#21
"Hoppá, STALKER...Valahogy nem FPS ugrik be rról a játékról."
pedig FPS az, mondjuk "oblionnal" fertőzve, abban az értelemben, hogy ott is adott a nyilt terep (nem csőjáték ugye) és ott kell boldogulnunk. RPG nagyon kilőve (aminek indult volna) mert semmilyen karakterfejlődési lehetőség nincs, se skillek, perkek, traiter, magunkravehető cuccok-fegyverek-ruhák csomó tulajdonságokkal, atribútok ... érted, ami(ke)t egy valamire való rpg magának mondhat (szerencsétlen Alien Shooter: Vengeance-be több elem volt). 1 dologot kapargattak, a questeket, de ez is kimerült a hozt ide ezt és ezt, vagy nyírd ki őt és őt feladatokkal. A vége meg nagyon nagyon "THQ"-s volt, ugrálgatni vagy 50 teleponton keresztül, + már fárasztó/(dög)unalmas "eléd/mögéd/melléd teleportáló" ellenek ellen (mint mondjuk a D3-ba). Ha engem kérdezel nyugodtan fejleszthették volna még 2-3 évig, nem paráztam volna, de akkor hozzonak össze 1 rendes FPS-RPG-t (vecihle-kel), jó hosszú játékmenettel, és minden más süti dologgal amit az RPG-k ből nagyon szeretünk. Utálom ha sietve adnak ki valamit , mert osszekusza lesz mindíg belőle, főleg a kis fejlesztőcsapatoknál. (nem ironizálás, függetlenül az eddig eltöltött fejlesztési idővel, még 1 csomót kellett volna dolgozni a játékon)