Ötvös Tibor

Inversion - külső nézetes Half-Life 2?

A Namco Bandai eddig nem igazán hozta át PC-re játékait, ám a jelek szerint a Capcom sikerein felbuzdulva mostantól ők is megpróbálkoznak egy-egy címük portolásával. Szerencsére a most bemutatandó Inversion konzolos és számítógépes változata egyszerre készül.

A játék alaptörténete nagyon sokban emlékeztet a Valve népszerű sorozatára. Az Inversion sztorija szerint egy csapat idegen támadja meg bolygónkat, akik különböző féreglyukakat hoznak létre, melyeken át érkeznek meg társaik és már kezdetét is veszi az invázió.



Melyik játék portját vennéd szívesen?
(Összesen 156 szavazat)
  • Tekken 6
    40 % (62 szavazat)
  • Clash of the Titans
    10 % (16 szavazat)
  • Afro Samurai
    15 % (23 szavazat)
  • Soul Calibur IV
    18 % (28 szavazat)
  • Más Namco cím
    10 % (16 szavazat)
De természetesen itt vagyunk mi, akik minden eszközt felhasználnak, hogy megvédjék a Földet. Az Inversion a Havok motor felturbózott változatát használja és ennek köszönhetően a grafikára nem lehet majd egy cseppnyi panasz sem. A játékmenet már jobban hasonlít a remek Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy című játékra. Hősünk ugyanis rendelkezik egy, az idegenektől megszerzett Anti-gravitációs fegyverrel, mellyel alapjaiban rendezhetünk át egy-egy helyszínt.

Ha péládul az ellenség bebújik egy fedezék mögé, elég csak odalőni egy Anti-gravitációs mezőt és a gaz idegen máris kilebeg az oltalmat nyújtó építmény mögül tiszta célpontot adván számunkra. De a különböző tárgyakat is lebegtethetjük és mivel alapból az idegeneké eme fegyver, így az ellenségeink is bevethetik ellenünk az Anti-gravitációs mezőt.



Tovább nehezíti a dolgunkat az az alkalmanként megjelenő "gravitációs hullám", mely végigsöpör az egész pályán és ilyenkor teljesen átrendezi azt. Ha például egy épület tövében guggoltunk és onnan lövöldöztünk, a hullám után már az épületen találjuk magunkat és egy erkély vagy tábla mögött próbálunk meg fedezéket keresni.

És ez még a jobbik eset, hiszen ugyanezen épület - ha előtte kellően leromboltuk - akár el is dőlhet maga alá temetve mindent és mindenkit. Az Inversion kint volt a GamesComon is, ahol nagy sikert aratott a bemutató. Sajnos megjelenési dátum még nincs.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Balumann #8
    Párhuzamos fejlesztéssel - mivel PC-n fejlesztik kevesebb a költség, mint portolásnál amennyire én tudom. Ha nem jönnének ki pozitívra, nem érné meg kiadni anyagi szempontból akkor már rég nem adnának ki PC-re játékokat. Azt, hogy konzolra ennyivel több játék fogyjon (és pc-re kevesebb, tehát az arány) az meg telesen tudatos terelés (játékkínálat) - arra talán tényleg kicsit többen veszik meg még a szart is, amiket pc-n valóban csak lewarezolnának (és az értékesebbeket vennék meg).
    Minél több és jobb minőségű játék jön pc-re, annál többen vásárolnak is.
  • FoodLFG #7
    Itt az a kérdés, hogy mennyibe kerül nekik egy portolás. Elképzelhető, hogy pozitívra jönnek ki a végén.
  • ffxi #6
    Elsőre ne ítélkezz. Márha ezzel célzol rólam. Keress rám jatekaim.hu -> chungee
  • vg #5
    "Örülök neki, mert elsődleges platformom a PC."

    Ezzel a saját sírjukat ássák, mert pénzt nem fognak belőle látni, az tuti.
  • ffxi #4
    Baj? Dehogy baj. Ellenkezőleg. Örülök neki, mert elsődleges platformom a PC. Csak ezzel azt akarom érzékeltetni, mintha Orbán bácsi gondol egyet és MSZP-s lesz.
  • davidka003 #3
    Miért baj az neked ha a konzol MELLETT PC-re is adnak ki játékot?
  • ffxi #2
    Itt már komoly bajok vannak, hogy már a Namco is PC-re portol ki játékokat. Világéletétébe Namco eddig csak konzolra, azonbelül Sony gépekre fejlesztett. Az utóbbi évben exkluzívitási szerződést bontottak a Sony-val és a rivális X360-ra is adtak ki játékot.

    De hogy PC-re is játékot adnak ki. Mi jöhet még? A világ vége?
  • visnait #1
    Már elnézést, nem kötekedésként, de a Havok az fizikai motor, és így semmi köze a játék grafikájához!