Ötvös Tibor

Jön a második Painkiller

Jó hír az "agyatlan" FPS-ek rajongóinak, hogy a Serious Sam melletti másik kedvencük, a lengyel People Can Fly által fejlesztett Painkiller újabb részt kap.

A 2004-ben megjelent első rész komoly rajongótábort szerzett magának, hiszen az akkoriban divatos sztoriorientált akciójátékokkal szemben a Painkiller a Serious Sam vonalát követve inkább az oldschool folyamatos lövöldözésre koncentrált. Természetesen a sikert nem lehetett kiaknázatlanul hagyni és a fejlesztők még 2004. novemberében kiadtak egy kiegészítő lemezt, majd Overdose alcímmel egy cseh rajongók által készített mod kapott megjelenési lehetőséget.



Az időközben Xboxra is ellátogató program jogai jelenleg a JoWood birtokában vannak, aki szeretné visszahozni a köztudatba a játékot és Painkiller: Resurrection címmel bejelentette a hivatalos folytatást. A második rész a 2004-es epizód alaposan felújított motorját használja majd és PC mellett X360-ra is megjelenik majd - elvileg még az idén. A készítők szerint azonban szakítanak az eddigi metódussal és az agyatlan lövöldözés mellett a történet is kiemelt figyelmet kap majd a fejlesztés során.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Fbn Lx #4
    néálam rossz pont.
    painkiller ne legyen már sztoris, legyen hentelős, pörgős, fílinges.
  • JeD #3
    Hát nem tudom. Nekem az első pályák pörgős, mészárlós akciója nagyon bejött, de ahogy megy előre a játék, a pályák egyre hosszabbak, és mivel story ugye nincs, nálam totális unalomba fulladt. Pl. amikor az érzésre 20 négyzetkilóméteres (mivel a főszereplő valami tetűlassú) raktár / katonai bázis egyik feléből kell átmászni a másikba, közben minden ellenfélbe kell 3-4 lövés... hát abban sok élvezet már nincs.

    Az eleje tényleg jó volt, meg van pár nagyon mókás rész (bolondokháza, az 50-ével pusztítható I. VH-s zombik, stb.), de amúgy... A bossokat meg inkább felejtsük is, sérthetetlenség nélkül kb. lehetetlen őket kinyírni, de még azzal is borzalmasan sok ideig tart.

    Ha második résznek sikerül megőrizni a pörgést végig, count me in! De egyébként felejtős.
  • hdo #2
    Való igaz, ennyire hanguatos "agyatlan" öldöklést egyik játék sem képes nyújtani még azóta sem!
  • Lost Lont #1
    Lehet, hogy agyatlan, de a pályák hangulata mindent überel. De az új fejlesztőknek meg az első plusz pontot jelenti a történetszövés.