Németh Szabolcs
FUEL - autós móka
Sajnos mostanában a játékipar elment egy egyáltalán nem kedvező irányba, A hangulat teljesen a háttérbe szorul, és a lényeg csak az, hogy a játék kihasználja a DirectX 10 adottságait. A DreamCatcher ezen szeretne változtatni.
FUEL elnevezésű játékuk biztosan nem a grafika miatt fog bevonulni a játékok történelemkönyvébe. A fejlesztők is tisztában vannak vele, mi több hangot is adnak annak, hogy a FUEL nem az emberek szemét, hanem szívét-lelkét kívánja elkápráztatni. Emlékezzünk csak vissza a Terep 2-re: a mai napig el lehet vele szórakozni, pedig jóindulattal sem nevezhető korszerűnek. És miért? Mert a pixelrengeteg és a szinte felismerhetetlen autó mögött egy olyan fizika, olyan hangulati tényező áll, ami több órára letehetetlenné teszi a programot. A készítők szerint ezzel a filozófiával készült a FUEL is, amelyben három különféle osztályban versenyezhetünk. (Jet Ski, ATV, Off-Road).
A helyszínek átívelik az egész világot: a napsütötte lankáktól kezdve a havas, meredek, csúszós hegyoldalakon át mindent megtalálhatunk majd több mint hetven pálya tálalásában. A három csoportban testvériesen összesen 35 darab járművet osztottak szét a fejlesztők. A játék nem turkál mélyen az ember agytekervényei között. Egy cél van, győzni mindenáron. Semmi nincs meghatározva. Azon az útvonalon megyünk, ami nekünk a legszimpatikusabb, vagy éppen a legrövidebbnek látjuk. Nincsenek korlátok, szabályok. Csak mi vagyunk és a célegyenes.
Száguldozásunk közben pontokat szerezhetünk, amivel különféle fejlesztéseket vásárolhatunk autónkra. A pöttyöket bravúros kaszkadőrmutatványokkal gyűjthetjük szorgosan, hogy utána a továbblépés érdekében autónkat a szükséges "doppingszerekkel" felkészítsük az egyre nehezebb megmérettetésekre.
A játék hivatalos oldala
FUEL elnevezésű játékuk biztosan nem a grafika miatt fog bevonulni a játékok történelemkönyvébe. A fejlesztők is tisztában vannak vele, mi több hangot is adnak annak, hogy a FUEL nem az emberek szemét, hanem szívét-lelkét kívánja elkápráztatni. Emlékezzünk csak vissza a Terep 2-re: a mai napig el lehet vele szórakozni, pedig jóindulattal sem nevezhető korszerűnek. És miért? Mert a pixelrengeteg és a szinte felismerhetetlen autó mögött egy olyan fizika, olyan hangulati tényező áll, ami több órára letehetetlenné teszi a programot. A készítők szerint ezzel a filozófiával készült a FUEL is, amelyben három különféle osztályban versenyezhetünk. (Jet Ski, ATV, Off-Road).
A helyszínek átívelik az egész világot: a napsütötte lankáktól kezdve a havas, meredek, csúszós hegyoldalakon át mindent megtalálhatunk majd több mint hetven pálya tálalásában. A három csoportban testvériesen összesen 35 darab járművet osztottak szét a fejlesztők. A játék nem turkál mélyen az ember agytekervényei között. Egy cél van, győzni mindenáron. Semmi nincs meghatározva. Azon az útvonalon megyünk, ami nekünk a legszimpatikusabb, vagy éppen a legrövidebbnek látjuk. Nincsenek korlátok, szabályok. Csak mi vagyunk és a célegyenes.
Száguldozásunk közben pontokat szerezhetünk, amivel különféle fejlesztéseket vásárolhatunk autónkra. A pöttyöket bravúros kaszkadőrmutatványokkal gyűjthetjük szorgosan, hogy utána a továbblépés érdekében autónkat a szükséges "doppingszerekkel" felkészítsük az egyre nehezebb megmérettetésekre.
A játék hivatalos oldala