem alegjobbak amit próbáltam ,taléáb IR-t leszámítva mindnehol vacak. Taposni leeht, de adagolni, mégse abalerina érzés mint pl RF2 -ben ,vagy nem olyan padlófék aztjóvan mint ACC pl ...

    Setupra jó lreagál az autó, fékegyensúlyra is.

    Kis tapadást csökkentenek rajta és szuper gém lesz. De nem így lesz mert megint valami idióta szarságot sír majd ki a sok balfasz ! :D
    miondenki sír, hogy árkáéd de tempót egyik se tud menni vele !!!! És bizony ha megnézzük, igaziból ha már egyenes akormány 2. vége felé már padlón állnak. És autó eleje gyors, F1...vrutál agilis ! Aki próbálta IR-t vagy szeme látni mit csinál egy F1 autó a TV-ben az nem beszél ekkora faszságokat mint most mindenki ! :D De k ileeht próbálni, szgk-val is, ahol 3 szor kell körbe tekern ia kormányt, mi történik 150-nél egy gyors, 10 fokos réántásnál !!! Elég félelmetes lesz ! :) akkor mit csinálna egy atomkemény F1 autó, 360 fokos kormánnyal.... Hagyjuk már de tényleg....
  • Danecay
    #21719
  • lac coo
    #21718
    Nem mondom hogy tökéletes de hlgy vezeghetetlen....
    És még kell nézni Kadjar akcióját Monacóban, mennyit megy arrébb az autó egy kis kormany mozdulatra . Es kb 4 kattintassal meg is szűnik a túlzott idegesség középen.Megvarom a mai javítási, ha lesz aztán majd leirom mi jó jo mi nem .
    Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.05.31. 12:13:03
  • Danecay
    #21717
    Láttam én is a videót, gondoltam is rá, hogy beszúrom, de aztán elfelejtettem, mire pedig leközelebb itt jártam, sertex már megtette helyettem :)
    Nem tudom, a druszám is elmondja, hogy nem ő az egyetlen akinek ilyen észrevételei vannak, hanem elég sokan és ezt írásban is láttam, olvastam, más forrásból is. De a lényeg az szerinted nincs gond vele. Na meg aztán az is lehet, hogy neki is igaza volt, de a visszajelzések alapján, javították a publikus megjelenésig, vagy visszarakták alá az egyik korábbi handling modell-t :)
  • lac coo
    #21716
    Be .... :D Én nem tudom mit haluzott ez a Dan igyerek :D
  • Danecay
    #21715
    Csak nem bírtál magaddal, idén is befizetted az adót. :D :D :D
  • lac coo
    #21714
  • lac coo
    #21713
    Megnéztem real onboardot, ott se igen tekernek többet kormányon a kis irányváltásoknál ....
  • lac coo
    #21712
    nincs ennek nagy baja, valóban érzékenyebb középen, olyan iracing féle, ott is variálnom kellett ak ormányszöggel. De nem rossz, hamar megszoktam, minden más jobb lett, gumik, tapadások, kopások, lassú kanyarok ....Jóez.
  • lac coo
    #21711
    Jah, hogy elküldték David Graccot... az baj...Azóta halad előre a játék. Megrögzött szimulátoros acsávó és valami kis formulával is versenyez.... akkor ez nagy valószinüséggel kuka ... amúgy az autó tapadás meg csúszási szög az tuti AMs2 ... :D