4
  • Fbn Lx
    #4
    néálam rossz pont.
    painkiller ne legyen már sztoris, legyen hentelős, pörgős, fílinges.
  • JeD
    #3
    Hát nem tudom. Nekem az első pályák pörgős, mészárlós akciója nagyon bejött, de ahogy megy előre a játék, a pályák egyre hosszabbak, és mivel story ugye nincs, nálam totális unalomba fulladt. Pl. amikor az érzésre 20 négyzetkilóméteres (mivel a főszereplő valami tetűlassú) raktár / katonai bázis egyik feléből kell átmászni a másikba, közben minden ellenfélbe kell 3-4 lövés... hát abban sok élvezet már nincs.

    Az eleje tényleg jó volt, meg van pár nagyon mókás rész (bolondokháza, az 50-ével pusztítható I. VH-s zombik, stb.), de amúgy... A bossokat meg inkább felejtsük is, sérthetetlenség nélkül kb. lehetetlen őket kinyírni, de még azzal is borzalmasan sok ideig tart.

    Ha második résznek sikerül megőrizni a pörgést végig, count me in! De egyébként felejtős.
  • hdo
    #2
    Való igaz, ennyire hanguatos "agyatlan" öldöklést egyik játék sem képes nyújtani még azóta sem!
  • Lost Lont
    #1
    Lehet, hogy agyatlan, de a pályák hangulata mindent überel. De az új fejlesztőknek meg az első plusz pontot jelenti a történetszövés.