Ötvös Tibor

Laza kis kalandot kínál a Hellraid

Akinek a Skyrim túl komoly volt, annak a Hellraid lesz a kedvenc fantasy alkotása.

A Techland a Dead Island: Riptide és a Dying Light fejlesztése között úgy döntött, összedobnak egy könnyedebb alkotást. Ez lesz a Hellraid, mely egy fantasy világba ültetett Painkiller-Serious Sam klónnak is nevezhető. De ha közelebbi rokont akarunk keresni, akkor a Hexen és a Heretic is eszünkbe juthat. A lényeg, hogy a Hellraid egy kisebb játék lesz, melyben többnyire szimplán öldökölni kell a ránk törő kreatúrákat és mindezt FPS nézetben tehetjük meg.

Természetesen sztorit nem nagyon kell keresni, hiszen az ilyen "menj előre és gyilkolj le mindenkit" játékok esetében viszonylag kevés szerepet kap a történet. Az E3-on látott változatban egyébként épp, az összes sztereotípiának megfelelő fantasy dungeonben barangoltunk, ahol csontvázak és hasonló rémségek támadtak ránk. A megszokott karakterek közül választhattunk és természetesen folyamatosan fejlődhettünk és tanulhattuk meg az új képességeinket.



Így a Tolvaj például láthatatlanná válhat, a Harcos mindent pusztító rohamokat vezethet stb. Szóval itt is a megszokott utakat járhatjuk be. A fegyverkezelés kapcsán a Dead Island egy átalakított rendszere jelenik meg. Vagyis a különböző fegyverekkel suhinthatunk az ellenfelekre, és éppen ezért az időzítés fontos lesz. Ahogy a varázslás is. A különböző varázsigéket tartalmazó tekercseket az ellenfeleink "ejtik el", így ha jeget akarunk előcsalni vagy villámmal akarjuk megszórni a pályát, akkor érdemes felszedni ezen papírosokat.

Szerencsére több játékmód is a rendelkezésünkre áll a programban. A Story módban a fő történeti szálat tudhatjuk le egyedül, az Arena már barátainkkal együtt vár ránk és a hullámokban érkező ellenfeleket kell leölni benne. Az egyelőre név nélküli harmadik módban pedig a különböző kombókra és extra mozdulatokra kell összpontosítani és ezek kivitelezése után kapjuk meg a pontokat.

Külsőséget tekintve a Hellraid nem fogja megváltani a világot, de mivel csak jövőre jelenik meg, így még javíthatnak a grafikán. Mindenesetre aki egy kis esztelen akcióra vágyik, annak ideális választás lehet a Hellraid.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Józsibácsi #3
    Jaj köszi, de annyi ilyet bifláztam már át, hogy le tudnék belőle diplomázni... :)
  • BemApo #2
    itt a megoldás a számodra : http://tesrenewal.com/skywind-faq
  • Józsibácsi #1
    Jónak tűnik. A Skyrimmel fél évet játszottam, napi legalább 6 órát és 7-ből 6 napot, és nem értem a végére (igaz szétmodolva, minden mellékküldire mentem rá és gyűjtöttem minden artifactot és különleges fegyvert ruhát, sőt idővel már mindenből egy-egy darabot kiállítottam az egyik manoromban), aztán addig modoltam, amíg az egész összeomlott, hetekig próbálgattam stabilizálni, majd bepöccentem és töröltem (úgy is majdnem a végén voltam már)... Aztán egy évvel később elővettem hogy befejezem (a mentések megvoltak), ezután fél éven át nem bírtam elindítani (nyilván nem csak ezzel foglalkoztam, hanem közben letoltam 10-20 "normál" gamét, pl AC4, BF4 stb stb); persze a régi mentésemről és a modolásról nem voltam hajlandó lemondani, fullra modoltam (256 db), és nem ment fél éven át, ha el is indult, instabil volt CTD folyamatosan... Aztán megint letöröltem, aztán találtam egy kész - állítólag - tökéletesre modolt verziót (a feltelepített és kész mappa betömörítve 40 giga... volt... X-o), leszedtem és elkezdett megyegetni, felcsillant a remény. (ja igen közben még a magyarítás is befigyelt) Kb fél év után tehát ismét ment, de még mindig nem stabil teljesen. Már játszogattam vele és nem rossz, könnyes szemmel járkáltam végig a régi házaim stb.... De régóta mondogatom, hogy annyira túl van komplikálva, hogy szinte már a játékélményt öli meg ez... Nem csak a millió mod, hanem a szinte végtelen játékmenet, és nagyon hosszan bejárható világ. (és egysíkú dungeon-ozás folyton). Nemtudom megmondani, hogy jó játék-e tehát Skyrim vagy sem, de az biztos, hogy addiktív. A Morrowind zseniális volt, az Oblivion gyengébb volt, de még mindig egész jó.. a Skyrim nem tudom, jó is rossz is... Midnenesetre, egy lebutított, de hasonló dolog, biztos hogy nagyon tetszene... pl Számomra egy Witcher sorozat, Risen részek vagy egy Two Worlds 1-2, de még a Dragpn Age is zseniálisak, ahogy a Morrowind-re még ugyanezt mondanám.. A Skyrim-nél valami elpattant és túlfutott a Bethesda-nál szerintem, saját maguk is belegabalyodtak és talán a legnagyobb hiba, a modolhatóság, a publikált fejlesztői környezet... Érdekes módon a Morrowind-nál is megvolt ez, mégsem volt körülötte ekkora káosz...