Ötvös Tibor
Gotham City Impostors
Sokan meglepődtek, mikor a számos sikerjátékot készítő Monolith bejelentette, hogy egy, kifejezetten a Batman rajongóknak szánt multis programot készít Gotham City Impostors.
Az első gond rögtön abból adódott, hogy Denevérember nem lövöldözik, így erre ki kellett találni valami más megoldást, ami egyben nem ront a játékmeneten. Ekkor találták ki, hogy nem az "eredet" Batman szerepel majd a történetben, hanem önjelölt hősök, akik Denevérember kosztümében és házilag barkácsolt fegyverekkel lövöldöznek és a Bats nevet viselik az ellentétes oldalon álló Jokerzekre.
Természetesen választhatunk a két oldal közül, de arra senki ne számítson, hogy a valódi képregényhősöket irányíthatja majd. Lesznek sörhasú Denevéremberek és alacsony növésű Jokerek és különböző idiótábbnál idiótább módon kinéző karakterek. Aki szerette anno a Mad és a Kretén magazinokat és kedveli a Batman univerzumot is, az kedvelni fogja a játék eme részét.
A játékmódok közül három látott eddig napvilágot. A Death Match a megszokott sémákra épít, a Psyche Warfare egy Capture the Flag klón, melyben egy olyan elemet kell megszereznünk, mely egy agykontroll géphez tartozik és ha teljesen feltöltjük, akkor használhatjuk is. Ilyenkor a Bats csapata csak közelharci fegyvereket képes használni. A Fumigation pedig egy területvédő mód lesz, melyben egy ideggázokat kibocsátó gyárat kell elfoglalnunk és a felügyeletünk alatt tartani.
Az eddig látott pályák viszonylag kicsik, de változatosak. A célzással nincs gond, bár azért itt is tartogatnak meglepetést - de ez maradjon mindenkinek az. A fegyverek épp úgy rúgnak vissza, mint a valóságban - már ha valaki készített már ilyen puskákat, amik eléggé nevetségesen festenek egy kövér Batman kezében.
A harcokban Tapasztalati Pontokat szerezhetünk, melyek felhasználásával fejleszthetjük karakterünket és különböző extra dolgokat vásárolhatunk. A Gotham City Impostors alapvetően a karakterosztályok rendszerét használja, de mondjuk nincs nagy jelentősége, hogy egy Mesterlövésszel vagy Kommandóssal indulunk harcba.
A legnagyobb "örömet" azonban a különböző kütyük megjelenése okozza majd, hiszen ezek bevetésével alapvetően változhat meg egy-egy csata kimenetele. Lesznek itt kampók, különböző házilag gyártott bombák, hátra erősített jetpackok. A Gotham City Impostors egy elég egyedi játék lesz, mely épp ezért lehet sikeres. A Monolith eddig még ritkán hibázott, így várjuk a teljes verziót, mely azonban még nem kapott megjelenési dátumot.
Az első gond rögtön abból adódott, hogy Denevérember nem lövöldözik, így erre ki kellett találni valami más megoldást, ami egyben nem ront a játékmeneten. Ekkor találták ki, hogy nem az "eredet" Batman szerepel majd a történetben, hanem önjelölt hősök, akik Denevérember kosztümében és házilag barkácsolt fegyverekkel lövöldöznek és a Bats nevet viselik az ellentétes oldalon álló Jokerzekre.
Természetesen választhatunk a két oldal közül, de arra senki ne számítson, hogy a valódi képregényhősöket irányíthatja majd. Lesznek sörhasú Denevéremberek és alacsony növésű Jokerek és különböző idiótábbnál idiótább módon kinéző karakterek. Aki szerette anno a Mad és a Kretén magazinokat és kedveli a Batman univerzumot is, az kedvelni fogja a játék eme részét.
A játékmódok közül három látott eddig napvilágot. A Death Match a megszokott sémákra épít, a Psyche Warfare egy Capture the Flag klón, melyben egy olyan elemet kell megszereznünk, mely egy agykontroll géphez tartozik és ha teljesen feltöltjük, akkor használhatjuk is. Ilyenkor a Bats csapata csak közelharci fegyvereket képes használni. A Fumigation pedig egy területvédő mód lesz, melyben egy ideggázokat kibocsátó gyárat kell elfoglalnunk és a felügyeletünk alatt tartani.
Az eddig látott pályák viszonylag kicsik, de változatosak. A célzással nincs gond, bár azért itt is tartogatnak meglepetést - de ez maradjon mindenkinek az. A fegyverek épp úgy rúgnak vissza, mint a valóságban - már ha valaki készített már ilyen puskákat, amik eléggé nevetségesen festenek egy kövér Batman kezében.
A harcokban Tapasztalati Pontokat szerezhetünk, melyek felhasználásával fejleszthetjük karakterünket és különböző extra dolgokat vásárolhatunk. A Gotham City Impostors alapvetően a karakterosztályok rendszerét használja, de mondjuk nincs nagy jelentősége, hogy egy Mesterlövésszel vagy Kommandóssal indulunk harcba.
A legnagyobb "örömet" azonban a különböző kütyük megjelenése okozza majd, hiszen ezek bevetésével alapvetően változhat meg egy-egy csata kimenetele. Lesznek itt kampók, különböző házilag gyártott bombák, hátra erősített jetpackok. A Gotham City Impostors egy elég egyedi játék lesz, mely épp ezért lehet sikeres. A Monolith eddig még ritkán hibázott, így várjuk a teljes verziót, mely azonban még nem kapott megjelenési dátumot.