1295
Lords of the Realms, Conqueror AD. 1086 és az ősöreg C64-es Medieval Lords RTS/KOS keveréke ...
  • grebber
    #1295
    Knights of Honor II: Sovereign Dev Diary 6
  • ZR
    #1294


  • Montanosz
    #1293
    Jön a második rész

  • ZR
    #1292
    Az alapjáték nem fog abban futni, ezt a HD mod tudja csak.
  • matecsavo
    #1291
    Sziasztok! Hogy tudom a játékot 1366x768-ba futtatni? A KoH fájlba átírom a képernyőt, de akkor se abba futtatja, hanem visszaállítja magát. Előre is köszönöm a segítséget.
  • ZR
    #1290
    Hogy az idei téli esték se maradjanak unalmasak KoH nélkül:

    Knights of Honor HD mod

  • ZR
    #1289
    Jelentem KoH és Erdélymod Win10 alatt is pöccre megy!
  • Fresh Duke
    #1288
    Én sose használtam hozzá magyarítást, nem tudom, hogy egyáltalán létezik-e...

    Amúgy, ezt a játékot lehet online is játszani, nemde?
  • Fresh Duke
    #1287
    De rég volt... Lehet megint elő kellene venni...
  • Raytek
    #1286
    Sziasztok!

    Kérdezném, hogy a magyarítás meg van e valakinek, mert interneten sehol sem találom. Nagyon megköszönném, ha valaki elküldené nekem!!! Akár még egy csokira vagy sörre is kinek mi :D

    Email: [email protected]
  • Attila88
    #1285
    Háhh, még nem halt ki a fórum :D
    Játszani kéne egyet...
  • Papiczky
    #1284
    Örülök neki! Remélem tetszik! ;)
  • ZR
    #1283
    Beszereztem egy régi laptopot, 4/3-as képernyővel, feltoltam rá a Win8-at és kiváncsiságból felraktam a gammát. Jelentem megy, ezért Erdélymod újratöltve...
  • Eagle112
    #1282
    Írtam privátot, inkább ott beszéljünk.
  • Eagle112
    #1281
    és nem értem azt, hogy "Tabulátorral tagolt" mentés
  • Eagle112
    #1280
    Az a baj, hogy nekem nem működik. :( Nem tudnál valahogy segíteni, hogy jó legyen?
  • Papiczky
    #1279
    Örülök, hogy játszol vele. Nagyszerű játék, az egyik legnagyobb kedvencem, ám sajnos méltatlanul elhanyagolt. :( A seregek méretét azért nem növeltem meg, mert a csataterek is kisebbek, így nem láttam sok értelmét sokkal nagyobb seregeknek.
  • Eagle112
    #1278
    Köszönöm a segítséget! Mostanában elővettem a játékot, és játszom is az erdély modal, csak ezt hiányoltam benne, hogy kicsik a seregek. ;)
  • Papiczky
    #1277
    Szia!

    C:\Kights of Honor\defs\Units\Military

    Ebben a könyvtárban találsz két fontos fájlt, de csak az egyikkel kell foglalkoznod:
    Units.xls

    Keresd ki benne a "SQUAD SIZE" részt és írd át olyanra ami neked tetszik. A lényeg az, hogy miután megvan és elmentetted, egy "Mentés másként"-el mentsd el "Szöveg (tabulátorral tagolt)"-ban is, és írd felül a szintén ebben a mappában található units.txt fájlt.
  • Eagle112
    #1276
    Helló!
    Papiczky remélem, hogy olvasod még ezt a fórumot. Azt szeretném megkérdezni tőled, hogy hol bírom átírni a sereg számát? (több létszámút akarok csinálni)
  • Papiczky
    #1275
    Ha a kompatibilitást átállítod Win XP sp3-ra, elvileg mennie kell. Illetve mindenképp az 1.05-ös patchel játssz, a fordítás is ahhoz készül, így lehetséges, hogy ez okozza a problémát.
  • Geri 12
    #1274
    Sziasztok! Ha még nézi valaki az oldalt akkor nagyon jó lenne ha tudna valami ötletet adni.
    Beszereztem a játékot, még úgy 1 hónapja, ment is szépen, volt egy egész jó játékom a Kordovai Kalifátussal.(magyarítás is van rajta patch nélkül)
    Viszont egyik napról a másikra, a játék egyszerűen képtelen elindulni. Ráklikkelek az asztali ikonra, kicsit gondolkozik a gép, aztán semmi sem történik. Rendszergazdai jogosultsággal is próbálkoztam, de úgy se megy. Valakinek ötlete mi lehet a megoldás?(WIN 7-em van)
  • Papiczky
    #1273
    Link lemaradt. :)

    http://spz.uw.hu/index_elemei/letoltes/erdelymod3.0.2.zip
  • Papiczky
    #1272
    MEGJELENT AZ ÚJ VERZIÓ!!!

    Telepítése mindenképpen ajánlatos, mivel rengeteg hibát kijavít!

    Tulajdonságai:
    - Apró hibák javítva
    - Nagyobb hibák javítva
    - Néhány térképes kiigazítás (pl: a középső és kései időszakban Horvátország Magyarország része, ahogy annak lennie kell).
  • Papiczky
    #1271
    Az új verzió elkészült!

    Letölthető innen:
    http://spz.uw.hu/index_elemei/letoltes/erdelymod3.0.1.zip

    A következő változásokat hozza:
    - Az iszlám vallású államok 10%-os pénz bonuszt kaptak.
    - Az iszlám vallású államok morál bónusza +3-ról +2-re csökkent.
    - Több tartomány nemzetisége javítva lett.
    - Néhány felirat kijavítva.
    - „Wallachia” a játék harmadik korszakában Magyarország hűbére.
    - A „Mongol” egység morálja 0-ről +2-ra nőtt.
    - A „Mongol” egység kiképezhető néhány „Golden Horde” tartományban.
    - A „Steppe Cavalry” 5 pontos védelmi értéket kapott. 0-ról növelve.
    - A „Mongol” egység ára 200 arannyal nőtt.
    - A „Steppe Cavalry” kiképezhető néhány török tartományban.
    - A „Janissary” egység 100 arannyal drágább.
    - Az „Akyndjia” egység kicsivel erősebb.
    - A „Saracen”-ok kicsivel kitartóbbak a csaták során.
    - A „Crossbowman” és a „Heavy Crossbowman” kicsivel kevesebb sérülést okoz a nehéz páncélozott egységeknek.
    - A „Chain Mail Workshop” +1 munkaerőt biztosít a városban.
    - új nemzet nevek: korni, breton.
  • Papiczky
    #1270
    Nos, hát akkor a bővítés jegyében további 1 nemzettel a kornival (Cornwall kelta őslakossága) bővítettem a játékot. Frissítés hamarosan. Egyébként semmi eget rengető nem kerül bele a játékba.
  • Papiczky
    #1269
    Remélem tetszik, főként az új skót tartomány! :) Én nagyon élvezem így a játékot, hogy végre korrekten benne van Skócia!

    Mivel a módosítás életében mostanában meglehetősen sok verzióváltás következett be, ezért a következő képen fogom osztályozni az újabb verziókat (amennyiben lesznek).

    Harmadik számos verzió: Az az a x.x.1-es szám helyére az aktuális verziószám kerül. A harmadik számos verzió esetében a módosítás csak apróbb javításokat vagy változásokat tartalmaz, így miután egy olyan verziót telepítesz fel amiben csak a harmadik szám változott meg, az a mentéseidre teljes mértékben alkalmazható, egyáltalán nem okoz fagyást vagy egyéb kellemetlenséget.

    Második számos verzió: Ha verziószám második száma változik, akkor közepes változásokról beszélünk. Az új verzió telepítése után a mentéseidre nem lesznek érvényesek a változások, viszont továbbra is gond nélkül játszhatsz velük.

    Verzió váltás (első szám megváltozik): Kizárólag komolyabb módosítás esetén kerül sor verzió váltásra (pl új tartomány, stb). Ez semmi esetben sem tud együtt működni a mentéseiddel, és ha régi mentésekkel akarsz játszani, akkor a játék lefagy vagy kilép.
  • ZR
    #1268
    Hamhamham...
  • Papiczky
    #1267
    Elkészült a mod! :)

    Letölthető a szokásos helyről: http://spz.uw.hu
    Vagy direkt linken keresztül: http://spz.uw.hu/index_elemei/letoltes/erdelymod3.0.0.zip

    FŐBB TULAJDONSÁGOK:
    - Erősebb ellenfelek
    - Új királyságok minden korszakban
    - Vallási egyensúly
    - Pogány vallási épületek
    - Új nemzet nevek mint: finn, skót, portugál, ős magyar.
    - Új skót tartomány
    - Egység változások és javított egyensúly
    - Lovag változások

    Pogány vallási épületek:
    http://spz.uw.hu/index_elemei/kepek/poganyepuletek.JPG

    Skót tartomány:
    http://spz.uw.hu/index_elemei/kepek/skot.jpg


    Az összes változás, részletesen leírva:

    Általános változások:
    - A játék mindhárom nehézségi szinten nehezebb.
    - A legnagyobb szintű városok 50 egységnyi élelmiszer tárolási helyet kaptak.
    - Több tartomány át lett nevezve a pontosság érdekében. – nagyobb részük elvain „Holy Rome” módosításából lett másolva!
    - A katolikus vallású államok pénz bonusza 30%-ról 20%-ra csökkent.
    - A kiátkozott katolikus országok bevétele 10%-al csökkent.
    - A pogányok pénzét csökkentő vallási hátrány -30%-ról -20%-ra változott.
    - A pogányok hosszabb idő alatt váltják át a meghódított tartományt saját vallásukra.
    - Az iszlám vallású államok 5%-os pénz bonuszt kaptak.
    - Az ortodox államok -3-as morál bónusza -2-re nőtt.
    - A független ortodox államok +1 morál bónuszt kaptak.
    - A lázadók erősebbek.
    - A dzsihádok olcsóbbak.
    - A „Kingdom power” egyes cselekményeknél kevésbé, vagy jobban csökken.
    - Néhány apróbb változás a keresztesekkel kapcsolatban
    - A gépi játékos többféle épületet épít, így növekszik a bevétele és jobb egységeket toboroz.
    - A játékban több apróbb hibajavítás.

    Lovagok változásai:
    - A „Trader” magasabb szinten több hasznot termel, ha városban tartózkodik.
    - A „Builder” magasabb szinten több munkást biztosít.
    - A „Farmer” magasabb szinten több ételt termel, ha városban tartózkodik.
    - A „Cleric” magasabb szinten több könyvet biztosít, ha városban tartózkodik.
    - A „Tactics” képesség értékei 30-40-50%ra változtak.

    Magyar változások:
    Alapvetően történelmileg hűbb Magyarország és magyar nemzet.
    - Magyarország számára a korai időszakban „Horse Archer” helyett „Steppe Cavalry”-t vált kiképezhetővé.
    - A játék kezdeti időszakában „Man at arms” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé.
    - Magyarországon már nem lehet „Slavonic Axeman”-t és „Slavonic Bowman”-t kiképezni, helyettük „Axeman” és „Bowman” vált kiképezhetővé.
    - A magyar királyi családok javítva lettek.
    - A játék korai korszakába bekerültek „Transylvania” és „Ajtony” királyságok.
    - Új magyar nevek lettek hozzáadva a játékhoz, illetve a meglévők ki lettek javítva.
    - A többjátékos módban lehetségessé vált magyar katonai egységeket kiválasztani a „Magyar units” opció alatt.
    - „Bánát” és „Hungaria” és „Transylvania” tartományban lehetséges „Steppe Cavalry” kiképzése.
    - „Hungaria” tartomány kapott egy plusz falut.
    - Erdélyben, a játék középső korszakán lehetséges „Teutonic Champion” kiképzése.

    Királyságváltozások:
    - Több új játszható királyság lett a játékba beletéve (pl. Cornwall) – a legtöbb elvain „Holy Rome” módosításából lett másolva!
    - Több királyi család meg lett változtatva. – javuk elvain „Holy Rome” módosításából másolva!
    - Rengeteg új királyságegyesítő küldetés került bele a játékba – elvain ’”Holy Rome” módosításából másolva!
    - A cseh nevek ki lettek javítva, illetve bővítve – elvain „Holy Rome” modjából
    - Az egyes nemzetek nevei nem ABC sorrendűek többé.
    - Horvátország számára a játék kezdeti időszakában „Man at arms” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé.
    - Horvátország képes „Slavonic Bowman” egységeket kiképezni.
    - Lengyelország számára a „Slavonic Axeman” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé a korai korszakban.
    - Lengyelország számára a „Slavonic Axeman” helyett „Man at arms” vált kiképezhetővé középső és a kései korszakban.
    - Az orosz államok tudnak „Heavy swordsman” egységet kiképezni.
    - A játék „late” korszakában lehetséges „Heavy swordsman”-t kiképezni „Moldavia” és „Wallachia” tartományokban.
    - A keresztes országok javítva lettek (Jeruzsálemben sajnos néha előfordul, hogy európai helyett arab arcképeket mutat a játék, oka egyelőre ismeretlen).
    - Javított volgai bolgár nemzetiség.

    Tartományi változások:
    - A következő tartományokban lehetségessé vált a „Halberdier” katonai egység kiképzése: Buda, Bohemia, Krakow, Istria.
    - Több tartományban új egységek váltak kiképezhetővé.
    - Jeruzsálemben lehetségessé vált „Templar” kiképzése a katolikusok számára.
    - Jeruzsálemben lehetségessé vált „Saracen” kiképzése a muzulmánok számára.
    - Jeruzsálemben a játék korai és kései időszakában muszlim egységek képezhetőek ki. Úgy mint: „Saracen”, „Deser Archer” és „Desert Spearman”.
    - Jeruzsálemben a játék középső korszakában európai katonai egységek képezhetőek ki. Úgy mint: „Swordsman”, „Archer” és „Spearman”.
    - Néhány balkáni a tartományban lehetséges „Heavy swordsman”-t kiképezni.
    - Néhány tartományban korszakonként eltérő egységek képezhetők ki.

    Új tartomány:
    Lothian
    - A játékba egy új skót tartomány került be, amely a harmadik a sorban.
    - A korai korszakban „Lothian”, a későbbiekben pedig „Scotland” királysághoz tartozik.
    - Kiképezhető egységek: „Peasant”, Highlander”, „Archer”, „Swordsman”, „Spearman”, „Cavalry”.
    - Kistérségi részei: 1 kikötő, 4 település.

    Egység változások:
    - A „Highlander” katonai egység fizikai sebzése megnőtt.
    - A „Highlander” katonai egység morálja 0-ról +1-re nőtt.
    - A „Viking” katonai egység sebzése megnőtt.
    - A „Peasant” egységek nagyobb sebzést okoznak a lovasságnak, vasvilláik segítségével.
    - A „Bowman” és az „Axeman” egységek létszáma 20-ról 30-ra nőtt, hogy szláv megfelelőikkel egyenlő számban legyenek.
    - A „Slavonic Axeman” és a „Slavonic Bowman” morálja -2-ről -1-re nőtt.
    - A „Saracen” muszlim egység morálja 0-ről +1-re nőtt.
    - A „Mongol” egység morálja 0-ről +3-ra nőtt.
    - A „Steppe Cavalry” 5 pontos védelmi értéket kapott. 0-ról növelve.
    - A „Norman” egység 5 pontos védelmi értéket kapott. 0-ról növelve.
    - A „Swordsman” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Light Cavalry” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Desert Cavalry” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Hobilar” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Spearman” és a „Desert spearman” sebzése kis mértékben megnőtt.
    - A „Desert spearman”-ok kicsivel kitartóbbak a csaták során.
    - A „Templar” egység ezen túl 20 helyett 25 emberből áll.
    - A „Mongol” egység +3 morált kapott.
    - A „Heavy swordsman” egység több helyen képezhető ki.
    - A „Varagian” egység hatásosabb erdőben harcolva.

    Épület változások:
    - A „Docks” épület ezentúl nem a „Fishmonger”-ből fejleszthető, hanem önálló épület, amiből a „Harbour” és az „Admiralty” fejleszthető tovább.
    - A „Stable” épület ezentúl +1 élelmet biztosít a városban.

    Újdonságok:
    - A játékba belekerült egy új épület a pogányok számára a „Holy Grove”. Ez egy könyvet és két további aranyat biztosít a városodban.
    - A „Holy Grove” épület továbbfejleszthető „Sacred Place”-re, amely a pogányok legmagasabb szintű vallási épülete. Építéséhez ugyanazok a feltételek, de más épületek kellenek, mint a keresztény „Cathedral” és a muszlim „Holy Mosque”-hez. Aranyat, elégedettséget, ostrom védelmet és könyveket biztosít.
    - A játékba több új nemzet nevei belekerültek: kun, besenyő, ősi magyar, mongol, horvát, szlovén, holland, dán, norvég, svéd, finn, porosz, litván, skót, walesi, ír, portugál, katalán, volgai bulgár.

  • Papiczky
    #1266
    Azt sajnos nem lehet! Arra nincs mód. Jó lenne amúgy valami ilyesmi, sőt az is, hogy ha lehetne moddolni, hogy a királyod ne haljon meg (én szívesen kipróbálnám így a játékot), de nincs rá mód!
  • ZR
    #1265
    Támadt egy olyan gondolatom, hogy vajon ki lehet-e kapcsolni egy országnál azt, hogy ne lehessen a mindenkori uralkodónak gyereke, tehát csak a tanácsadók közül kerülhessen ki örökös...
  • Papiczky
    #1264
    Itt az idő, hogy valami sokkal nagyobb változást hozzon ez a mod. Ezért úgy döntöttem, hogy így az ősz elején befejezem egy 3.0.0-ás verzióval. Nem tudom még mi minden újdonságot hoz majd, de az már biztos, hogy a modban szerepel egy TELJES ÚJ TARTOMÁNY! Ez Skócia számára készült, mivel egy tartomány ki lett hagyva a játékból. Tehát ezentúl Skócia 3 tartományból áll! :) Egyesítéséhez is három tartomány szükséges. Öröm és boldogság!

  • Papiczky
    #1263
  • Papiczky
    #1262
    Ha jó kapcsolatban állsz az országokkal akik benne vannak a legjobbak között, és szövetségeseid (jó kapcsolat = harmonius), akkor rád szavaznak.
  • Lacoka12
    #1261
    és még az lenne a kérdésem hogy lehet magam mellé állatani a szavazokat?
  • Papiczky
    #1260
    Elképzelhető, hogy azért van, mert csaltál és túl erős vagy, a gép meg nem szeret ezért és nem akar veled szóba állni... :) Ha benne van a top királyságok között, akkor kifejezetten utálnak.
    Egyébként a diplomáciai kapcsolatokról mutass képet (political view > két királyt ábrázoló ikon). Szerintem biztos emiatt van. Ma kipróbáltam még egyszer, kezdtem egy új játékot, hogy kiderítsem, de szó sincs ilyesmiről. Néhányan szóba állnak veled, mások elzavarnak, de később velük is lehet egyezkedni.
    1.03-as verzióval játszol vagy 1.05-el? Az sem mindegy, a mod az 1.05höz készült.
  • Lacoka12
    #1259
    itt a kép
    http://www.mediafire.com/view/?lghlq4pdvu5ti6f#
  • Papiczky
    #1258
    Melyik királysággal játszol?

    Általában mindegyik nehézségi szinten lehet egyezményeket kötni, csak nehezebben fogadják el az országok! Ez általánosan jellemző, régóta tesztelem. Papacy minden esetben köt veled egyezményt, a tőled távolabb eső (főleg kicsi) országok pedig nagyobb eséllyel írnak alá veled bármit, ez attól függ kivel milyen kapcsolatban állsz. Most már nem lehet egyszerűen csak lehúzni mindenkit egy egyezménnyel. Vagy a kedvükre kell tenni, vagy várni kell míg értékesebb leszel a szemükben (több aranyad gyűlik fel, több kereskedelmi javad van mint a játék elején etc.). Ez minden esetben működik. easy - normal - hard fokozaton is nehezebben barátkoznak (bár easy-n és normalon könnyebben ugye).

    Mutass kérlek egy képernyőt arról ahol a királysággal lévő kapcsolatokat mutatja a játék (political viewben), akkor minden bizonnyal meg fogom tudni mondani miért. Egyébként azért van, mert az AI erősebb, gondolkodóbb jellemű lett.
  • Lacoka12
    #1257
    mit csináljak ha semelyik birodalomal nem tudok kereskedelmi egyezményt kötni?fel raktam ezt a modot és azota van
  • Papiczky
    #1256
    Sziasztok!

    Először is örülök, hogy egyre többen nézünk be ide, ebbe a témába, méltatlanul elhanyagolt játék ez a Knights of Honor. Sajnálom, hogy nem jelent meg hozzá még egy patch, mert pár hiba akad a játékban, amelyek sokkal inkább esztétikai, mintsem játékmenet befolyásoló jellegűek. Párat megpróbáltam kijavítani itt az Erdély mod 2.7-es verziójával. Javaslom, hogy töltsétek le a a weboldalon található "terrain" modot is, amelyet egy másik felhasználó modjából másoltam ki. Sokkal élénkebbek lesznek tőle a terep színei, látványosabb a játék tőle.

    Vélemények, javaslatok, építő jellegű kritikák jöhetnek, örömmel fogadom őket, hogy így még jobbá tegyük ezt a nagyszerű játékot.

    © mezeimezei
    Köszönöm szépen! :) Bízom benne, hogy ki fogod próbálni a módosításom, ha megteszed, mindenképp ezzel a legújabb, 2.7-es verzióval tedd! :) Az Európa térképen valóban nagyon jó lenne multizni! :) Úgy teljes mértékben verhetetlen lenne a játék! Elképesztő élmény lenne, sajnálom, hogy a készítik kihagyták ezt a játékból. A Crusader Kings 2-t mindenképp ki akarom próbálni, meglátjuk hová vezet a dolog! :)


    Az Erdély mod 2.7-es verziója immáron letölthető a következő linkről:
    Erdély módosítás 2.7 letöltés


    A változások (hosszú) listája pedig itt olvasható:

    Általános változások:
    - A játék mindhárom nehézségi szinten nehezebb.
    - A legnagyobb szintű városok 50 egységnyi élelmiszer tárolási helyet kaptak.
    - Több tartomány át lett nevezve a pontosság érdekében. – nagyobb részük elvain „Holy Rome” módosításából lett másolva!
    - A katolikus vallású államok pénz bonusza 30%-ról 20%-ra csökkent.
    - A kiátkozott katolikus országok bevétele 10%-al csökkent.
    - A pogányok pénzét csökkentő vallási hátrány -30%-ról -20%-ra változott.
    - A pogányok hosszabb idő alatt váltják át a meghódított tartományt saját vallásukra.
    - Az iszlám vallású államok 5%-os pénz bonuszt kaptak.
    - Az ortodox államok -3-as morál bónusza -2-re nőtt.
    - A független ortodox államok +1 morál bónuszt kaptak.
    - A lázadók erősebbek.
    - A dzsihádok olcsóbbak.
    - A „Kingdom power” egyes cselekményeknél kevésbé, vagy jobban csökken.
    - Néhány apróbb változás a keresztesekkel kapcsolatban
    - A gépi játékos többféle épületet épít, így növekszik a bevétele és jobb egységeket toboroz.
    - A játékban több apróbb hibajavítás.

    Lovagok változásai:
    - A „Trader” magasabb szinten több hasznot termel, ha városban tartózkodik.
    - A „Builder” magasabb szinten több munkást biztosít.
    - A „Farmer” magasabb szinten több ételt termel, ha városban tartózkodik.
    - A „Cleric” magasabb szinten több könyvet biztosít, ha városban tartózkodik.

    Magyar változások:
    Alapvetően történelmileg hűbb Magyarország és magyar nemzet.
    - Magyarország számára a korai időszakban „Horse Archer” helyett „Steppe Cavalry”-t vált kiképezhetővé.
    - A játék kezdeti időszakában „Man at arms” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé.
    - Magyarországon már nem lehet „Slavonic Axeman”-t és „Slavonic Bowman”-t kiképezni, helyettük „Axeman” és „Bowman” vált kiképezhetővé.
    - A magyar királyi családok javítva lettek.
    - Erdély a korai korszakban játszható tartománnyá vált.
    - Ajtony (Bánát) a korai korszakban játszható tartománnyá vált.
    - Új magyar nevek lettek hozzáadva a játékhoz, illetve a meglévők ki lettek javítva.
    - A többjátékos módban lehetségessé vált magyar katonai egységeket kiválasztani a „Magyar units” opció alatt.
    - „Pannonia” és „Hungaria” és „Transylvania” tartományban lehetséges „Steppe Cavalry” kiképzése.
    - Erdélyben a játék középső korszakán lehetséges „Teutonic Champion” kiképzése.

    Királyságváltozások:
    - Több új játszható királyság lett a játékba beletéve – a legtöbb elvain „Holy Rome” módosításából lett másolva!
    - Több királyi család meg lett változtatva. – javuk elvain „Holy Rome” módosításából másolva!
    - Rengeteg új királyságegyesítő küldetés került bele a játékba – elvain ’”Holy Rome” módosításából másolva!
    - A cseh nevek ki lettek javítva, illetve bővítve – elvain „Holy Rome” modjából
    - Az egyes nemzetek nevei nem ABC sorrendűek többé.
    - Horvátország számára a játék kezdeti időszakában „Man at arms” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé.
    - Horvátország képes „Slavonic Bowman” egységeket kiképezni.
    - Lengyelország számára a „Slavonic Axeman” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé.

    Helyi változások:
    - A következő tartományokban lehetségessé vált a „Halberdier” katonai egység kiképzése: Buda, Krakow, Istria.
    - Több tartományban új egységek váltak kiképezhetővé.
    - Jeruzsálemben lehetségessé vált „Templar” kiképzése a katolikusok számára.
    - Jeruzsálemben lehetségessé vált „Saracen” kiképzése a muzulmánok számára.
    - Jeruzsálemben a játék korai és kései időszakában muszlim egységek képezhetőek ki. Úgy mint: „Saracen”, „Deser Archer” és „Desert Spearman”.
    - Jeruzsálemben a játék középső korszakában európai katonai egységek képezhetőek ki. Úgy mint: „Swordsman”, „Archer” és „Spearman”.

    Egység változások:
    - A „Highlander” katonai egység fizikai sebzése megnőtt.
    - A „Highlander” katonai egység morálja 0-ről +1-re nőtt.
    - A „Viking” katonai egység sebzése megnőtt.
    - A „Peasant” egységek nagyobb sebzést okoznak a lovasságnak, vasvilláik segítségével.
    - A „Bowman” és az „Axeman” egységek létszáma 20-ról 30-ra nőtt, hogy szláv megfelelőikkel egyenlő számban legyenek.
    - A „Slavonic Axeman” és a „Slavonic Bowman” morálja -2-ről -1-re nőtt.
    - A „Saracen” muszlim egység morálja 0-ről +1-re nőtt.
    - A „Steppe Cavalry” 5 pontos védelmi értéket kapott. 0-ról növelve.
    - A „Norman” egység 5 pontos védelmi értéket kapott. 0-ról növelve.
    - A „Swordsman” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Light Cavalry” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Desert Cavalry” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Spearman” és a „Desert spearman” sebzése kis mértékben megnőtt.
    - A „Desert spearman”-ok kicsivel kitartóbbak a csaták során.

    Épület változások:
    - A „Docks” épület ezentúl nem a „Fishmonger”-ből fejleszthető, hanem önálló épület, amiből a „Harbour” és az „Admiralty” fejleszthető tovább.

    Újdonságok:
    - A játékba belekerült egy új épület a pogányok számára a „Holy Grove”. Ez egy könyvet és két további aranyat biztosít a városodban.
    - A „Holy Grove” épület továbbfejleszthető „Sacred Place”-re, amely a pogányok legmagasabb szintű vallási épülete. Építéséhez ugyanazok a feltételek, de más épületek kellenek, mint a keresztény „Cathedral” és a muszlim „Holy Mosque”-hez. Aranyat, elégedettséget, ostrom védelmet és könyveket biztosít.
    - A játékba több új nemzet nevei belekerültek: kun, besenyő, mongol, horvát, szlovén, holland, dán, norvég, svéd, finn, porosz, litván, skót, walesi, ír, portugál, katalán.