Ötvös Tibor

Folyamatosan dönti a rekordokat a CoD: World at War

Mikor az Activision bejelentette, hogy a Modern Warfare világsikere után a World at War lesz az utolsó világháborús Call of Duty, és ezt ráadásul a Treyarch fejleszti, sokan lemondóan legyintettek.

Aztán megérkezett a játék, ami valóban gyengébbre sikeredett, mint elődje - ám az eladások közel sem mutatják ennek jeleit. A Call of Duty: World at War a héten átlépte a 11 milliós eladott példányszámot, ráadásul az első DLC-je is rekordot döntött. A megjelenésének hetében kerek 1 millió letöltést jegyeztek fel az illetékesek.



És ez még mindig nem elég. A napokban megjelent második kiegészítő a fent említett milliós letöltést mindösszesen három nap alatt érte el. Ennek hatására az Activision bejelentette, hogy bár hamarosan érkezik a Modern Warfare 2, még legalább egy DLC-re számíthatnak a világháború szerelmesei.

Ilyen eredmények után valóban csodálkoznánk, ha a Modern Warfare 2 és a pletykált vietnámi epizód után a nyolcadik vagy kilencedik CoD nem a világháború idején játszódna.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • raingun #7
    Hülyeség azt mondani hogy ez lesz az utolsó...
    A technika fejlődik, és még rengeteg feldolgozatlan téma van.
    Inkább mint a fifa 2050...
  • Indigo #6
    Én CoD2-vel elég jól elvoltam, néha még ma is előveszem :)
    Életvisszatöltődés: nekem jobban bejön ez a szisztéma, mint az életerőcsík + medikit combo...
    Radar: megfelelő hangrendszer híján nem tudod pontosan betájolni a lövés helyét - na ez ezt hivatott ellensúlyozni. Egyébként picinyke mod-al kikapcsolható, ha nem tetszik. De azzal semmivel sem lesz valósághűbb...
  • Cat 02 #5
    CoD2 powa ^^ Csak kell pár mod.
  • Balumann #4
    De egyébként a WaW sikerében bennevan valószínűleg az is, hogy coop módot tettek bele.
  • Balumann #3
    Egyet értek, bár teli vannak nagyon jó ötletekkel, sikeresen elrontják mindig valamivel. Bár többségnek ez kell sajnos, a statisztika alapján, azért tekintettel lehetnének, hogy nem mindenki vágyik az ilyen arcade megoldásokra. Jó mondjuk az UO -ban az életdobozok gyűjtése sem volt a legjobb megoldás, legjobb lenne, ha egymást lehetne meggyógyítani (de nem 1 mp alatt, hanem 10-15), meg ha meglőnek akkor ne lehessen utána ugyan olyan pontosan lőni, meg futni, meg ilyenek...
    Annyira jó taktikai fps-t lehetne csinálni belőle, az engine simán alkalmas lenne rá, nem is kéne választaniuk, belerakhatnák külön módként. Jóval több támogatója lenne :(
  • bosco05 #2
    és az is biztos hogy a cod1 és az uo óta nem láttunk tőlük profi szinten multiban játszható fps-t :) , életvisszatöltődés, radaron látszik hol lőnek, tiszta vicc :P
  • bertino #1
    az biztos, hogy az Activision-nél szarásig áll a pénz.