Ötvös Tibor

Ghostbusters - na, őket ne hívja senki!


Megjelent az Activision logójával ellátott Szellemirtók játék, ami éppen olyan rossz lett, mint ahogyan azt előzetesen vártuk.

A Szellemirtók kapcsán elég nagy a várakozás. Miközben sokan azért drukkolnak, hogy jól sikerüljön a női változat, addig mások hatalmas nagy bukást várnak. Az első bevételi adatok megjöttek és az előrejelzések szerint akár 50 millió dollárt is elérheti a három napos eredmény, ami kimondottan jó kezdésnek számítana. Mindenesetre a játékváltozatok közel sem számíthatnak ilyen jó eredményre, ha úgy sikerülnek mint a most letesztelt alkotás.

A simán csak Ghostbusters címet kapott játéknak nevezet produktum minden egyes pillanatán érezni, hogy az eddig ismeretlennek számító Fireforge csapata nagyon kezdőnek számít és hogy az Activision nem fűzött túl nagy reményeket a projekthez. Az egészről süt, hogy kimaradtak az olyan, a játékoknál alapvetőnek számító fejlesztési lépések, mint mondjuk a tesztelés. A Ghostbusters tele van hibákkal, bugokkal és értelmetlen megoldásokkal.


A sztori szerint az új film eseményei után járunk és így teljesen új szereplőket kapunk. Ha egyedül játszunk (ami valószínű), akkor a négy harcosból egyet mi, a többit pedig a gép irányítja, úgy-ahogy. Sokszor beakad bizonyos tereptárgyakba, össze-vissza lövöldözik és egyáltalán nincs segítségünkre. Igaz, nem is nagyon kell majd, hiszen a kihívás önmagában elég alacsony szinten van, de a hibáknak köszönhetően azért fogunk izzadni szellemirtás közben.

Minden hős egyedi fegyverekkel és eszközökkel rendelkezik, de ez igazából nem számít. A játékmenet ugyanis nagyon unalmas, hiszen mindig a következőt fogjuk csinálni: radarunkkal megtaláljuk az ellenséget, lőjük míg szellemmé nem változik (már ha nem az alapból) és utána a protonfegyverünkre váltva lőjük ismét, végül pedig a csapdával befogjuk. Ennyi, ezt fogjuk 5 órán át ismételgetni. Fent beszúrtam direkt a teljes végigjátszást, hiszen ha valakit egyáltalán érdekel a Szellemirtók, akkor elsőnek mindenképpen nézze meg a videót és utána eldöntheti, hogy a látottak alapján még mindig kitart a vásárlás mellett vagy sem. Nagyobb összeget tennék rá, hogy a többség utóbbi mellett dönt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ender Wiggin #3
    "Szellemirtók játék, ami éppen olyan rossz lett, mint ahogyan azt előzetesen vártuk."

    Épp úgy, mint a film.

    "akár 50 millió dollárt is elérheti a három napos eredmény"

    Mivel 250-be került, az 50 (valójában 47) kifejezetten gyenge eredmény. Nagy csoda lesz, ha összejön valahogy 150 millió (sebaj, majd a Netflix, meg a blue-ray eladások és kölcsönzések kitermelik 10-15 év alatt).
  • Lapajka #2
    Állítólag a játék borzalmas rossz, mint játék.... lehet hogy viszont végigjátszás filmként meg a legnagyobb állat..?
  • SirBubu #1
    má 4 óra 40 perce nézem a végigjátszást, megunhatatlan

    asszem este újból végignézem