Németh Szabolcs

BS: The Angel of Death - túl a trilógián

Bár eredetileg háromrészesre tervezték a Broken Sword-ot, a szeptemberben érkező The Angel of Death révén a sorozat túlmutat a trilógián.

A fejlesztőgárda kissé kicserélődött, de a Broken Sword iránti szent alázat egy cseppet sem csökkent. A programot a Revolution és a THQ felügyelete alatt a szinte sehol sem olvasható Sumo Digital tökéletesíti. Természetesen a Revolution sem ül a babérjain: Charles Cecil, a vállalat egyik főmuftija mindenkit megnyugtat, hogy a külsős emberek ugyanannyira elhivatottak, mint azok, akik már jóban-rosszban a sorozat mellett keltek-feküdtek.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A negyedik részben George Stobbart bőrébe bújunk majd bele, aki szembekerül a Föld legnagyobb hatalmaival, akik évezredeken keresztül halkan, csendben, észrevétlenül szívták egymás vérét. A Broken Sword harmadik része nyugodtan mondhatjuk, hogy korszakalkotó játék volt. Talán nem volt még egy epizód a sorozatban, amelyet ennyire megkedveltek a játékosok. A mérce tehát iszonyatosan magas, de a fejlesztők már többször bebizonyították, hogy képesek megfelelni a legnagyobb kihívásoknak is.

A sztorivezetés az elején nem mutat semmi különlegességet. George Stobbartot utoléri a szerelem és beleszeret Anna Maria-ba, de a fehérnépnek egyszer csak nyoma vész. Innentől kezdve kezd kikerekedni a történetíró zsenialitása. Előrejutásunkkal lépésről-lépésre titkok, összeesküvések és logikai alakzatok rajzolódnak ki előttünk. Rájövünk, hogy ez a kaland sokkal többről szól, mint a szerelmesünk megmentéséről.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Az ígéretek szerint gyönyörű grafika, részletgazdag környezet, átdolgozott karakterek, akciódús játékmenet logikai csavarokkal és az igazi Broken Sword-hangulat vár minket, valamikor szeptember derekán.

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • galocza #8
    hát nem tom... nekem a 3. részben egyedül az tetszett, hogy visszanyúltak a templomos témához - de az hogy hogyan, az már nem.
    ha kaland, legyen a klasszikus p&c, ugrálni ugráljanak a lara croft hívők.

    nomeg: mi lett nicoval?
  • Atomreaktor #7
    :( engem nem érdekel a csúnyácskább grafika, de legyen kellően hosszú,ötletes csavaros a játék jó sztorival és feladványokkal.
  • bugger #6
    Nos, egyik interjúban at fejtegette a "fan" főnök, hogy kevesebb lesz a szöveg, mert másképp túl hosszú lenne. EGY KALANDJÁTÉK! Méghogy hű a régebbiekhez...
  • psishock #5
    Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lesz jó sztórija, és nem tesznek egy csomó érdekes puzzle-t is bele. Csak arra akartam kilyukadni hogy mindezek mellett 2006-ot írunk, lehetne egy kicsit többet is foglalkozni a látvánnyal is ugyanúgy, mint a többi vonással.
  • psishock #4
    Hát ez az, a többihez viszonyítva is gyenge a grafja. Sőt, ha nekem "gyönyörű grafikát, részletgazdag környezetek" emlegetnek attól igencsak mást várok el. Ha mostanába akarják kiadni, akkor legalább árnyékolást, shadereket, és mondjuk bump mappolást is tehettek volna bele, ne már úgy nézzen ki mint egy darázsfészek. Ez nem lett volna sokkal több munka, de drasztikusan felvitte volna a standardot. Azonkívül a textúrák elég minőségtelennek tünnek a legtöbb helyen. Ez persze viszi le a hely és a gépigényt, de inkább én degradáljak belőle ha úgy érzem, hogy nem fut rendesen, mint hogy alapból minimalizálva legyen minden. Ezeket az elvárásokat nem csak a csúcs FPS-ek elégítik ki. Manapság mál a legtöbb játék alapból használja őket, amik nem is villogtatják különösebben a grafjukat.
  • Inquisitor #3
    Lehet vak vagyok, de az előző rész szebb volt ... szerintem.
  • BiG G #2
    szerintem a most készülő részből vannak ezek a képek...
    de ne csúcs-fps-ekhez mérd a grafikát, hanem a többi kalandjátékhoz
  • takraj #1
    "Az ígéretek szerint gyönyörű grafika, részletgazdag környezet, átdolgozott karakterek..."

    Akkor ezek a képek ugye az előző részből vannak?