Berta Sándor
A Hulu lehet a Yahoo! következő célpontja
A felvásárlási láz nem állt meg a Yahoonál a Tumblr után sem, most egy újabb nagy falatra készülnek, az egyik legjelentősebb amerikai videoszolgáltatást fogják bekebelezni.
Az All Things Digital információi alapján a Yahoo! mellett még öt piaci szereplő érdeklődik a platform iránt: a Time Warner Cable, a DirecTV, valamint a William Morris Endeavor, a KKR és a Silverlake által alkotott csoport, továbbá a Guggenheim Digital Media és a The Chernin Group. A Variety szaklap viszont arról írt, hogy az Amazon már kiszállt a versenyből. A szolgáltatás jelenleg három cég tulajdonában van, ezek a Disney, a News Corp. és a Comcast. A három partner között nincsen konszenzus abban a tekintetben, hogy milyen legyen a Hulu jövőbeli stratégiája és ezért fontolgatják az eladását. Végleges döntés ezzel kapcsolatban ugyanakkor még nem született.
Több, mint 4 millió ember fizet a Hulu szolgáltatásaiért, például 2500 tévésorozat 70 000 teljes epizódjáért
2011-ben a három társaság több mint kétmilliárd dollárt akart szerezni a Hulu értékesítéséből, azóta azonban ez az összeg jelentős mértékben csökkent. A The Chernin Group 500 millió dolláros ajánlattal még versenyben van, bár ez az összeg alighanem túl kevés lesz, azt viszont nem lehet tudni, hogy a Yahoo! mennyit ajánlott a videoplatformért. Ugyanakkor számos fontos kérdés van, ezek egyike például, hogy a vásárló mennyi időre szerzi meg a tartalmakkal kapcsolatos licenceket.
A Yahoo! mostanában nem aprózza el az üzletkötéseket, hiszen alig egy hete vásárolta fel 1,1 milliárd dollárért a Tumblr-t, előtte pedig a Summly megvételével kerültek be a hírekbe. A Hulu régóta célkeresztjükben van, tavaly szeptemberben is jelent meg erről hírünk. A konszern az online keresés területén megpróbálja megszüntetni együttműködését a Microsofttal, a törekvést azonban egyelőre nem koronázta siker, ezért kitörési pontokat keres és más területekre összpontosíthat. Ezek egyike lehet az online videók piaca.
Az All Things Digital információi alapján a Yahoo! mellett még öt piaci szereplő érdeklődik a platform iránt: a Time Warner Cable, a DirecTV, valamint a William Morris Endeavor, a KKR és a Silverlake által alkotott csoport, továbbá a Guggenheim Digital Media és a The Chernin Group. A Variety szaklap viszont arról írt, hogy az Amazon már kiszállt a versenyből. A szolgáltatás jelenleg három cég tulajdonában van, ezek a Disney, a News Corp. és a Comcast. A három partner között nincsen konszenzus abban a tekintetben, hogy milyen legyen a Hulu jövőbeli stratégiája és ezért fontolgatják az eladását. Végleges döntés ezzel kapcsolatban ugyanakkor még nem született.
Több, mint 4 millió ember fizet a Hulu szolgáltatásaiért, például 2500 tévésorozat 70 000 teljes epizódjáért
2011-ben a három társaság több mint kétmilliárd dollárt akart szerezni a Hulu értékesítéséből, azóta azonban ez az összeg jelentős mértékben csökkent. A The Chernin Group 500 millió dolláros ajánlattal még versenyben van, bár ez az összeg alighanem túl kevés lesz, azt viszont nem lehet tudni, hogy a Yahoo! mennyit ajánlott a videoplatformért. Ugyanakkor számos fontos kérdés van, ezek egyike például, hogy a vásárló mennyi időre szerzi meg a tartalmakkal kapcsolatos licenceket.
A Yahoo! mostanában nem aprózza el az üzletkötéseket, hiszen alig egy hete vásárolta fel 1,1 milliárd dollárért a Tumblr-t, előtte pedig a Summly megvételével kerültek be a hírekbe. A Hulu régóta célkeresztjükben van, tavaly szeptemberben is jelent meg erről hírünk. A konszern az online keresés területén megpróbálja megszüntetni együttműködését a Microsofttal, a törekvést azonban egyelőre nem koronázta siker, ezért kitörési pontokat keres és más területekre összpontosíthat. Ezek egyike lehet az online videók piaca.