40
-
snake007 #40
gyere és nézz be a portálomra http://href.hu/x/8wmk -
JasonXXX #39 Sziasztok!
Nekem másolat van meg de azzal nem tudok belépni semelyik szerverre, azaz egyszer sikerült. A punkbusterrel van a baj. Lécci segítsetek hogy tudnám megoldani h minden szerveren játszhassak. Drága az eredeti játék -
miki10 #38 nem tudjátok miért veszet el a call of duty 4 multiplayer be a fegyvereim meg a rangom?56 -
szunyika #37 ha tört játékod van és akarsz neten játszani mások ellen akkor a következő linken belül találsz IPcímeket, ahol tudsz játszani!
érdemes kipróbálni
http://cod4tortszerver.extra.hu/ -
#36 Call of Duty3-at már láttam ps2-csomagban. -
feamatar #35 "Call of Duty 2 engine
Call of Duty 2 uses a heavily enhanced version of Call of Duty 1 engine based on the Quake 3 engine, but 99.999999% new code and very some remnants of quake 3 code, likely Valve's Source engine." - az Id tech leírása wikiről;
sztem ez a két lenti állítást egyszerre tesz igazzá -
#34 nem tudom ti miről beszéltek ,kurva jók ezek a képek.
De maga a játék nem így fog kinézni az tuti. -
#33 u.... u just don't understand do you? :D
"Infinity Ward have moved away from the Quake engine they used for the first Call of Duty, and have coded a new engine (borrowing a range of elements from the Doom 3 engine) for Call of Duty 2. This engine appears to deliver the goods and when run at maximum eye candy really does look as good, if not better, than the Doom 3 engine. However that in itself has become a dual-edged sword: the very source of these amazing DirectX9 graphics and effects has caused a lot of users a great deal of pain, as they find their systems unable to cope with these high-quality DX9 effects." => tweakguides.com/COD2_1.html
"All new graphics engine
Whereas the original Call of Duty as well as the expansion United Offensive were both based on id Software’s battle-tested Quake 3 engine (a graphics engine Infinity Ward was quite familiar with, having used it for Medal of Honor back when they were at 2015), Call of Duty 2 utilizes an all new DX9 graphics engine Infinity Ward has developed in-house. The new engine sports all kinds of eye candy in the DX9 code path (a DirectX 7 path is also available for older hardware), including some of the best-looking smoke that has ever graced the PC." => firingsquad.com/hardware/call_of_duty_2_performance_ati_nvidia/
a többi oldalakon is hasonlók vannak, de mindezekszerint a wikipedia nincs teljesen képben a valósággal. -
Juszufka #32 Egyébként ha valaki látta már max. grafon a battlefield 2-t, ami nem egy mai játék, megerősítheti, hogy legalább így, ha nem jobban néz ki. (személyes véleményem szerint jobban) -
Juszufka #31 Engine: Customised Quake III engine, enhanced by Infinity Ward.[1]
forrás: http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_duty_2 -
#30 "pécén tuti nem lesz ilyen szép,talán még ixboxon sem."
oh, akkor most rögtön írok egy levelet az Infinity nek, hogy állítsák le a fejlesztéseket, mert ez a grafika szint, legalább is amit elképzeltek egyszerûen kivitelezhetetlen, legyen az "nextgen" konzol, vagy akár PC-is. :)
egyébbként akár dobhatok egy levelet az ATI/Nvidiának, hogy az új PC-s grafkártyákat (esetleg a terveket) is dobhatját a sutba mert semmire sem valók, és vegyenek példát az xbox2 megjelenítő hardware-ról. -
Psyho06 #29 pécén tuti nem lesz ilyen szép,talán még ixboxon sem. -
#28 Megelőztél. :)
A füstről meg annyit, hogy az cod2-ben, és cod4-ben sem volumetrikus volt, érthetően fogamazva sok sima 2D-s füst képből van összeállítva, azért is néz ki ilyen jól.....legalábbis álló képen. :) -
#27 igen cod1@ átdolgozott q3 motor vitte ez nem is volt kétséges, ami ugye openGL alapokon nyugszik, ők sem állítottak mást. a cod2-őnk viszont ropogós dx9 (tetszés szerint dx7) kódolással volt fûszerezve, az 1ik, talán a legnagyobb szembetûnő különbség (a hitetleneknek :), hogy itt mát a kukába lett a q3 hajítva és friss infinity ward motor robok alattunk. -
Juszufka #26 Attól még hogy raktak bele olyan effekteket, amelyek a q3-ban nem voltak benne a CoD2 is Q3 engine-es volt. De elég a Call of Duty 1 vizére gondolni, az is pixelshaderekkel csillogott, ez sem volt benne eredetileg a motorban, de ettől még a q3 motort vették alapul. -
#25 lesznek járgányok mert nélkülük már nem lehet sikeres egy multis cucc igaz csak hat évet csúsztak a bf 1942-höz képest -
#24 Csak bunnyhop, irreális sebzésű fegyverek, egymásba lógó hitboxok, thompsontól bokánlövéstől meghalás, mást meg szívenlősz puskával és vigyorog, et cetera -
#23 A nemzetközi betűzési ábécé a világszerte legismertebb betűzési ábécé. A latin ábécé betűinek egyértelmű meghatározására használják és ezért olyan szavakból áll, amelyek véletlenül sem összetéveszthetők egy másik betű betűzési nevével.
A nemzetközi betűzési ábécét a NATO katonái használják (az ábécé köznyelven NATO spelling alphabet-nek hívják). A légi és vízi közlekedésben résztvevők is kötelezően használják az ábécét a rádiós kommunikációban.
Alpha ,Bravo ,Charlie ,Delta ,Echo ,Foxthroat ,Golf ,Hotel ,India ,Juliet ,Kilo ,Lima ,Mike ,November ,Oscar ,Papa ,Quebec ,Romeo ,Sierra ,Tango ,Uniform ,Victor ,Whiskey ,X-ray ,Yankee ,Zulu -
#22 úgy érzem, hogy a stalker pont azon a szinten vont amikor pl a blizzard ki gondol adni 1 játékot, de a tesztelések során rájön, hogy nem éri el "azt a mágikus szintet", visszaveszi, átrágja, újból meggyúrja, majd 1-2 éven belül lesöprő sikerrel adja ki. Itt ez ugye nem következett be. -
#21 "Hoppá, STALKER...Valahogy nem FPS ugrik be rról a játékról."
pedig FPS az, mondjuk "oblionnal" fertőzve, abban az értelemben, hogy ott is adott a nyilt terep (nem csőjáték ugye) és ott kell boldogulnunk. RPG nagyon kilőve (aminek indult volna) mert semmilyen karakterfejlődési lehetőség nincs, se skillek, perkek, traiter, magunkravehető cuccok-fegyverek-ruhák csomó tulajdonságokkal, atribútok ... érted, ami(ke)t egy valamire való rpg magának mondhat (szerencsétlen Alien Shooter: Vengeance-be több elem volt). 1 dologot kapargattak, a questeket, de ez is kimerült a hozt ide ezt és ezt, vagy nyírd ki őt és őt feladatokkal. A vége meg nagyon nagyon "THQ"-s volt, ugrálgatni vagy 50 teleponton keresztül, + már fárasztó/(dög)unalmas "eléd/mögéd/melléd teleportáló" ellenek ellen (mint mondjuk a D3-ba). Ha engem kérdezel nyugodtan fejleszthették volna még 2-3 évig, nem paráztam volna, de akkor hozzonak össze 1 rendes FPS-RPG-t (vecihle-kel), jó hosszú játékmenettel, és minden más süti dologgal amit az RPG-k ből nagyon szeretünk. Utálom ha sietve adnak ki valamit , mert osszekusza lesz mindíg belőle, főleg a kis fejlesztőcsapatoknál. (nem ironizálás, függetlenül az eddig eltöltött fejlesztési idővel, még 1 csomót kellett volna dolgozni a játékon) -
n0k0m #20 A kepekrol nehez nyilatkozni, mindig amikor kiadnak screeneket vmi tok mast latsz mint az elozo kiadasban. Megvarom a veglegest, de ha megmarad ez a sotet, fustos, apokaliptikus latvanyvilag akkor nem fog erdekelni annyira a grafika. Osszhatas a lenyeg... -
Morden23 #19 Hoppá, STALKER... na ja. Azt elfelejtettem, pedig megvan eredetiben :D Valahogy nem FPS ugrik be rról a játékról.
Az Area51 és a FEAR kivételével a többivel nem is játszottam:) Mondjuk a Bioshock az engem is érdekelni fog majd. Többi valszeg vagy kimarad, vagy már ki is maradt.
Mondjuk Krízissel is így vagyok. -
#18 "Mellesleg lehet, hogy én vagyok rendkívül alacsony igényű, de szerintem ez a grafika igenis szép"
nem vagy nagy igényû természetesen a graf terén ("rendkívül alacsony"-nak egyáltalán nem mondanálak), és ezt már többször, régebben is leszögezted ;), nálad a gameplay viszi álltalában a pállmát mindenek felett. Nálam a graf is nagy szempont, mer nagyon is audio-vizuális tipus vagyok, de egy szóval sem mondtam, hogy gondom lenne ezzel a megjelenítéssel. Hogy úgy mondjam az u2e (2003?) től felfele tûrhető kezd lenni a 3ds megjelenítés, ha valami eléri azt a szintet akkor már játszható kategória. (ja, következtetni is lehetne ebből, hogy a cs nálam nem bejövős. nos igen, de nem csak a graf miatt :)
"van még más, amihez hasonlíthatom?:)"
természetesen barátom de nem sok, mivel bizonyos címeket már évek óta halasztgatak. (nem, nem a DNF-re gondolok elsősorban ;). Most így eszembe jutot 1 pár érdekes darab a közelmultból, de mire a cod4 ki jön, már nálunk lesz (remélhetőleg) még 1 pár kiváló FPS cím is, akkor sorolom mindet ami csípőből jön (mind cs utáni időszak ^_^): Stalker, Fear, Area51, Q4, Graw2 (1 is akár), Condemnem, Bioshock, ETQW, Timeshift, U2, UT2k(3)4, UT3, Jericho, Huxley... és legyen a cod2 is az "érdekes kategóriában". Ezekkel mind minde sokat lehet (majd) szórakozni. -
#17 "...ez még mindig a hipermodern Q3 engine"
izé, már a cod2 motort házilag gyártották (csak a cod1 volt q3), gondolom látható a különbség a cod1 => cod2 összehasonlításnál.
"A füst CoD 2-ben színugyanígy nézett ki."
ez is igaz, de ezen már nincs nagyon mit tekerni, javítani ilyen módszerrel, mivel ez még mindíg "csak" 2ds sprite-ok sûrûsége... ugye ha csak nem kezdenek volumetrikus füstben, azaz "kiterjedt" 3Ds formában gondolkodni, amire már 1s fejlesztők kacsingatnak. -
Morden23 #16 "Tech5 engine ronda az meg csodaszép he? :)"
Tetszik, amit látok. T5-nél ez nem igaz. Lehet, hogy a T5 csodákra képes, de olyan szar prezentáció-alapanyagot választottak hozzá, hogy ágyba hozhatná a kávémat, akkor sem szimpatizálnék vele.
Ellenben ezek a képek hangulatosak, legalábbis szerintem. És legalább egyelőre úgy tűnik, hogy nem kenik el a grafika száját egy fullscreen blur-el. Mostanság jellemző.
Mellesleg lehet, hogy én vagyok rendkívül alacsony igényű, de szerintem ez a grafika igenis szép - bár még mindig kitartok az eredeti állításom mellett, miszerint nem fog így kinézni az ingame. Krízissel a tököm televan, id csodajáték majd egyszer, van még más, amihez hasonlíthatom?:) FPS-ek közül utoljára HL2-vel játszottam, ha nem számolom az esetenkénti csézésemet. Számomra nagy fejlődés :) -
Juszufka #15 Bennem van egy olyan sanda gyanú, hogy ez még mindig a hipermodern Q3 engine. Nem vagyok lenyűgözve a látványtól. A füst CoD 2-ben színugyanígy nézett ki. A teljes megjelenését nézve, pedig átlagon alulinak tartom. -
heyman8909 #14 anno CoD= Call of Duty --->
most CoD= Charlie oscar Delta
A cod2ben is elég rendesen meg volt csinálva a füst. Szerintem ezek "ingame" képek, vagyis nincsenek feljavítva. -
#13 azért az a füst elég konkrétan van megcsinálva -
#12 mindent a multi dönt el. ha az jó, akko fasza az egész, ha az szar,akko kuka az egész. járművek nem kellenek. uo-ban se használtuk war alatt, se senki más, ha jármű kell, ott van neked a bf. ez cod. no jármű, no fantasy plazmafaszomvető -
#11 mi érz a charlie oscar delta? :\ az oké hogy CoD, de hmm.. -
#10 "Ummm...ez nem világháborús szóval ha azt csípné nem tetszene neki."
O_o ... naigen ebben az értelemben teljesen jogos, de afféle "golyós" harcra gonloltam, ahol mindelyik fegyver szórja a kehelyt magából és rögtön talál, nincs pl railgun, többhordós rakétavető, energiafegyverek, plazma stb stb. Gondoltam, 1részt lehet hogy ezeket nem kedveli igazán azért hatott neki ennyire intenzíven a grafhatás (más szerintem jobb motorokat lemorzsolva).
"akkor,hogy lehet az,hogy nekem rendesen ment?"
gyuri, no clue, elméletineg szerintem csukott szemmel, fehér fogakkal, mosolyogva kellene repülnie fullon max aa mellet... de nem ezt teszi, pedig nem szégyeltem 3200 köré húzni szegény 1.8ghz-es c2d-t (kell az 1066mhz es ddr2 és megy majd feljebb is) + amennyire lehetett zallmannal a grafkarimat. így is gyakran esett 30köré a fps dx9 módban fullon, aa nélkül is, párszoros aa val meg a játszhatatlan <30, 20 köré is leizzadt viszonylag átlagos felbontáson 1440*900 (1280*1024 wide megfelelője). érdekesség képpen tesztelve amd vel is hasonló karival, akár nvidiával is szintén intel/amd, single/dual core-al is, nem sok különbséggel. SLI/crossfire teszt nem volt, de megette a fene, ha csak ezen futna rendesen (minden esetben reccenés mentesen legalább 60+ fps, legoptimálisabb persze 75, hogy szinkronban legyen az lcd refressel). Más, sokkal újabb játékok, igen keményebb graffal nem sírnak a konfigomon, szal nem igen az én készülékemben van a hiba elásva. -
#9 cpt. price jól tartja magát :) -
#8 Ummm...ez nem világháborús szóval ha azt csípné nem tetszene neki. -
gyuri12 #7 akkor,hogy lehet az,hogy nekem rendesen ment? no mind1...(amúgy dx 7-ben szebb volt,az biztos) -
#6 "Téynleg szép. Sőt.
Ellenben megeszem a kalapom, ha in-game így fog kinézni.
Vagy médiaoptimalizált, vagy simán előrenderelt képek."
na morden rajtad már az isten se megy el ^_^, Tech5 engine ronda az meg csodaszép he? :) Nézd meg pl az ulolsó képen azokat a berendezéseket, elég kocka és "síma" látvány, és egy csöpet bumpot sem látok a mosott textúrák mellett, vagy akár lesd a falat, a padlót. Ok, természetesen jól néz ki a megjelenése a játéknak, saját szemmel nézve is teljesen elfogadható minőség, de a tech5 "leszidása" után ezt dicsérni? :) Azért ha engem kérdezel az U3E megeszi vacsorára ezt a motort... lehet be sem tellik vele, az új ID motor viszont legalább olyan gyorsan az előbbit (krízissel nem jövök mert hidd el nekem is unalmas hogy mindent vele hasonlítgatnak). Dehát mitől is ilyen szép szerinted ez a motor? (vagy csak elfogult vagy és csíped a világhávorút?) én természetemnél kifolyólag teljes mértékben elfogult vagyok a high-tech design felé, de azért tudok objektívan kritizálni ha szükség van rá. Most így átolvasva a post-omat lehet, hogy kicsit gorombán hat, holott nincs semmi harag/gonoszság az érzéseimet fürkészve, egyszerûen csak meg vagyok hökkenve a kijelentéseden :)
"...de ha nem lesznek a multiba járművek akkor kuka"
majd kiderül, ha beborul :)
"akkor ez sem fog elmenni a gépemen:) cod 2 motornak jobban örültem volna...nekem bőven elég lett volna,sőt!"
a cod 2 motor énszerintem nem igen nyerő ötlet, dx9 módban, sok szép árnyékkal még az én konfigomon is sokszor megröccen a nyitott pályáknál akció közben... AA-t csak álmomban használtam multiplayerben, örültem is, hogy végre sikerült szaggatás nélkül beállítanom vele együtt egy jó driver mellett, de az első ellen lemészárlása után totálisan leizzadva felriadtam... nembeszélve, hogy a tetőn mászkálva a túlzott HDR lehetetlenné tette a célzást a távolba (néha még közelre is az állítólagos bivalyerős napfénytől), ígyhát maradtam a dx7 módba, hogy ne legyen handicap a részemről.
igen optimizálatlan bizonyos szemszögből gyuri.
-
Morden23 #5 Téynleg szép. Sőt.
Ellenben megeszem a kalapom, ha in-game így fog kinézni.
Vagy médiaoptimalizált, vagy simán előrenderelt képek. -
#4 az a füst fincsi ott hátul -
JL666 #3 elég korrektnek tűnik...
-
gyuri12 #2 akkor ez sem fog elmenni a gépemen:) cod 2 motornak jobban örültem volna...nekem bőven elég lett volna,sőt! -
#1 ha jó lesz a multija akkor jöhet de ha nem lesznek a multiba járművek akkor kuka