Ötvös Tibor
Ancestors: The Humankind Odyssey
Bemutatkozott Patrice Desilets, az Assassin's Creed első része megálmodójának új alkotása, az Ancestors: The Humankind Odyssey, mely jelentősen átalakult a két évvel ezelőtti változatához képest.
Két évvel ezelőtt leplezte le Patrice Desiletsz az eredeti Assassin's Creed játék megálmodójának legújabb alkotását, az Ancestors: The Humankind Odyssey-t, mely egy igen nagy vállalásnak tűnt. Nagyjából 10 millió évvel ezelőtt járunk a programban és valóban minden egyes pillanatát az életünknek, a törzsfejlődésnek meg kell tapasztalnunk. Például az egyik első küldetésünk a két lábra állás ismeretének megszerzése lesz és éppen ezért kimondottan izgalmasnak és valóban egyedinek tűnt a cím. Ma pedig újabb információk jelentek meg a program kapcsán és ezek megismerése után ismét felkerült képzeletbeli várólistánkra az Ancestors.
Az alaphelyzet szerint 10 millió évvel ezelőtt kezdjük meg kalandunkat és 2 millió évvel ezelőttig jutunk majd el. Az eredeti tervek szerint az Ancestors: The Humankind Odyssey epizodikus formában jelent volna meg, ám a program kinőtte ennek kereteit. A fejlesztők szerint egyszerűen annyira nagy a világ, amit megálmodtak és akkora a kaland, amit kínálnak, hogy inkább egyben tárják a szemeink elé. A A külső nézetes akció-kaland túlélő elemekkel és gyűjtögetéssel is operál majd, illetve feltehetően a kannibalizmus is megjelenik, miután ez is szerves része volt az emberiség történetének.
A világ teljesen szabadon bejárható és nyitott lesz, illetve túl sok harcra feltehetően nem számíthatunk. Ennek oka, hogy mindenkivel megtalálhatjuk a közös hangot, nem lesznek alapvetően rivális törzsek és csak a döntéseinken múlik, mikor milyen irányba halad a történetünk. A karaktereken egyébként az az animátori csapat dolgozik, akik Ezio-t és a Prince of Persia Hercegét is megálmodták, szóval a mozgásokra feltehetően nem lesz gond. A bejárható területen csak a természeti akadályok jelenthetnek akadályokat, de mivel Afrika lesz a fő helyszín, így ebből sem lesz túl sok.
A dzsungel és a környezet egyébként nem csak gátolhat minket, de segítheti is kalandjainkat, hiszen a különböző ütő- és vágófegyvereket is ezek segítségével hozhatjuk létre. Aki azonban az 1666: Amsterdam megjelenését várja, annak sajnos még várnia kell, hiszen Desilets saját bevallása szerint most az Ancestors-ra helyezi a hangsúlyt, a másik cím fejlesztése szünetel. Az Ancestors: The Humankind Odyssey még nem kapott hivatalos megjelenési dátumot, ám a csapat fejében már be van lőve az időpont, igaz ezt nem közölték a sajtóval.
Két évvel ezelőtt leplezte le Patrice Desiletsz az eredeti Assassin's Creed játék megálmodójának legújabb alkotását, az Ancestors: The Humankind Odyssey-t, mely egy igen nagy vállalásnak tűnt. Nagyjából 10 millió évvel ezelőtt járunk a programban és valóban minden egyes pillanatát az életünknek, a törzsfejlődésnek meg kell tapasztalnunk. Például az egyik első küldetésünk a két lábra állás ismeretének megszerzése lesz és éppen ezért kimondottan izgalmasnak és valóban egyedinek tűnt a cím. Ma pedig újabb információk jelentek meg a program kapcsán és ezek megismerése után ismét felkerült képzeletbeli várólistánkra az Ancestors.
Az alaphelyzet szerint 10 millió évvel ezelőtt kezdjük meg kalandunkat és 2 millió évvel ezelőttig jutunk majd el. Az eredeti tervek szerint az Ancestors: The Humankind Odyssey epizodikus formában jelent volna meg, ám a program kinőtte ennek kereteit. A fejlesztők szerint egyszerűen annyira nagy a világ, amit megálmodtak és akkora a kaland, amit kínálnak, hogy inkább egyben tárják a szemeink elé. A A külső nézetes akció-kaland túlélő elemekkel és gyűjtögetéssel is operál majd, illetve feltehetően a kannibalizmus is megjelenik, miután ez is szerves része volt az emberiség történetének.
A világ teljesen szabadon bejárható és nyitott lesz, illetve túl sok harcra feltehetően nem számíthatunk. Ennek oka, hogy mindenkivel megtalálhatjuk a közös hangot, nem lesznek alapvetően rivális törzsek és csak a döntéseinken múlik, mikor milyen irányba halad a történetünk. A karaktereken egyébként az az animátori csapat dolgozik, akik Ezio-t és a Prince of Persia Hercegét is megálmodták, szóval a mozgásokra feltehetően nem lesz gond. A bejárható területen csak a természeti akadályok jelenthetnek akadályokat, de mivel Afrika lesz a fő helyszín, így ebből sem lesz túl sok.
A dzsungel és a környezet egyébként nem csak gátolhat minket, de segítheti is kalandjainkat, hiszen a különböző ütő- és vágófegyvereket is ezek segítségével hozhatjuk létre. Aki azonban az 1666: Amsterdam megjelenését várja, annak sajnos még várnia kell, hiszen Desilets saját bevallása szerint most az Ancestors-ra helyezi a hangsúlyt, a másik cím fejlesztése szünetel. Az Ancestors: The Humankind Odyssey még nem kapott hivatalos megjelenési dátumot, ám a csapat fejében már be van lőve az időpont, igaz ezt nem közölték a sajtóval.