Dojcsák Dániel
Aranyon a Counter Strike utódja, a Condition Zero
A fejlesztőcsapat-váltás kérdéseinek magyarázata mellett a Valve megerősítette, hogy a Condition Zero aranylemezre került.
Mivel már lassan a dolgok nem lehetnek zűrösebbek a Valve házatáján, végre valami letisztázódni látszik náluk, éppen az igen sokat késett egyjátékos részt tartalmazó Condition Zeróval kapcsolatban.
Nemrégiben ugyan már bejelentették, hogy aranyra kerül hamarosan a játék, de a rákövetkező hétvégén kiderül, hogy egy új csapat, a Turtle Rock Studios veszi át a játék fejlesztését a Ritual Entertainmenttől a játék befejeztéig. Ez a tény jónéhány kérdést felvet. Mégpedig pontosan mikor adta át a fejlesztést a Ritual a Turtle Rocknak? Miért küldte el a Valve a Ritualt? Mikor fog valójában megjelenni a játék? Ha megjelenik, mennyi lesz a végleges verzióból Ritual alkotás és mennyi Turtle Rock?
A sajtó képviselői próbálták megkapni ezekre a kérdésekre a választ, de a Ritual részéről csend honolt, a Turtle Rock vezetője szűkszavúan és tartalmatlanul nyilatkozott. Végül a Half Life 2 botrány miatt bebetonozott Valve dugta ki a fejét először és nyilatkozott érdemben Doug Lombardi, marketing igazgató.
Elmondása szerint 4-5 hónappal ezelőtt a belső tesztek és korai sajtóértékelések alapján kiderült, hogy változtatások szükségesek, hogy igazi high-tech élményt nyújtson a CZ. A Turtle Rock ekkor jött képbe, hiszen egy igazán érdekes botra volt a játéknak szüksége, Michael Booth, a Turtle Rock vezetője pedig már több mint egy éve egy boton dolgozott.
A végleges játékban tehát a Turtle Rock csapat a hivatalos CS botot hozta létre, megadta a design végső formáját és összehangolta ezeket, illetve megírták a hiányzó kódrészleteket.
Szó ami szó, a legnagyobb kérdés mindezek közül meg van válaszolva: Lombardi tisztán, érthetően megmondta 'Arany', ami azt jelenti, hogy tartani tudják a november 18-i kiadási dátumot.
Mivel már lassan a dolgok nem lehetnek zűrösebbek a Valve házatáján, végre valami letisztázódni látszik náluk, éppen az igen sokat késett egyjátékos részt tartalmazó Condition Zeróval kapcsolatban.
Nemrégiben ugyan már bejelentették, hogy aranyra kerül hamarosan a játék, de a rákövetkező hétvégén kiderül, hogy egy új csapat, a Turtle Rock Studios veszi át a játék fejlesztését a Ritual Entertainmenttől a játék befejeztéig. Ez a tény jónéhány kérdést felvet. Mégpedig pontosan mikor adta át a fejlesztést a Ritual a Turtle Rocknak? Miért küldte el a Valve a Ritualt? Mikor fog valójában megjelenni a játék? Ha megjelenik, mennyi lesz a végleges verzióból Ritual alkotás és mennyi Turtle Rock?
A sajtó képviselői próbálták megkapni ezekre a kérdésekre a választ, de a Ritual részéről csend honolt, a Turtle Rock vezetője szűkszavúan és tartalmatlanul nyilatkozott. Végül a Half Life 2 botrány miatt bebetonozott Valve dugta ki a fejét először és nyilatkozott érdemben Doug Lombardi, marketing igazgató.
Elmondása szerint 4-5 hónappal ezelőtt a belső tesztek és korai sajtóértékelések alapján kiderült, hogy változtatások szükségesek, hogy igazi high-tech élményt nyújtson a CZ. A Turtle Rock ekkor jött képbe, hiszen egy igazán érdekes botra volt a játéknak szüksége, Michael Booth, a Turtle Rock vezetője pedig már több mint egy éve egy boton dolgozott.
A végleges játékban tehát a Turtle Rock csapat a hivatalos CS botot hozta létre, megadta a design végső formáját és összehangolta ezeket, illetve megírták a hiányzó kódrészleteket.
Szó ami szó, a legnagyobb kérdés mindezek közül meg van válaszolva: Lombardi tisztán, érthetően megmondta 'Arany', ami azt jelenti, hogy tartani tudják a november 18-i kiadási dátumot.