Németh Szabolcs
Fantasy keverék: Heroes of Annihilated Empire
Az emberek gyermekkorukban hisznek a csodákban. Sajnos azonban a legtöbben ezt a képességüket az idő előrehaladtával elveszítik, pedig sokszor a megmagyarázhatatlan akkor következik be, ha hiszünk benne.
Valahogy egy hasonló világa szeretne minket a Heroes of Annihilated Empire elrepíteni. Egy olyan korba, ahol Harry Potterek százai küzdöttek a gonosz ellen, egy olyan időszakban, ahol a mágia semmiben sem maradt el a harceszközök hatékonyságától. A GSC-World egy ilyen világot álmodott meg, ahol mind a stratégák mind a kalandorok maximálisan megtalálják számításaikat.
Mostanában nagyon sok stílusházasságról adtunk hírt. FPS-t kevertek RTS-el, vagy RTS-t RPG-vel. A HoAE is egy RTS-RPG keveredés lesz, de nem a megszokott formában. Ugye a hagyományos jól bevált módszer, hogy a fejlesztők innen is, onnan is csippentenek stílusjegyeket és egész egyszerűen elnevezik a gyermeküket stíluskeveredésnek. Az igazi RPG-RTS azonban máshogy tevődik össze, legalábbis a GSC-World szerint biztosan. A HoAE fejlesztői elképesztően kézenfekvő módját találták meg a játékban annak, hogy mindenki a vérmérsékletének megfelelő módon szórakozhasson.
A játékos a történet során egész egyszerűen eldöntheti, hogy szerepjátékot, vagy netán stratégiát szeretne játszani. Ha túlteng bennünk a kalandori vér, akkor hősünket minél jobban felfejlesztve, varázslatokat szerezve, vásárolva küzdhetünk meg az életünkre törő szörnyekkel, kreatúrákkal. Azonban ha jobban szeretjük a taktikázást, akkor objektumok tucatjai közül válogatva bázisokat építhetünk és a csapatainkat különböző harci stratégiával küldhetjük a csatákba.
A program tehát igen érdekes eresztésnek tűnik így elsőre és ha a szimatunk nem csal, akkor még idén felkerekedhetünk, hogy megküzdjünk a gonosszal. Egy dolgot nem szabad elfeledni: higgyük, hogy volt egy olyan világ, ahol a rossz mindig alulmaradt és a jó elnyerte jutalmát.
A játék hivatalos oldala
Valahogy egy hasonló világa szeretne minket a Heroes of Annihilated Empire elrepíteni. Egy olyan korba, ahol Harry Potterek százai küzdöttek a gonosz ellen, egy olyan időszakban, ahol a mágia semmiben sem maradt el a harceszközök hatékonyságától. A GSC-World egy ilyen világot álmodott meg, ahol mind a stratégák mind a kalandorok maximálisan megtalálják számításaikat.
Mostanában nagyon sok stílusházasságról adtunk hírt. FPS-t kevertek RTS-el, vagy RTS-t RPG-vel. A HoAE is egy RTS-RPG keveredés lesz, de nem a megszokott formában. Ugye a hagyományos jól bevált módszer, hogy a fejlesztők innen is, onnan is csippentenek stílusjegyeket és egész egyszerűen elnevezik a gyermeküket stíluskeveredésnek. Az igazi RPG-RTS azonban máshogy tevődik össze, legalábbis a GSC-World szerint biztosan. A HoAE fejlesztői elképesztően kézenfekvő módját találták meg a játékban annak, hogy mindenki a vérmérsékletének megfelelő módon szórakozhasson.
A játékos a történet során egész egyszerűen eldöntheti, hogy szerepjátékot, vagy netán stratégiát szeretne játszani. Ha túlteng bennünk a kalandori vér, akkor hősünket minél jobban felfejlesztve, varázslatokat szerezve, vásárolva küzdhetünk meg az életünkre törő szörnyekkel, kreatúrákkal. Azonban ha jobban szeretjük a taktikázást, akkor objektumok tucatjai közül válogatva bázisokat építhetünk és a csapatainkat különböző harci stratégiával küldhetjük a csatákba.
A program tehát igen érdekes eresztésnek tűnik így elsőre és ha a szimatunk nem csal, akkor még idén felkerekedhetünk, hogy megküzdjünk a gonosszal. Egy dolgot nem szabad elfeledni: higgyük, hogy volt egy olyan világ, ahol a rossz mindig alulmaradt és a jó elnyerte jutalmát.
A játék hivatalos oldala