Hörcsöki Szabolcs
Elder Scrolls 4: Oblivion előzetes információk
Szakértői vélemények szerint a fake-Killzone videó és a Gears of War Xbox bemutatója mellett a Bethesda prezentációja sikerült a legjobban. Az év végén (talán) megjelenő játékról azóta is áradozik a szaksajtó.
Már az Elder Scrolls harmadik részéről szóló ismertetők is istenítéssel kezdődtek, úgyhogy ezt most tisztelettel kihagyom. A szerepjáték sorozat immáron 1994 óta boldogítja a játékosok társadalmát. Várhatóan a negyedik rész is bőven kiveszi a részét a sikerből, hiszen a képek és az adatok magukért beszélnek. Több mint 1000, gép irányította karakter, 200 labirintus, 9000 használható tárgy, és mintegy 100 óra tiszta játékidő, ezt kínálja a Bethesda Softworks a sorozat negyedik részében, PC-n és Xboxon.
A játék grafikájáról elég lehet az a tény, hogy a külföldi szaksajtó gond nélkül a Half-Life 2 című Valve-eposzhoz hasonlítja, amely mint tudjuk, az egyik piacvezető megjelenítési technológia. A játék első részében a börtönből kiszabadulva egy erdőben találjuk magunkat. Nos, egy erdő megjelenítése grafikailag meglehetősen nehéz feladat (gondolom az okok egyértelműek), s a program ezt olyan szinten valósítja meg, hogy komoly harcedzett újságírók is lefejelték tőle a monitort.
A fejlesztők ezt még meg is fejelik mintegy ötven órányi szinkronhanggal, természetesen szájmozgáshoz kötve - ebben a munkában Patrick Stewart (Star Trek, X-Men) is segédkezett. A harcrendszer a Morrowindben látott módon működik, ami egyszer már jól bevált, nem is érdemes változtatni rajta. A Bethesda ráadásul azt ígéri, hogy a helyszíneket nem véletlenszerűen összedobált textúrák alkotják, hanem mindet komoly pályatervezők készítik.
Nincs más hátra, ki kell bírni karácsonyig. Azt hiszem, a Bethesda eddigi munkái világossá teszik, hogy az idei év szerepjátéka látatlanban is az Oblivion lesz.
Az Elder Scrolls IV: Oblivion E3-on bemutatott videójának letöltése
A játék honlapja
Már az Elder Scrolls harmadik részéről szóló ismertetők is istenítéssel kezdődtek, úgyhogy ezt most tisztelettel kihagyom. A szerepjáték sorozat immáron 1994 óta boldogítja a játékosok társadalmát. Várhatóan a negyedik rész is bőven kiveszi a részét a sikerből, hiszen a képek és az adatok magukért beszélnek. Több mint 1000, gép irányította karakter, 200 labirintus, 9000 használható tárgy, és mintegy 100 óra tiszta játékidő, ezt kínálja a Bethesda Softworks a sorozat negyedik részében, PC-n és Xboxon.
A játék grafikájáról elég lehet az a tény, hogy a külföldi szaksajtó gond nélkül a Half-Life 2 című Valve-eposzhoz hasonlítja, amely mint tudjuk, az egyik piacvezető megjelenítési technológia. A játék első részében a börtönből kiszabadulva egy erdőben találjuk magunkat. Nos, egy erdő megjelenítése grafikailag meglehetősen nehéz feladat (gondolom az okok egyértelműek), s a program ezt olyan szinten valósítja meg, hogy komoly harcedzett újságírók is lefejelték tőle a monitort.
A fejlesztők ezt még meg is fejelik mintegy ötven órányi szinkronhanggal, természetesen szájmozgáshoz kötve - ebben a munkában Patrick Stewart (Star Trek, X-Men) is segédkezett. A harcrendszer a Morrowindben látott módon működik, ami egyszer már jól bevált, nem is érdemes változtatni rajta. A Bethesda ráadásul azt ígéri, hogy a helyszíneket nem véletlenszerűen összedobált textúrák alkotják, hanem mindet komoly pályatervezők készítik.
Nincs más hátra, ki kell bírni karácsonyig. Azt hiszem, a Bethesda eddigi munkái világossá teszik, hogy az idei év szerepjátéka látatlanban is az Oblivion lesz.
Az Elder Scrolls IV: Oblivion E3-on bemutatott videójának letöltése
A játék honlapja