21706
  • nono28
    #21706
    F1 23 játékban ez lemaradt!
  • nono28
    #21705
    Sziasztok!

    Lenne egy kérdésem.Az OSD Customisationban a gyári hudok közül párat szeretnék kikapcsolni.Egy problémám van vele,hogy kikapcsolom,elmentem és mikor elindítom a játékot úgyanúgy ott van minden hud.Tud esetleg segíteni nekem valaki hogy,mitől van ez?Előre is köszönöm!
  • attila46
    #21704
    Üdv mindenkinek

    Újabb gondba ütköztem. Minden versenyen süt a nap. Hol ...mármint melyik menüben és mikor tudnám átállítani a időjárási körülményket. Sehol nem találom.

    Nagyon ksözönöm a segitséget.
  • lac coo
    #21703
    Nem tudom, én csak STEAM-eset evszek, az tuti jól működik ...
  • Danecay
    #21702
    Na engem most jól megszívatott valamiért a játék. Itt voltak a tesómék is, és akartunk gurulni egy keveset hétvégén. Az EA app észrevette, hogy van friss verzió, gondoltam ráengedem és lefrissítem gyorsan. Nagyobb is volt a frissítés mint mekkorára számítottam, ami a kisebb baj lett volna, a nagyobb baj az volt, hogy hiába tölt9tte le és készítette elő, telepítette, végül visszaugrott a folyamat elejétől kezdte és nem tudott kijönni ebből a loop-ból, gép újraindítás után sem. Mondom akkor menjünk a '22-vel, mert még az is fent van, annál viszont a hang produkál olyat amilyet sohasem eddig, elnémult, visszajött, majd újból másodpercekig néma marad, aztán ismét volt hang, szóval játszhatatlan volt mindkét játék. a '23-már elvileg játszhatóm mert már aktív az EA app-ban Play gomb, korában nem volt, igaz még nem próbáltam, de ezt úgy tudtam elérni, hogy uninstalláltam az egész játékot, majd újratelepítettem az egészet, szóval nem volt nagy autókázás :(
  • lac coo
    #21701
    Which of the 22 drivers will you head to the track with first?

    A Season Refresh
    Focusing on the plethora of changes made to each of the F1® teams throughout the season, the Sports Update varies from garage to garage and includes updates to sponsors, colours, vehicles and bodywork.

    Each team has undergone an overhaul, with the F1® 23 development team painstakingly replicating what we’ve seen in the later stages of the real-world F1® season. Let's dive in to each of the team’s updates:


    Alfa Romeo
    The Italian outfit’s list of changes includes tweaks to the front spoilers, flaps, and wings, as well as alterations to the nose shape and camera pod positions. The front suspension area and mid-section bottom have been modified, with the sidepod air intake and halo cutline adjusted. Other changes include updates to the windscreen shape, removal of the side cooling grid, and adjustments to the floor, DRS flap, and rear diffuser.

    In terms of sponsors, several have been removed, including AximTrade from the nose, CryptoDATA and Wispr from the front flaps, Sauber from the front central flap, and Group Nossa from the nose.


    Alpine
    The car of French duo Pierre Gasly and Esteban Ocon has seen the rear wing main plate adjusted, the front fence re-shaped, and winglets added to the halo. Additionally, the side pod has been slightly altered.

    For sponsors, the @alpinecars logo has been removed from the inside of the halo, with @alpineesports added in its place. Furthermore, the Trak Racer logo can now be seen on the mirror brackets. The BWT logo, previously located at the rear of the steering wheel, has been removed, and the Ecowatt logo can now be found on the wheel fins.


    AlphaTauri
    There are fewer but equally substantial updates to AlphaTauri’s car. The side mirrors have been reshaped in the upper section. The rear section of the side pods has been rebuilt, and a new 'crease' detail has been added to the front section. Finally, the floor of the car alongside the rear wing has been completely rebuilt.


    Aston Martin
    As for Aston Martin, alterations focus on the floor body centre, rear wing end plates, top canopy, shark fin, side pods, front wing main plate, front wing end plates, and front wing flaps.

    There are significant changes to sponsors on the car. Valvoline has been added to several areas. TikTok and DBX707 feature on the halo, while NexGen has been added to both the halo and nose cone. The safety cell now features the Bombardier logo and the Porto logo has been updated. Wolfgang has been added to the nose cone, and Boss has been moved to the inside of the front wing end plates. The nose now displays the updated 110 Aston Martin logo, and Banco Master has been added to the rear wing end plate.


    Scuderia Ferrari
    Next up, Ferrari who’s most noticeable change is a new lick of paint in-game. The side mirrors were reshaped in the upper section and the floor has been completely rebuilt, as have the side pods. The top canopy has been adjusted to align with the new side pods. The upper bodywork has undergone reconstruction in the lower section and adjustment in the upper section. Additionally, the rear wing has been updated with a new side corner shape and a new support has been added.

    As for sponsors, the AWS logo position has been adjusted, whereas Shell and the Scuderia Ferrari App logos were both relocated to the fairing section of the halo. Frecciarossa has been removed. Finally, Mahle and Santander were both moved towards the centre of the car.


    Haas F1 Team
    The changes made to the Haas team are subtle. They include changes to the front wing end plates, front and rear wing flaps and a tweak to the main nose sensor.


    McLaren
    The modifications made to McLaren’s MCL60 include an addition of fins to the rear of the halo, the installation of side mirrors and supports, and the inclusion of a sidepod intake and changes to the sidepods themselves. There are also alterations to the rear wing end plates, an added top canopy alongside changes to the floor edge and body of the car.

    Onto sponsors, Accelerating Web 3 has been added to the rear wing and Senna has been moved to the driver surround. Chrome and DP World are included on the halo, as is HaloITSM. The base of the halo now displays #TeamBahrain. Lastly, OKX has been removed from the sidepods.


    Mercedes
    Moving onto Mercedes, who have introduced dramatically different sidepods in addition to new wing mirrors and a change to the shape of the rear wing. There’s an added fin piece to the rear crash structure and an extra piece to the rear of the floor. The front suspension mount and position of the front suspension arm have been tweaked. Lastly, there are updates to the front wing end plate shape and the rear wing shape.


    Red Bull Racing
    2023 Constructors' Championship winning team Red Bull have had a number of changes as well. Sidepods are updated and the floor of the car has also been modified. The rear wing now has fixed flaps and the nose of the car has been altered. Changes have also been made to the front wing flaps and rear wheel hubs.

    Just three sponsor changes for Red Bull: The removal of Claro and addition of A1 on the inner front wing end plate, plus, Sui added to the halo.


    Williams
    Last but not least, the Williams team. Their changes include the addition of a flap to the floor endplate, lower winglets on the rear wing, and a shark fin. Finally, a carbon fin has been incorporated beneath the car.

    A handful of sponsor changes too. WilliamsF1.com has been removed and Kraken has been added to the inside of the halo. CausaLens has been added to the mirrors and JuliaHub to the wheel fins.


    Which of the team updates are you most looking forward to hitting the track with?
    Let us know!
    Plus, be sure to keep up to date on the latest F1® 23 news by following the official Instagram, Twitter, TikTok, and YouTube channels.
  • lac coo
    #21700
    Na ilyen se volt még, hogy csináltak újabb, aktuális autómodelleket ...

  • Tuningtrabi
    #21699
    Helló!

    Más járt úgy, hogy verseny közben, vagy célba érés után kifagy a játék. Csak a gép újraindítás működik. Monitor elsötétedik és mintha nem is lenne bekapcsolva a gép olyan a monitor.
    Más játéknál nem volt még ilyen problémám.
  • attila46
    #21698
    Üdv srácok.

    Valahogy elállítottam visszajátszásnál a fleshback-et.Nem kinálja fel és nem tudok visszatekerni ha hibázom. Visszajátszás van.,Hol tudom visszakapcsolni?

    ELÖRE IS KÖSZI!!
  • lac coo
    #21697
    Nem, nem volt az ...
  • Danecay
    #21696
    "meg hogy nem kapar ki még 5.-ben is az autó :)"

    Ne is mond, alig bírtam vele elindulni, úgy nem is sikerült, hogy ne bukjak min 5 pozíciót, vagy még többet. Nem is igazán tartottam reálisnak és minden bizonnyal nem is volt az.
  • lac coo
    #21695
    Fékegyensúly hátratolva. Szuperül működik, abszolut jól számolja...simán be lehet tekerni vele az autót, de nagyon időben kell felengedni a fékpedált mert azonnal keresztbe áll ... :) Meg perzse agumi kopik, melegszik mint állat .



  • lac coo
    #21694
    mindegy mennyire van állítva, lényeg hogy pont elég gyors legyen.... 22-es után nekem is fura volt kicsit, hogy végre van aero tapadás is normális lehet taposni neki 200 felett, meg hogy nem kapar ki még 5.-ben is az autó :)
    Ha megvan az ideális AI erősség akkor utána a legnygobb buli az egal performance, ott minden egyes autó küzdelmes hátulról indulva :)
  • Danecay
    #21693
    Ez azért elég erős szerintem. Én 80-at állítottam be, igaz nem nagyon versenyeztem még, ami igaz a '22-re is, hiába volt meg az is, egy versenyt nem mentem vele. Na hátha majd ezzel. Minden esetre én még a 80%-os beállítással is csak sereghajtó voltam szabadedzésen, persze lehet, hogy én egyedül voltam kemény keveréken és régi berögződés miatt McLaren-el szoktam menni, és ezt sem tettem eddig túl hosszan, nem tudom. Egy TT megmutatná, hogy mennyire tudnék gyors lenni, de egyelőre az idő nagy részét még mindig a VR beállítása viszi el, és azért van rá esély, hogy VR-ban sohasem leszek elég gyors egy 95%-os AI-hoz. Nem is lenne ezzel gond, ha megtalálom az optimális és élvezhető VR kompromisszumos beállítást és az ehhez és a képességeimhez mért AI erősséget, mert azért a virtuális valóság valamelyest kárpótol.
  • lac coo
    #21692
    mikor hogy . ez 95 volt. Ez a vége ,itt már a top 3 elérhetetlen tempot megy, de a többivel jókat lehet küzdeni, Legszivatósabb Albon ,az állandóan visszajön az egyenesekben :)
    Utoljára szerkesztette: lac coo, 2023.08.02. 19:43:05
  • Danecay
    #21691
    Király!

    Milyen erősségű AI-val játszol? Jöhet privátban is! :D
  • lac coo
    #21690
    Na ezt nem akarod látni egy 100%-os verseny végén... nincs benzin. Nem elég, hogy Russel elvette a dobogott lágy gumin, még fél egyneseneket vitorláznom is kel lvalahogy beosztva az előnyömet :) A végén azért sikerült a 4. hely 18 -ról rajtolva ... :)

  • lac coo
    #21689
    Spa, vizes pár kör. Mai McLaren féle nyag leszorítóerős sezup. Középső szektorban , gyors kanyarokban tényleg brutál, sokat lehet hozni a többieken, de szárazon ez kuka. Ha eső lesz holnap a két Mclaren simán 1-2 .be lesz :)



  • Danecay
    #21688
    Nos hát ezzel én is így vagyok, annyit én sem szánnék rá. Az RTX 3070-esemet is tavaly ősszel vettem használtan 150e Ft-ért használtan, miközben a bolti ára a duplája volt. Nem titkoltan, elvileg egy ideig bányászott is, de korából adódóan túl sokáig nem tehette, és 3 hónap garanciával vettem meg. Szerencsére az óta is hibátlan! Ugyanakkor most elgondolkodtam egy 3090-en is, pontosabban nem "is", hanem a 3070 helyett, használtam már azokat is be lehet szerezni 200e Ft alatt ahogy nézem, így némi ráfizetéssel nem tűnik egy elérhetetlen dolognak. Ehhez nyilván egy új tápot is vennem kellene, bá azt illett volna a mostani konfigomhoz is, de még éppen kiszolgálja a gépet, így kispóroltam :)
    A 40-es széria teljesen felejtős, ott még a használt piac is egy megugorhatatlan akadály számomra, pontosabban, nem megugorhatatlan, de nem akarom megugrani, tehát mondjuk inkább úgy, hogy lélektanilag az :)

    Na jól szét OFF-olom a topikot, bár nem hiszem, hogy ez olyan sok mindenkit zavarna :D :D :D
  • lac coo
    #21687
    no meg az is abajom a VR-re lés a Fanateccel... az állandó szívás, baszogatás, állítgatás :)

    De lényeg alényeg 4-500 000 -ért nem vagyok hajlandó videókártyát venni :) Ott rohad el :D
  • Danecay
    #21686
    Kösz, hogy összefoglaltad, kb. én is ezeket akartam írni. Igaz azt nem tudom, hogy az F1 '22-nél az Opencomposit, vagy OpenXR mennyit javított a képminőségen, szerintem azon nem sokat, inkább a futásteljesítményre volt jótékony hatással, különösen ha még a Foveated rendering-el is trükközött az ember. Sajnos az F1 '23-al jelenlenleg valamiért nem működik, így jobb híján marad a SteamVR amig nem javítják, vagy nem születik rá megoldás. Azzal pedig az volt a bajom, hogy már a menüben elkezdett laggolni, a pályaeseményt betöltése közben pedig kilépett, vagy ha nem lépett ki akkor másodpercek kellettek neki, hogy valamilyen értékelhető FPS számot produkáljon, mert betöltést követően, volt, hogy 6 FPS-em volt, szóval gyakorlatilag játszhatatlan volt, olyan volt mintha valami még futott volna a háttérben, ami csúnyán fogta volna a VR-ra amúgy sem a legacélosabb gépet (Ryzen 5600, RTX 3070). Tegnap stratégiát váltottam, mert Quest 2-t használva én eddig a Quest szoftverben toltam fel a renderelési felbontást, míg a SteamVR-ban hagytam automatán, ezúttal viszont a Quest progiba állítottam be automatára, natív felbontásra, és a SteamVR-ban toltam fentebb 130%-ra. Hogy most ettől vagy nem ettől, de most már legalább fut közepes VR beállítások mellett, igaz, a performance headroom leginkább a nullához konvergál :)

    #21684 Nos hát igen, a VR drága, vagy kompromisszumos, akkor van gáz ha mindkettő egyszerre :) Sajnos jellemzően az autó és repülőszimulátorok a legerőforrásigényesebbek :(
  • bedy68
    #21685
    Az F123 nincs optimalizálva rendesen. Hiába az erős vas akkor is nagy homály van. Az opencomposit alatt meg nem működik még, pedig ott lehet sokat finomítani. A steamvr alatt lehet kompromisszumot kötni de bizonyos esetekben leáll. Eddig senki nem nézett rá igazán. Na meg így a nagy kánikulában nagyon meleg a fejnek :D. Az F122 is később lett jobb. Bízom benne lesz hamarosan előre lépés. Azért így is jó móka ;)
    Utoljára szerkesztette: bedy68, 2023.07.28. 01:58:01
  • lac coo
    #21684
    Mert szar a gépem, :DDDDD
  • macleody
    #21683
    Miért, nem tudod? :D
  • lac coo
    #21682
    Próbáltam VR-t, jóü dolog de még nem izgat, Majd ha DCS-t tudom futtatni VR -rela kkor fog izgatni :)
  • macleody
    #21681
    Miért rosszabb VR-ban mint a 22?
  • Danecay
    #21680
    A VR-ról addig nehéz nyilatkozni, amíg nem próbálta, vagy próbálgatta az ember, de tén hogy más élményt nyújt. Nem mindegy, hogy egy flat képernyőt nézve próbálod beleélni magad a dolgokba, vagy úgy mintha benne lennél, konkrétan egy F1 autóban ülnél és azt vezetnéd. Itt már nem számít, hogy milyen pereced van, úgy is azt fogod érezni, mintha egy valódi F1 kormányt fognál.
    Az alulkormányozottságról. Lehet rosszul érzékeltem, mert az első köröket, főleg abban a Series módban, a kéményről ülve tudtam le, mert először úgy értelmeztem, hogy teljesíteni kell az, ahhoz, hogy kinyíljanak a rendes autók, ezért lehet a sebességérzet zavart meg. Most köröztem pár kört a Hungaroringen VR-ban, nyilván cockpit nézetből, nem mellesleg VR-ban még a Halo sem annyira zavaró, érthető okok miatt, és a lényeg, hogy most nem éreztem azt a fajta alulkormányzottságot, pedig mos is kemény gumikkal köröztem.
  • lac coo
    #21679
    VR-t nem tudom, nem igen izgat.
    Hát igen dög nagy autók, hatalmas súllyal , alulkormányozottak. Kanyar elején már alig szabad terhelni az lejét, meg lehet szokni. Fék remekül működik hátra lehet tolni azt is ... De olyan beton első tapadás sose lesz mint AMS-ben ;)
  • lac coo
    #21678
    azt én fékeztem el :) Igen , egyik nagy hibája a játéknak ,hogy ilyen dolgok alig láthatóak a kocsiból... száraz -vizes rész meg pláne :)
  • Danecay
    #21677
    #21675 Ez a játékon belüli erősorrend é pilótapiac lenne?

    #21676 Külső nézetből jól látni a törmeléket, belsőből kevésbé, bár sejtésem szerint cockpit nézetből inkább azt akartad megmutatni, hogy Perez hogyan fékezi el a kanyart. vélhetően a gumitörmelék miatt. Ez elég fas*a amúgy :)

    Én még mindig csak a, ha úgy tetszik beüzemelésnél tartok. Az autó beállításait illetően mindent alapbeállításon hagyva, nekem elsőre alulkormányzottnak tűnt az autó viselkedése, igaz csak a Series módot indítottam el és egy szabadedzést a Hungaroringen, ahol aszt hiszem alapból kemény keverékű gumikon mentem, így lehet ez is volt az oka, lágyabb gumikon és némi setup-al, amihez béna vagyok, valószínűleg jobb lenne.
    E mellett még a VR-os játszhatóságon ügyködtem, vagy próbáltam volna, de egyelőre ebből a szempontból rosszabb mint az F1 '22.
  • lac coo
    #21676
    Gumitörmelék .....:

  • lac coo
    #21675
    https://www.ea.com/en-gb/games/f1/driver-ratings
  • lac coo
    #21674
    Tempot menni még mindig nehéz ( nekem :) ). Setup dolgok jól érezhetőek, vagy stabil az autó vagy gyors és nehéz vezetni :D

  • lac coo
    #21673
    Jaja !Legyen már színes autó is ! :D
  • Danecay
    #21672
    Eléggé LMBTQ-sra sikeredett a járgány :D
  • lac coo
    #21671
    K8baszott Versteppen ... :D

  • lac coo
    #21670
    A hivatalos raceveneteken hogy lehet feljebb venni az AI arősséget? Iszonyat lassúra vannak állítva, semmi élvezet nincs benne .... De verseny előtt inaktiv a nehézség panel ....
  • Tuningtrabi
    #21669
    Nem a My team-mal van a gond. Ha karrierben F2-vel megyek azután kidob bármilyen F1-es karierből. Így, hogy az F2-vel végeztem tudok rendesen váltani a karierek között.
  • eddie999
    #21668
    Reméljük, hogy javítják, mert ez így élvezhetetlen.
  • Tuningtrabi
    #21667
    Engem olyankor dobott ki, ha mentem egy időmérőt vagy versenyt és másnap amikor akartam folytatni akkor már nem indul hanem kidob az asztalra.
    Engem eddig kétszer számolt hártébb mint ahogy beértem. A többi versenyen eddig jó volt. Remélem azért javítják ezeket