SG.hu

Azonosítás kerül a szlovák fizetős média-rendszerbe

Az osztrák Novosense által fejlesztett valós idejű, sütik használata nélkül működő azonosító technológiának köszönhetően a Piano Media újabb lehetőségeket kínál partnereinek a fizetett online tartalom terén.

Az online tartalom monetizálása (pénzzé változtatása) terén működő vállalat, a Piano Media megvásárolta az osztrák Novosense teljes technológiáját és a hozzá tartozó jogokat. A cég által kiadott sajtóközlemény szerint a Novosense fejlesztése egy sütik használata nélkül működő szoftver, amely a látogatók valós időben történő beazonosítását teszi lehetővé. Az új technológia használatának köszönhetően a Piano Media portfóliója ez év végén egy új szolgáltatással bővül, az ún. mért fizetőfallal (metered paywall). A mért fizetőfal esetében a látogatók egy bizonyos számú cikket ingyen olvashatnak el, és csak az ingyenes cikkek elolvasását követően kell a tartalomért fizetniük.

“Tudtuk, hogy a Novosense az elmúlt öt évet technológiájának tökéletesítésével töltötte, és a technológia beépítésének lehetősége a Piano rendszerébe egy ideális megoldásnak mutatkozott, hogy egy új terméket hozzunk létre,” mondta el Tomas Bella, a Piano Media vezérigazgatója. Mint azt Bella elárulta, “több partnerünk is egyedi megoldások iránt érdeklődött, mostantól pedig már az ő igényeiknek is eleget tudunk tenni.”

A Novosense szoftverének integrálása a Piano rendszerébe már folyamatban van, és a Piano Media néhány partnere már 2012 decemberében egy kettős megoldást fog alkalmazni, mégpedig a mért fizetőfal és a már meglévő nemzeti modell kombinációját. Ezen kívül az eredeti Novosense csapat néhány tagja is csatlakozott a Piano fejlesztői csapatához, akik az új technológia integrálásán dolgoznak.

Ez a technológia lehetővé teszi továbbá a rendszerbe tartozó oldalakon történő aktivitás valós idejű követését, amelynek köszönhetően a partnerek számára részletesebb, jobban kiértékelhető felhasználói statisztikák válnak elérhetővé. Az új statisztikák segítségével a partnerek jobban megérthetik az általuk kínált tartalom és a látogatók kölcsönhatásait a Piano rendszerében. Bella elmondása szerint “az új statisztikáknak köszönhetően még pontosabban tudjuk majd meghatározni, milyen módon lehet egy adott partner prémium tartalmát a lehető legjobban értékesíteni; hogy a partner számára egy teljesen zárt prémium rendszer, a mért fizetőfal, vagy esetleg a kettő kombinációja a legideálisabb.”

A Piano Media eddig három országban indította el nemzeti szintű monetizációs modelljét: Szlovákiában, Szlovéniában és Lengyelországban. A Piano Media által bemutatott modell nagy érdeklődést váltott ki számos tartalomszolgáltatótól a világ minden tájáról.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!