Ötvös Tibor

Így festett a 2005-ös Diablo III

Tegnap megjelent pár kép a Diablo III első változatából, mely ellen a rajongók akkor, 2005-ben nagyon kikeltek.

A képeken jól látható, hogy a Blizzard valóban teljesen más irányba indult el eredetileg, mint ami addig megszokott volt a sorozatban. A jelek szerint ugyanis a sötét és komor dungeonök helyett fényes és szürke katedrálisokban kalandozhattunk volna. Az eredeti elképzelések szerint ugyanis a fejlesztők szerették volna újra előhozni a Menny és Pokol harcát és így mindkét helyet bejárhattuk volna.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Ám mindez kútba esett, mikor egy, a rajongók által elindított petíció átlépte a 10 ezres aláírást. Ekkora tömegre ugyanis a Blizzard már odafigyel és ezért újrakezdték a Diablo III fejlesztését. Az azonban rossz hír, hogy az Activision korábbi kijelentése szerint a játék továbbra sem rendelkezik megjelenési dátummal, így elég kicsi az esélye a 2011-es premiernek.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • TreDoR #17
    Ha így nézne ki talán még én is nekiülnék :P
  • bino512 #16
    nem rox ez a verzió ,de tényleg azok a gömbök az élettel valami vicc:D hogy lehet ilyet kitalálni...mer hogy pörgősebb tőle a játék...ja persze,meg egyszerűbb hogy a sok hülye amerikai könnyebben tudjon játszani.
  • IMYke2.0.0.0 #15
    Lehet kövezni: nekem a képen látható verzió tetszik.
  • Shakata #14
    Itt valami zavar van. Én úgy emlékszem, hogy a petíció a wowos stílus miatt indult.
    Meg mi az, hogy újra előhozni a Menny és Pokol harcát?! Kicsit furán van ez megfogalmazva... végül is eddig is erről szólt. Cain, mint az utolsó Horadrim a Menny képviseletében támogatta a hősünket.
  • Zomil #13
    Ohh ezen még normális hp potik voltak...nem olyan idiota hp gömbök, mint a mostani verzioban...
  • bino512 #12
    ratyi lesz ha olyan karik lesznek benne amiket nagy fikcsőrökkel bemutattal poligon háború az egész,és semmi hangulata nincs,nem illik össze a játék a karakterekkel.A titan quest ben szebbek voltak a karik mint a d3 ban (legalábbis amit eddig bemutattak) remélem csalódok jó irányba=) mert nagyon szerettem az egyet meg a kettőt is,bár akkor jóval kissebb voltam:D de nagyon magával ragadó volt a világ, régen valahogy beleéltem magam a játékokba...ma meg már nincs egy olyan játék amivel ezt meg lehetne tenni...kevésnek van olyan jó hangulata.
  • dronkZero #11
    Aztán ezt meg megcsinálták azóta a Fable-ban.
  • aislado23 #10
    Szerintem szimplán leszartak akkor is mindenkit csak most nagyon trendi mindent ilyen rajzfilmszerü oh bocsánat " hangulatos " grafikával kiadni.
  • sanyicks #9
    Mintha a linoázs2-ből szedtek volna dolgokat. Tisztára úgy néz ki a terület mint Aden és Innadril keveréke. Az alsóbb részek megint csak az l2 katakombáira emlékeztetnek.
  • menpe #8
    2005 körül csak találgatások plusz meg nem erősített infók voltak róla. Állítólag lett volna lehetőség jó-rossz irányba elmenni, és a tárgyaid úgy változtak volna rajtad, épp ahogy állsz lelkileg. Nem is tudtuk elképzelni iskolatársakkal, hogy is valósulhatna ez meg a játékban.