102
Érdekes feladványok, beszélgetések megoldásokról, pályamunkák, pályázati kiírások, határidők
-
#102 Alkalmazásfejlesztő versenyt hirdet a BME
1app verseny -
#101 omg, most látom, h majd 3 éves a vid!
és a téket is elszúrom... :(
;) -
#100 Android
10M USD - ha nem fake, de a Google oldal szerint:
Awards
Prizes will be distributed as follows; all prizes are in USD:
For each of the 10 categories:
* 1st prize: $100,000
* 2nd prize: $50,000
* 3rd prize: $25,000
Overall (across all categories)
* 1st prize: $150,000 (meaning the overall winner will receive $250,000)
* 2nd prize: $50,000 (meaning the 2nd prize winner will receive up to $150,000)
* 3rd prize: $25,000 (meaning the 3rd prize winner will receive up to $125,000)
In addition, attendees of selected developer events will be provided with devices intended for use in developing submissions for ADC 2.
jahh, már vége van... :((( -
#99 iwiw alkalmazás fejlesztése, 500 000 Ft nyerhető -
blackgamer #98 VII. Minigame verseny
Határidő: 2008. Április 28., reggel 8 óra -
blackgamer #97 Microsoft támogatásával, 24 órás webfejlesztő verseny
nemzetközi verseny
magyar helyszín: Milenáris jövőháza
időpont: [b]2008. május 17-18. -
#96 milyen eredményetek lett a 24 óráson? -
Gibor #95 Ha vlaki ugydönt hogy nem versenyezni szeretne de szeret programozni akkor Írjon nékem egy PM-et :) ott eltudnék mondani mindent. :) -
#94 If you are not afraid of eXtreme challenges , you do not have anything else to do just to establish a team of 3 members and register at http://www.challenge24.org! Participation is completely free of charge.
Have fun and good luck!
The Organizers
Deadline for registration: 17th February 2008
World wide web: challenge24.org
Further information: [email protected] -
blackgamer #93 gamedev.net 6. alkalommal rendezi meg Four Elements nevű játékfejlesztő versenyét
4 elemet ők megadnak amiknek a játékban szerepelni kell
határidő: [b]2008. április 3. -
HUmanEmber41st #92 Battlefieldet.
Nagyjából leírtam itt -
#91 Mit akarsz moddolni? -
HUmanEmber41st #90 Tényleg blackgammer, mi lenne, ha összerántanánk itt az SGn egy modder csapatot? Sztem ez a forum alkalmas lenne rá... akár lehetne SG mod is a neve:D (tudod, amit a játékfejlesztős topicban írtam.)
MIndenki hozzátenne 1-2 sort, és hamar kész is lenne
Nos? -
adsa #89 van vmien online programozói verseny? -
#88 a WebSphere-től kiráz a hideg is :) -
#87 http://ibm.avnet.hu/linux48/ -
#86 url? -
#85 Tényleg, IBM-Linux 48 óráson indul valaki? -
blackgamer #84 Programozó versenyt hirdetett a Microsoft -
#83 link -
blackgamer #82 amúgy arra jöttem rá hogy azok a legélvezetesebb játékok amiben gravitáció és fizika van (+ víz)
szal valami egyszerű story + egyszerű grafika + fizika = siker
áu, sajnálom hogy nincs időm most, pedig jó lenne valamit tákolni demoscene partyra -
#81 szerintem a kutyát is egyszerüsítsük le körré :-)
én speciel a szöveges kalandjátékokat is élvezem, csak azt igen nehéz úgy kifejleszteni, hogy többjátékosban is élvezhető legyen.. -
#80 vagy lehet egy kutya, amit a feje körül körpályán keringő (inkább gömbfelület) (másik játékosok) legyek csesztetnek, neked meg (kutya) el kell kapni őket -
#79 lehetne valami Mókuskerék-Race -t is írni, lehet agyalni, hátha a mókuskerék ötletet gyújt vkinek
vagy olyan körök forognának egybe, mint a fogaskerekek, mint az olimpiai karikák. így tudnának a "gonoszok átmenni" egyikről a másikra, vagy így lehetne kergetni a másikat
de hasonlóban vmi vonatosat is el tudok képzelni, hogy az egyes részei (vagonok) eltekeregnek a forgó síneken és neked össze kell szedni
vagy ki kell festeni a terepet (major blink :P ), miközben a forgó körökön mindíg máshová kerülsz, közben jönnek a festéket lekaparók, szintén a körökön közlekedve -
blackgamer #78 vagy kör alakú ütővel, téglalap pályán, két kapura
van is ilyen játék, nem tudom a nevét -
#77 billiárd kör alakú asztalon?! -
blackgamer #76 kár hogy nem indulsz
én meg nem tudok olyat kitalálni amit gyorsan le tudnék programozni :( -
#75 " Jó példa még pl. a Freestyle-féle egyszemélyes Pong is - ugyan az ütő nem kör alakú, de minden más a játékban igen. "
Tudtam, hogy előbb-utóbb szembetalálkozom az ötletemmel, bár én úgy képzeltem eredetileg, h 2 vagy több(?) koncentrikus körön mozognak az "ütők", van középen egy kupac "tégla" és legkívül, szintén koncentrikusan egy másik sor tégla a belül levőt a belső, a kívül levőt a külső játékos védi. Mindkét ütő körpályán tud mozogni, a cél természetesen elbontani az ellenség tégláit!
A játékot nehéz (nehezebb) igazságossá tenni, mert ma középen levő játékos előnyben van, ui. előfordulhat, h a labdához sem kell érnie, hogy az a saját téglái mellett elrepülve a külső téglasort kapja el...
Mivel nem fogok indulni, gondoltam elmondom, én milyet csináltam volna! A CREDITS-ben azért sorolja fel a nevem, aki megcsinálja helyettem! Az ötlet az enyém - és jobb is, mint az egyszemélyes pong!
-
blackgamer #74 Function 2007 játékfejlesztő compo
Idei újdonságunk a versenyek körében a játékfejlesztő compo - a feladat egyszerű: készíts szórakoztató, egyszerű (vagy éppen bonyolult) számítógépes játékot, amivel a közönség party során játszhat!
A szabályok a következőek:
A játék tömörítve nem lehet nagyobb 16 megabyte-nál.
A játék nem írhat a merevlemezre, csak a saját könyvtárán belül!
Bár nem kötelező, javasoljuk, hogy legyen a játékban valamilyen több-játékos üzemmód is - ez általában sokkal szórakoztatóbb, és több embert von be a játékba. (Az, hogy ez hálózatos vagy helyi multiplayer, az mindegy.)
A játékot ne kelljen telepíteni!
A játékot neked kell a helyszínen bemutatni a közönségnek; ebből következik, hogy a többi kategóriával ellentétben ide nem fogadunk el e-mailben küldött nevezéseket. (Nem, mi nem fogjuk helyetted bemutatni. Előny továbbá, hogy ha kell, az orrod alá tudunk dugni egy mikrofont, amivel tudod kommentálni az eseményeket.)
A bemutatásra kb. 3-4 percet kapsz. Természetesen nem fogjuk stopperrel mérni az idődet, de ha nem sikerül ennyi idő alatt bemutatni a játékod lényegét, az sajnos nem a mi hibánk lesz.
A játék tetszőleges platformon futhat, de van néhány szempont, amit érdemes figyelembe venni:
A bemutatás után a játékokat a partyneten elérhetővé fogjuk tenni, hogy a közönség kipróbálhassa. Ha ezt az egzotikus platform miatt nem tudjuk megtenni, az valószínűleg nem tesz jót a szavazatoknak, mert az emberek nem tudják kipróbálni magát a játékmenetet.
Ha a játékod olyan platformon fut, amit nehézkesebb bemutatni (pl. mert nincs szabványos videokimenete), akkor mindenképp szólj nekünk party előtt!
Ha a platform valami miatt nem teszi lehetővé a fenti szabályok teljesítését (mert pl. nincs benne merevlemez vagy nem több-játékos üzemmódra lett tervezve), akkor megfelelő indoklás mellett természetesen kivételt teszünk.
Téma
Mivel a demoscene versenyek mindig is a korlátok által előhozott kreativitásról szóltak, ezért mi is úgy gondoltuk, hogy legyen egy kis csavar a történetben, és egy konkrét motívumot írtunk elő a játékoknak:
A játék alapötletének szerves részét kell hogy képezze a kör vagy a gömb.
Mit is jelent ez alapvetően? A lényeg az, hogy a játékban minél több és minél fontosabb szerepet töltsön be a fent említett motívum. Az mindegy, hogy milyen szerepről van szó - ez vonatkozhat a karakterekre, a játékeszközökre, a játéktérre, bármire; a lényeg, hogy minél több kör vagy gömb legyen része a játéknak.
Hogy egy példát is említsünk, a Pac-Man pl. nem igazán felelne meg ennek a kritériumnak, mert egyedül a főszereplő és a kis bogyók hasonlítanak egy körre. Azonban ha pl. a Pac-Man alapvetően koncentrikus körökből álló pályán játszódna, az már sokkal közelebb állna a témához. Jó példa még pl. a Freestyle-féle egyszemélyes Pong is - ugyan az ütő nem kör alakú, de minden más a játékban igen.
Ezt a szabályt nyilván nem fogjuk véresen komolyan venni, kivéve ha a játéknak látványosan semmi köze a koncepcióhoz - a lényeg, hogy a bemutatott játékokban legyen valami közös elem, amihez a közönség is tud viszonyítani. -
#73 V. Minigame verseny "egeres" játékot kell készíteni
Határidő június 30., szombat éjfél -
blackgamer #72
Wii és GameCube-ra kiírt verseny
játékgépekre? hm, hogyan lehet arra fejleszteni? miben kell írni a kódot?
határidő: [b]2007. augusztus 7.
-
Locutos #71 Sziasztok
Most bocsi bekontárkodok nektek egy kérdésemmel.
Nem tudjátok hogy opengl-ben/-el(Delphis vagyok) hogy lehet képpontokat leolvasni hasonló hatékonysággal mint ahogy kiírja(rajzolja) őket? azt akarom mondani hogy gyors módszer kéne -
#70 Egy Műegyetemes levlistán egy programozókat alkalmazó cég a jelentkezéshez kért adatok mellé azt is kérte, hogy írdd le, milyen ötleteid voltak, amiket megvalósítottál. Egyértelmű ötletlopásnak tűnik nekem... Mert a kb. 50-100-200 jelentkezőből felvesznek 1-2 embert és beszipkáznak (50-100-200)x(2-3-4) ötletet, amiből valszeg lesz 1-2 használható. -
blackgamer #69 gondolom ha látnak benned fantáziát akkor munkát ajánlanak és bevesznek a csapatba, nekem legalábbis ez lenne a fődíj -
#68 (igazi fejtörést okoz ez az embernek, olyasmi, mint sorozatgyilkosnak lenni: ha az ember ismert akar lenni, ahhoz el kell árulni a titkokat...) -
#67 err... eléggé tudatlanul rákérdezek, h ezek a díjak mifélék???
És ha van egy jó ötletem, akkor a szponzorok ugye szerződést kötnek velem és nem nyúlják le ingyér a jó ötleteimet? ;) -
blackgamer #66 végre! Magyar játékfejlesztős kiírás!
Az ArtOfGaming játékfejlesztő pályázatot hirdet nem céges keretek között működö garázsprojektek számára.
határidő: 2007.07.01 éjfél
http://verseny.artofgaming.hu/
csak egy jó ötletet kell találni -
blackgamer #65 igen, ááá keresem ezeket a versenyeket aztán mindig lemaradok....
valami külföldi blogot vagy oldalt kellene találni ahol gyűjtik ezeket, csak eddig nem leltem rá ilyenre...
idegesítő a dolog -
#64 de már második szakasz is lement :D
-
blackgamer #63 szerintem még lehet pályázni csak levonnak pontokat, ha jól értem
persze jobb elejétől kezdeni, valószínű jövőre is kiírják