Ötvös Tibor
Binary Domain: Óvatosan a döntéseinkkel
A Sega pár hete rántotta le a leplet a Binary Domain címet kapott akciójátékáról, mely elég jónak tűnik és a sci-fi világával sokak kedvence is lehet majd.
A játék egy csapat alapú taktikai akciójáték, melyet a Yakuza sorozattal milliós sikert produkáló Toshihiro Nagoshi készített. A Binary Domain 2080-ban, Tokióban játszódik, melyet megszállt egy robotsereg. A hős, Dan Marshall és csapatának feladata lesz, hogy kiderítse, honnan származnak a gépek. A robotok azonban elég egyedire sikerültek, hiszen sokan közülük nem is tudják, hogy ők nem emberek. Így a határ az emberek és a gépek között szinte már elmosódott.
A játékban kiemelten fontos szerepet kap a csapattagokkal való kommunikációnk, mely komoly következményekkel lehet a későbbi bevetéseinkre. Ha ugyanis bunkók vagyunk velük vagy magukra hagyjuk őket a harcban (esetleg rossz parancsot adunk nekik), akkor bizony ők is hajlamosak kevésbé odaadóan harcolni az oldalunkon. Ha például megkérjük őket, hogy fedezzenek minket egy olyan helyzetben, ami egyenlő az öngyilkossággal, akkor kifejezik nemtetszésüket és nem hajtják végre a parancsot.
Minden küldetés elején kiválaszthatjuk, hogy a rendelkezésre álló hat tagból melyik három tagnak adunk lehetőséget. Itt nagyon fontos megnézni, hogy kivel milyen a kapcsolatunk és aszerint érdemes választani. Fontos még, hogy a tagok - ha kedvelnek - tippekkel is szolgálhatnak a nagyobb ellenfelek gyenge pontjait illetően.
A Binary Domain február 14-én jelenik meg, első körben csak konzolokra. A PC-s változatot még nem erősítették meg, de a remény hal meg utoljára.
A játék egy csapat alapú taktikai akciójáték, melyet a Yakuza sorozattal milliós sikert produkáló Toshihiro Nagoshi készített. A Binary Domain 2080-ban, Tokióban játszódik, melyet megszállt egy robotsereg. A hős, Dan Marshall és csapatának feladata lesz, hogy kiderítse, honnan származnak a gépek. A robotok azonban elég egyedire sikerültek, hiszen sokan közülük nem is tudják, hogy ők nem emberek. Így a határ az emberek és a gépek között szinte már elmosódott.
A játékban kiemelten fontos szerepet kap a csapattagokkal való kommunikációnk, mely komoly következményekkel lehet a későbbi bevetéseinkre. Ha ugyanis bunkók vagyunk velük vagy magukra hagyjuk őket a harcban (esetleg rossz parancsot adunk nekik), akkor bizony ők is hajlamosak kevésbé odaadóan harcolni az oldalunkon. Ha például megkérjük őket, hogy fedezzenek minket egy olyan helyzetben, ami egyenlő az öngyilkossággal, akkor kifejezik nemtetszésüket és nem hajtják végre a parancsot.
Minden küldetés elején kiválaszthatjuk, hogy a rendelkezésre álló hat tagból melyik három tagnak adunk lehetőséget. Itt nagyon fontos megnézni, hogy kivel milyen a kapcsolatunk és aszerint érdemes választani. Fontos még, hogy a tagok - ha kedvelnek - tippekkel is szolgálhatnak a nagyobb ellenfelek gyenge pontjait illetően.
A Binary Domain február 14-én jelenik meg, első körben csak konzolokra. A PC-s változatot még nem erősítették meg, de a remény hal meg utoljára.