Ötvös Tibor
Változatos feladatokkal jön a Payday: The Heist
Korábban már bemutattuk a Payday: The Heist címet viselő, kifejezetten multis játékélményt nyújtó akciójátékot, mely a Gamescomon bővebben is megmutatta magát.
A kiállításon egy pályát mutattak be a fejlesztők, mely nagyon jól festett. A misszióban egy hatalmas irodaépület legfelső négy emeletére kellett behatolni csapatunkkal és az ott található gyémántokat és további ékszereket meglovasítani. Első feladatunkként fel kellett törni az iroda terminálját, ám kiderült, hogy a kód, amit korábban beszereztünk már érvényét vesztette.
A megoldás: elrabolni a cég igazgatóját és egy helikopterrel elvinni egy távoli helyre, ott fogva tartani, míg meg nem adja a kódot. Ám ez sem jelent biztos megoldást. Ahogy azt az Overkill fejlesztőcsapatának vezetője, Simon Viklund elárulta, ez nem egy előre lefixált eseménysor.
Néha már az első kód is működik, máskor pedig az igazgató elrablása sem jelentett megoldást. Ebben az esetben a fiát is el kell fognunk. A Payday: The Heist rengeteg elemében hasonlít a Left 4 Dead sorozatra. Itt is négyen alkotnak egy csapatot és a ránk támadó rendőrök és SWAT tagok végtelen számban termelődnek újra a pálya bizonyos pontjain és folyamatosan támadnak ránk a tetőkről és a kirakatokból.
Jó ötlet, hogy ha egy csapattársunk elhullik, akkor nem tűnnek fel csak úgy egy kis idő múlva valamelyik sarokban. Ilyenkor ugyanis a rendőrségi fogdába kerülnek, ahonnan ki kell szabadítanunk őt vagy pedig egy ártatlan civilt ejtünk foglyul és csereüzletet ajánlunk fel a zsaruknak.
A Payday: The Heist elég széles tárházát kínálja a fegyvereknek. A bemutatott küldetésben egy Carbon géppisztoly, shotgun és hangtompítós pisztoly állt a rendelkezésünkre, de mindhárom elég pontos volt és életszerű volt a sebzésük is.
A Payday: The Heist egy egyszerű ötlettel próbál meg nagyot alkotni és a jelek szerint sikerülni fog neki. Ráadásul a program viszonylag olcsón lesz elérhető és még az idén megjelenik.
A kiállításon egy pályát mutattak be a fejlesztők, mely nagyon jól festett. A misszióban egy hatalmas irodaépület legfelső négy emeletére kellett behatolni csapatunkkal és az ott található gyémántokat és további ékszereket meglovasítani. Első feladatunkként fel kellett törni az iroda terminálját, ám kiderült, hogy a kód, amit korábban beszereztünk már érvényét vesztette.
A megoldás: elrabolni a cég igazgatóját és egy helikopterrel elvinni egy távoli helyre, ott fogva tartani, míg meg nem adja a kódot. Ám ez sem jelent biztos megoldást. Ahogy azt az Overkill fejlesztőcsapatának vezetője, Simon Viklund elárulta, ez nem egy előre lefixált eseménysor.
Néha már az első kód is működik, máskor pedig az igazgató elrablása sem jelentett megoldást. Ebben az esetben a fiát is el kell fognunk. A Payday: The Heist rengeteg elemében hasonlít a Left 4 Dead sorozatra. Itt is négyen alkotnak egy csapatot és a ránk támadó rendőrök és SWAT tagok végtelen számban termelődnek újra a pálya bizonyos pontjain és folyamatosan támadnak ránk a tetőkről és a kirakatokból.
Jó ötlet, hogy ha egy csapattársunk elhullik, akkor nem tűnnek fel csak úgy egy kis idő múlva valamelyik sarokban. Ilyenkor ugyanis a rendőrségi fogdába kerülnek, ahonnan ki kell szabadítanunk őt vagy pedig egy ártatlan civilt ejtünk foglyul és csereüzletet ajánlunk fel a zsaruknak.
A Payday: The Heist elég széles tárházát kínálja a fegyvereknek. A bemutatott küldetésben egy Carbon géppisztoly, shotgun és hangtompítós pisztoly állt a rendelkezésünkre, de mindhárom elég pontos volt és életszerű volt a sebzésük is.
A Payday: The Heist egy egyszerű ötlettel próbál meg nagyot alkotni és a jelek szerint sikerülni fog neki. Ráadásul a program viszonylag olcsón lesz elérhető és még az idén megjelenik.