Mortimer
Online Blizzard játék
A hét közepén a külföldi szájtokon megindultak a találgatások mi lesz az új Blizzard játék, és végre kiderült: az Európai Kereskedelmi Vásáron a Blizzard Entertainment bejelentette a World of Warcraft elnevezésű online multiplayer szerepjátékot, mely a Warcraft univerzumában játszódik.
A Warcraft Világa elnevezésű 3D online játékban egyszerre többezer játékos kalandozhat, felfedezve a már más perspektívából ismert földeket, csatamezőket és a legendás univerzum hőseit. Ezen kívűl természetesen eddig soha nem látott területek és ellenfelek is borzolják a játékosok kedélyét. A World of Warcraft négy évvel a Warcraft III: Reign of Chaos után játszodik Azeroth lerombolt világán. Ahogy a különböző fajok elkezdik újraépíteni birodalmaikat, új ősi veszélyek tűnnek fel.
"A World of Warcraft jelenleg a legnagyobb vállalkozásunk" - nyilatkozta Mike Morhaime, a Blizzard Entertainment elnöke és társalapítója. "Főként a Warcraft univerzumának kiszélesítésén dolgozunk, a játékosoknak eddig soha nem tapasztalt online játéklehetőségeket akarunk nyújtani."
Az akcióközpontú harcrendszer izgalmas, ádáz csatákra nyújt lehetőséget több ellenféllel egyszerre, miközben minimalizálja a csaták közti szünetet, hogy a játékos mozgásban maradhasson. A részletesen kidolgozott történet és kalandrendszer, valamint a folyamatosan bővített világ a sajtóközlemény szerint végig le fogja kötni a játékosokat.
A teljesen egyéníesíthető karakterosztályok, újszerű fajok és a többezer fegyver révén a teljesen kezdő, és a hard-core játékosok is megtalálhatják a számításukat. A világ támogatni fogja a legújabb grafikai hardvereket és képes szimultán kezelni többezer játékost.
A Warcraft 1994-es megjelenése óta 5 millió példányban kelt el, melyet a Warcraft: Orcs and Humans és a Warcraft II: Tides of Darkness követett, mindegyik számos díjjal büszkélkedhet. A sorozatot a Warcraft III: Reign of Chaos fogja folytatni 2002-ben.
Az előzetes videók letölthetők: Mozi (46 MByte), Játékmenet (64 MByte).
A Warcraft Világa elnevezésű 3D online játékban egyszerre többezer játékos kalandozhat, felfedezve a már más perspektívából ismert földeket, csatamezőket és a legendás univerzum hőseit. Ezen kívűl természetesen eddig soha nem látott területek és ellenfelek is borzolják a játékosok kedélyét. A World of Warcraft négy évvel a Warcraft III: Reign of Chaos után játszodik Azeroth lerombolt világán. Ahogy a különböző fajok elkezdik újraépíteni birodalmaikat, új ősi veszélyek tűnnek fel.
"A World of Warcraft jelenleg a legnagyobb vállalkozásunk" - nyilatkozta Mike Morhaime, a Blizzard Entertainment elnöke és társalapítója. "Főként a Warcraft univerzumának kiszélesítésén dolgozunk, a játékosoknak eddig soha nem tapasztalt online játéklehetőségeket akarunk nyújtani."
Az akcióközpontú harcrendszer izgalmas, ádáz csatákra nyújt lehetőséget több ellenféllel egyszerre, miközben minimalizálja a csaták közti szünetet, hogy a játékos mozgásban maradhasson. A részletesen kidolgozott történet és kalandrendszer, valamint a folyamatosan bővített világ a sajtóközlemény szerint végig le fogja kötni a játékosokat.
A teljesen egyéníesíthető karakterosztályok, újszerű fajok és a többezer fegyver révén a teljesen kezdő, és a hard-core játékosok is megtalálhatják a számításukat. A világ támogatni fogja a legújabb grafikai hardvereket és képes szimultán kezelni többezer játékost.
A Warcraft 1994-es megjelenése óta 5 millió példányban kelt el, melyet a Warcraft: Orcs and Humans és a Warcraft II: Tides of Darkness követett, mindegyik számos díjjal büszkélkedhet. A sorozatot a Warcraft III: Reign of Chaos fogja folytatni 2002-ben.
Az előzetes videók letölthetők: Mozi (46 MByte), Játékmenet (64 MByte).