Németh Szabolcs
Two Worlds - a jó és a rossz
Meglehetősen sok RPG jelenik meg mostanában. A 2004 eleje óta fejlesztett Two World igazi gyöngyszem lehet majd 2007 elején.
Az istenek harca több ezer évre tekint vissza. Szinte mindegyik nemzetnek megvan a maga istene, prófétája, vagy ahogy éppen nevezik a hatalmasságokat. A Two Worlds-ben Aziraal, a hadak ura, a sötét oldallal szövetkezve világhatalomra tör, de szerencsére a többi istenség ébersége megelőzi a katasztrófát és együttes erővel megölik Aziraalt.
Ekkor a sötét nagyúr csatlósai vezető hiányában fejetlenül menekülni kezdenek és egy barátságtalan, rideg birodalmat építenek fel, hogy a majdan feltámadó Aziraalt méltón fogadhassák. Erre minden esélyük meg is van, mivel a hatalmas hatalommal rendelkező gonosz isten hallhatatlan, azaz feltámasztható. Szerencsére az istenek sem estek a fejükre és ezért egy szupertitkos helyen temetik el a veszedelmes gonoszt. Csak egy dologgal nem számolnak, a véletlennel.
A jó és a rossz közötti kényes egyensúly amúgy is rendkívül ingatag lábakon áll és néhány törpe egy ismeretlen istenség templomában olyan dokumentumokat talált, ami az Orkok vezetőjének, Aziraalnak a nyugvóhelyéről árult el részleteket. A felfedezés híre az orkok birodalmába is eljutott, akik rögtön útra keltek, hogy megkeressék vezérüket, hogy vele végleges csapást mérjenek a jóra, mert két dudás nem fér el egy csárdában.
Most nézzük, hogy mi vár minket a Two Worlds-ben. A legfontosabb, hogy az eseményeket maximális szabadsággal mi irányíthatjuk majd. A mi döntésünktől függ az, hogy a történet hogyan halad tovább. A fejlesztők rendkívül büszkék a furfangos sztorira, illetve a harcrendszerre. További újdonság lesz, hogy karakterünkkel egy "átalakító" segítségével szinte bármilyen tulajdonságot átvehetünk.
A többjátékos módra is nagyon odafigyelnek a fejlesztők, így egy nagyon komoly RPG-vel találkozhatunk 2007 elején.
A játék hivatalos oldala
Az istenek harca több ezer évre tekint vissza. Szinte mindegyik nemzetnek megvan a maga istene, prófétája, vagy ahogy éppen nevezik a hatalmasságokat. A Two Worlds-ben Aziraal, a hadak ura, a sötét oldallal szövetkezve világhatalomra tör, de szerencsére a többi istenség ébersége megelőzi a katasztrófát és együttes erővel megölik Aziraalt.
Ekkor a sötét nagyúr csatlósai vezető hiányában fejetlenül menekülni kezdenek és egy barátságtalan, rideg birodalmat építenek fel, hogy a majdan feltámadó Aziraalt méltón fogadhassák. Erre minden esélyük meg is van, mivel a hatalmas hatalommal rendelkező gonosz isten hallhatatlan, azaz feltámasztható. Szerencsére az istenek sem estek a fejükre és ezért egy szupertitkos helyen temetik el a veszedelmes gonoszt. Csak egy dologgal nem számolnak, a véletlennel.
A jó és a rossz közötti kényes egyensúly amúgy is rendkívül ingatag lábakon áll és néhány törpe egy ismeretlen istenség templomában olyan dokumentumokat talált, ami az Orkok vezetőjének, Aziraalnak a nyugvóhelyéről árult el részleteket. A felfedezés híre az orkok birodalmába is eljutott, akik rögtön útra keltek, hogy megkeressék vezérüket, hogy vele végleges csapást mérjenek a jóra, mert két dudás nem fér el egy csárdában.
Most nézzük, hogy mi vár minket a Two Worlds-ben. A legfontosabb, hogy az eseményeket maximális szabadsággal mi irányíthatjuk majd. A mi döntésünktől függ az, hogy a történet hogyan halad tovább. A fejlesztők rendkívül büszkék a furfangos sztorira, illetve a harcrendszerre. További újdonság lesz, hogy karakterünkkel egy "átalakító" segítségével szinte bármilyen tulajdonságot átvehetünk.
A többjátékos módra is nagyon odafigyelnek a fejlesztők, így egy nagyon komoly RPG-vel találkozhatunk 2007 elején.
A játék hivatalos oldala