Ötvös Tibor
Nyitott világgal jön a The Crew
A Ubisoft megirigyelhette a Need for Speed és a Burnout sorozat sikereit és a The Crew képében egy vetélytársat kíván indítani ellenük. És abból amit eddig láttunk a programból, nem is esélytelen ez a vállalkozás.
A Ubisoft Reflections a Driver: San Franciscoval viszonylag szép sikereket ért el. Bár a játék nem robbantott bankot, szépen termelt és lényegében visszatalált a franchise alapjaihoz is. Épp ezért nem meglepő, hogy a csapat következő alkotása is az autókat helyezi az előtérbe, ám teljesen más vonalon indul el, mint az előző program. A The Crew leginkább a megújult Need for Speed szériára hasonlít majd.
Ez pedig annyit jelent, hogy kapunk egy hatalmas területet (a bejelentéskor a csapat azt mondta, hogy az egész Egyesült Államokat lemodellezték, ám azóta kiderült, hogy ezt 5000 négyzetkilométerbe sűrítették össze), melyen teljesen szabadon autózhatunk, tetszőlegesen indulhatunk a különböző versenyeken és természetesen fejlesztgetjük autóinkat.
A The Crew nagy előnye, hogy nem csak a leaszfaltozott utakon közlekedhetünk, hanem bárhol (!!) haladhatunk, ha arra autónk képes (például egy erdőn átvágva nem tudunk felmenni egy dombra egy sportkocsival, egy Hummer viszont simán veszi ezt az akadályt). Aki azonban nem szeretne - szó szerint - hosszú órákat autózni a nyugati partról a keletiig, az használhatja a Gyors-utazás lehetőséget, mellyel szinte azonnal az adott helyszínen találhatjuk magunkat.
A versenyek a megszokott menetben zajlanak és a máshonnan ismert módok várnak ránk (Time Trial, 2 fős sprint, roncsderbi stb.). Minden győzelem után Tapasztalati Pontokat kapunk, melyeket az aktuális autónk fejlesztgetésére költhetünk. A The Crew 19 részre bontja a járgányunkat, melyeket szabadon cserélgethetünk és akár az alapoktól is megépíthetünk egy autót.
Grafikailag nagyon jól vizsgázik a The Crew, ami nem meglepő, hiszen már a következő generációra készül. Ugyanakkor van egy nagy hátránya a játéknak: folyamatos netes kapcsolat igényel. Ha megszakad a net, leáll a verseny. A The Crew keményen megszorongathatja a Need for Speed sorozatot, hiszen azonos célközönséget próbál megszólítani. Mindenesetre várjuk, mit válaszol a Ubisoft kihívására az EA.
A Ubisoft Reflections a Driver: San Franciscoval viszonylag szép sikereket ért el. Bár a játék nem robbantott bankot, szépen termelt és lényegében visszatalált a franchise alapjaihoz is. Épp ezért nem meglepő, hogy a csapat következő alkotása is az autókat helyezi az előtérbe, ám teljesen más vonalon indul el, mint az előző program. A The Crew leginkább a megújult Need for Speed szériára hasonlít majd.
Ez pedig annyit jelent, hogy kapunk egy hatalmas területet (a bejelentéskor a csapat azt mondta, hogy az egész Egyesült Államokat lemodellezték, ám azóta kiderült, hogy ezt 5000 négyzetkilométerbe sűrítették össze), melyen teljesen szabadon autózhatunk, tetszőlegesen indulhatunk a különböző versenyeken és természetesen fejlesztgetjük autóinkat.
A The Crew nagy előnye, hogy nem csak a leaszfaltozott utakon közlekedhetünk, hanem bárhol (!!) haladhatunk, ha arra autónk képes (például egy erdőn átvágva nem tudunk felmenni egy dombra egy sportkocsival, egy Hummer viszont simán veszi ezt az akadályt). Aki azonban nem szeretne - szó szerint - hosszú órákat autózni a nyugati partról a keletiig, az használhatja a Gyors-utazás lehetőséget, mellyel szinte azonnal az adott helyszínen találhatjuk magunkat.
A versenyek a megszokott menetben zajlanak és a máshonnan ismert módok várnak ránk (Time Trial, 2 fős sprint, roncsderbi stb.). Minden győzelem után Tapasztalati Pontokat kapunk, melyeket az aktuális autónk fejlesztgetésére költhetünk. A The Crew 19 részre bontja a járgányunkat, melyeket szabadon cserélgethetünk és akár az alapoktól is megépíthetünk egy autót.
Grafikailag nagyon jól vizsgázik a The Crew, ami nem meglepő, hiszen már a következő generációra készül. Ugyanakkor van egy nagy hátránya a játéknak: folyamatos netes kapcsolat igényel. Ha megszakad a net, leáll a verseny. A The Crew keményen megszorongathatja a Need for Speed sorozatot, hiszen azonos célközönséget próbál megszólítani. Mindenesetre várjuk, mit válaszol a Ubisoft kihívására az EA.