Ötvös Tibor
A DiRT 3 lezárja a trilógiát
A Codemasters 2007-ben jelentette meg a Colin McRae nevével fémjelzett DiRT első részét, mely kellemes kikapcsolódást nyújtott minden hardcore rally-rajongónak. A 2009-es folytatásról ez már nem mondható el.
Sokaknak nem tetszett az X-Games és Monster energiaitalok túlzott jelenléte, ráadásul a számos változtatás sem jött be a rajongóknak. Mindenesetre a Codemasters úgy döntött, hogy az általuk csak "a trilógia záró darabjának" titulált DiRT 3-mal visszanyúl az első részhez és a csapat szerint ez lesz a minden idők legnagyobb versenyjátéka.
Melyik tetszett a legjobban?
(Összesen 352 szavazat)
A csapat már közel kilenc hónapja dolgozik a játékon és ezért képesek lesznek tartani a 2011. májusi megjelenést is. A DiRT 3 egyesíti az első rész rallys elemeit és a második epizód extrém sportos beütését - de szerencsére az első alkotóelemből lesz több. A játékban számos autó áll majd a játékos rendelkezésére. Pár darab a teljesség igénye nélkül: Mini Cooper S, Peugeot 207 S2000, Lancia Stratos, Quattro S1, Lancia Delta Integrale és Colin McRae legendás gépe, a Subaru 555.
A helyszíneket tekintve pedig szintén visszatérnek az alapokhoz. Versenyezhetünk Finnországban, Monte Carloban, Norvégiában és az összes fontos WRC verseny helyszínén. A DiRT 3 grafikailag is komoly fejlődéseken ment keresztül, a fényhatások pazarul mutatnak, az autók karosszériája a részletekig kidolgozott. Számos időjárás effekt is szerepel a játékban. Vezethetünk hóban, esőben és természetesen szikrázó napsütésben.
A szimpla rallyk mellett lehetőségünk lesz különböző extrém versenyeken is elindulni. A Gymkhana például egy zárt területen zajlik és itt kell különböző drifteléseket és egyéb mutatványokat végrehajtanunk. Másik a Compound, ahol egy arénában kell különböző feladatokat végrehajtanunk. Ez egyébként a DiRT 2-ben látott Battersea Power Station módjának felturbózott változata.
Szerencsére továbbra is törnek az autók, méghozzá nagyon életszerűen és ez természetesen kihatással lesz a kezelhetőségükre is. A DiRT 3 májusban jelenik meg és a jelek szerint a Codemasters "stílusosan" zárja le a trilógiát.
Sokaknak nem tetszett az X-Games és Monster energiaitalok túlzott jelenléte, ráadásul a számos változtatás sem jött be a rajongóknak. Mindenesetre a Codemasters úgy döntött, hogy az általuk csak "a trilógia záró darabjának" titulált DiRT 3-mal visszanyúl az első részhez és a csapat szerint ez lesz a minden idők legnagyobb versenyjátéka.
(Összesen 352 szavazat)
-
TOCA Race Driver sorozat
14 % (50 szavazat) -
DiRT sorozat
37 % (130 szavazat) -
Race Driver GRID
35 % (122 szavazat) -
Egyéb
11 % (39 szavazat)
A helyszíneket tekintve pedig szintén visszatérnek az alapokhoz. Versenyezhetünk Finnországban, Monte Carloban, Norvégiában és az összes fontos WRC verseny helyszínén. A DiRT 3 grafikailag is komoly fejlődéseken ment keresztül, a fényhatások pazarul mutatnak, az autók karosszériája a részletekig kidolgozott. Számos időjárás effekt is szerepel a játékban. Vezethetünk hóban, esőben és természetesen szikrázó napsütésben.
A szimpla rallyk mellett lehetőségünk lesz különböző extrém versenyeken is elindulni. A Gymkhana például egy zárt területen zajlik és itt kell különböző drifteléseket és egyéb mutatványokat végrehajtanunk. Másik a Compound, ahol egy arénában kell különböző feladatokat végrehajtanunk. Ez egyébként a DiRT 2-ben látott Battersea Power Station módjának felturbózott változata.
Szerencsére továbbra is törnek az autók, méghozzá nagyon életszerűen és ez természetesen kihatással lesz a kezelhetőségükre is. A DiRT 3 májusban jelenik meg és a jelek szerint a Codemasters "stílusosan" zárja le a trilógiát.