Németh Szabolcs
The Elder Scrolls: Oblivion hírek
A The Elder Scrolls már jó néhány résszel megörvendeztetett minket. Nemsokára ismét belevethetjük magunkat egy zseniális történetbe az Oblivionnal.
Todd Howard - aki mindegyik epizód formálásában rendesen benne volt - így nyilatkozott. "Mióta két éve elkezdtük az Oblivion fejlesztését, célunk nem változott. A jövő szerepjátékát szeretnénk megalkotni. Megnéztük, hogy eddig mit tettünk le a sorozattal az asztalra, aztán elgondolkodtunk azon, hogy mi lehet a videojátékok jövője. Szerintünk az Oblivion egy szelet lesz belőle."
A történet igen izgalmas játékmenetet ígér. Egy gyilkosság után megüresedik a trón, ezért káosz lesz úrrá a Tamriel birodalomban. Megnyílik a kapu, amelyen keresztül szörnyek százai özönlenek be és teszik kínszenvedéssé a Cryodiilban lakók életét. A mi feladatunk lesz az a hősies vállalkozás, hogy megtaláljuk az üresen álló szék örökösét. A sorozat mindig is híres volt kötetlenségéről, erre most még néhány lapáttal rátettek a fejlesztők. Szabadon, a mi szájunk íze szerint barangolhatjuk be a világot valamint mi választjuk meg a sok-sok megoldás közül, hogy miképpen bontjuk ki a gordiuszi csomót.
Howard közlése szerint leginkább a mesterséges intelligencia kidolgozottsága dobogtatja meg a szívét. A több mint 1000 nem játékos karakter nem csak részletgazdagon lett kidolgozva, hanem mindegyik képes lesz egyéni döntésekre (nem előre megírt scriptek!) a körülöttük lévő világ változásait figyelembe véve a nap 24 órájában.
A program vizuális adottságairól nehéz nem PR-ba átívelő módon beszélni. Nézzétek meg a képeket, mindenféle rossz érzés nélkül állíthatom, ez a grafika magasztalásra termett. Howard ezzel kapcsolatban is nyilatkozott. Elmondása szerint a programozók az erdei világ, valamint a fák valósághűségére a legbüszkébbek.
Azonban addig még el fog telni egy kis idő, míg végre felgöngyölíthetjük a gonosz furmányos összeesküvését. A programot korábban 2005 végére ígérték, amivel persze már eléggé elkéstek. Újabb hivatalos megjelenési dátumot még nem tettek közzé.
Hivatalos oldal
Todd Howard - aki mindegyik epizód formálásában rendesen benne volt - így nyilatkozott. "Mióta két éve elkezdtük az Oblivion fejlesztését, célunk nem változott. A jövő szerepjátékát szeretnénk megalkotni. Megnéztük, hogy eddig mit tettünk le a sorozattal az asztalra, aztán elgondolkodtunk azon, hogy mi lehet a videojátékok jövője. Szerintünk az Oblivion egy szelet lesz belőle."
A történet igen izgalmas játékmenetet ígér. Egy gyilkosság után megüresedik a trón, ezért káosz lesz úrrá a Tamriel birodalomban. Megnyílik a kapu, amelyen keresztül szörnyek százai özönlenek be és teszik kínszenvedéssé a Cryodiilban lakók életét. A mi feladatunk lesz az a hősies vállalkozás, hogy megtaláljuk az üresen álló szék örökösét. A sorozat mindig is híres volt kötetlenségéről, erre most még néhány lapáttal rátettek a fejlesztők. Szabadon, a mi szájunk íze szerint barangolhatjuk be a világot valamint mi választjuk meg a sok-sok megoldás közül, hogy miképpen bontjuk ki a gordiuszi csomót.
Howard közlése szerint leginkább a mesterséges intelligencia kidolgozottsága dobogtatja meg a szívét. A több mint 1000 nem játékos karakter nem csak részletgazdagon lett kidolgozva, hanem mindegyik képes lesz egyéni döntésekre (nem előre megírt scriptek!) a körülöttük lévő világ változásait figyelembe véve a nap 24 órájában.
A program vizuális adottságairól nehéz nem PR-ba átívelő módon beszélni. Nézzétek meg a képeket, mindenféle rossz érzés nélkül állíthatom, ez a grafika magasztalásra termett. Howard ezzel kapcsolatban is nyilatkozott. Elmondása szerint a programozók az erdei világ, valamint a fák valósághűségére a legbüszkébbek.
Azonban addig még el fog telni egy kis idő, míg végre felgöngyölíthetjük a gonosz furmányos összeesküvését. A programot korábban 2005 végére ígérték, amivel persze már eléggé elkéstek. Újabb hivatalos megjelenési dátumot még nem tettek közzé.
Hivatalos oldal