Németh Szabolcs

Tabula Rasa: remekmű?

Richard Garriot, vagy ahogyan sokan ismerik, Lord British az Ultima-sorozat megálmodója néhány tehetséges fejlesztővel új projektbe fogott. A Tabula Rasa a WoW, Guild Wars és társaitól uralt világban is helyet követel magának.

A Destination Games fennállásának legnagyobb volumenű játékát fejleszti A Tabula Rasa az FPS szerelmeseinek és a szerepjátékok kedvelőinek is bőven juttat az élvezetekből. A TR-ban nem kell íjjal sárkányokra vadászni vagy varázsitalokat vedelni, és két küldetés között horgászni sem indulunk, hogy az állatunknak élelmet szerezzünk. A történet néhány ezer évvel később, a messzi jövőben játszódik.

A főhős (azaz mi) már a Földön is elkeseredett harcot vív elszánt társaival a behatolók ellen, de a túlerő szépen lassan felőrli energiájukat. Ekkor a megmaradt csapat döntő lépésre szánja el magát: az idegenek otthonában szúrják keresztül a szörnyek szívét. Röviden így lehet összefoglalni a sablonos történetet. Aki ismeri Richard Garrottot, az a viszonylag egyszerű sztoritól nem esik kétségbe, hiszen a lényeg a hangulat, arra pedig a Lord-nál sosem volt panasz.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Az MMO-kra nem jellemző egyszerű kezelőfelület várja a játékosokat, hogy az élvezetes, hatalmas csaták, és az agytekervényeket megmozgató feladatok közben is otthonosan mozogjanak. A játék - ahogy a besorolásából is kitűnik - a többjátékos módra épít. Embertársainkkal közösen energiát, és időt nem kímélve méterről-méterre közelítjük meg a szörnybirodalom szívét, hogy egy jól irányzott kamikaze akcióval örökre kioltsuk az életet a dögökből. A Tabula Rasaban nem lesz időnk a szintlépéssel foglalkozni. Megérkezésünk után azonnal akcióba lendülünk, mert ha nem akkor a másik fél pillanatok alatt végez velünk.

Természetesen, ahogy azt már előre jeleztük, a program felépítése nem homogén. Az FPS, illetve akciójátékokra jellemző stílusjegyek mellett egyes szituációkban a stratégia is nagyon fontos szerepet kap. Az ellenséges vonal mögé behatolva társainkkal a háború kimenetelét döntően befolyásolhatjuk, ha éretten, fifikásan kezeljük a helyzetet.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A Destination Games szépen halad a fejlesztéssel, és ha az előzetes információink helyesek, akkor az MMO még nyár előtt a kezünkben lehet.

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • csomos579 #24
    csá
    valaki mondja már meg hogy kell elindítani a half-life antológiát?????
  • Kazagor #23
    Megnyitottuk az Omega Sector klán Tabula Rasa fórumát.
    Szeretettel várunk mindenkit a forumon.

    Magyar Tabula Rasa fórum
  • Indigo #22
    Kisebbségi komplexusa van tőle ^^
  • Freeeee #21
    Nekem Audi kotrom van. Mi a gondod vele?
  • bandypappa #20
    na ne is beszéljünka sok szekondlájfos fostalicskárol...
  • bandypappa #19
    indigo bazmeg neked legyen annyi eszed, hogy ezért nem fikázod a másikat, hogy mit csinál a szabadidejébe. Én is inkább elmék kocsmába haverokkal, mint otthon üljek és nyomjam a gémet, de néha filmet nézünk, közbe borozgatunk, iszogatunk, nézünk neten egy pár vicces kisfilmet a youtube-on, attol még nem vagyunk gyikok. Ez a fos érdekesnek tünik, csak az a gáz az ilyen gémekkel, hogy rohadtul idöigényesek, akkor mán inkább buli helyette.
  • Indigo #18
    Szerintem meg nem.
  • Indigo #17
    Kikapcsolódni a kocsmában is lehet, egy jó társaságban. Persze neked erről fogalmad sincs, mert te is a fostalicska wow-ban éled a (virtuális) életed... Szánalmasak vagytok, szájbergyerekek...
  • cain #16
    milliók cséznek... pedig a karid ott sem fejlődik. =)
  • Voltan #15
    "nagyon igaz! a felnőtteknek több csoportja van, egyik dolgozik a szabadidejében (pedig a pénz nem boldogít), a másik kocsmában ül, a harmadik kikapcsolódik. belőlünk a harmadik fajta lesz. "

    Az utolsó kető nem zárja ki egymást! :D Például nincs jobb, mint borozgatva MMORPG-zni :)