Berta Sándor

250 millió dollárért vásárolt reklámcéget a Google

Az amerikai társaság a négy évvel ezelőtt alapított Wildfire Interactive felvásárlásának köszönhetően tovább erősítette pozícióját a közösségi hálózatok piacán.

A Wildfire Interactive egy fiatal vállalkozás, amelynek fő profilja a legnépszerűbb közösségi portálokon (Facebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, LinkedIn) és más oldalakon (YouTube) megjelenő hirdetések, illetve kampányok segítése. A vállalatnak olyan ügyfelei vannak, mint a Sony, az Amazon, a Pepsi és az Unilever. Jason Miller, a Google termékmenedzselésért felelős igazgatója blogbejegyzésében azt írta, hogy az üzlet miatt új lehetőségek nyílnak meg az ügyfeleik előtt. Ezzel párhuzamosan Victoria Ransom, a Wildfire Interactive társalapítója és üzlettársa, Alain Chuard szintén blogbejegyzésükben erősítették meg a felvásárlást. "Tudtuk, hogy az ötletünkben van potenciál, azonban azt nem sejtettük, hogy milyen hihetetlen utazás alakulhat ki ebből" - írta Victoria Ransom.

Az ügy érdekessége a Business Insider szerint, hogy a reklámcég a Facebook üzleti partnerének számít és annyira szoros a két fél közötti kapcsolat, hogy Mark Zuckerberg egyik testvére, Arielle is a Wildfire Interactive kötelékében dolgozik. Mindez azt jelenti, hogy - ha nem változik semmi, akkor - Arielle a jövőben a Google munkatársa lesz.

A The Wall Street Journal cikkéből kiderült, hogy a 350 személyt foglalkoztató vállalkozásért a Google kereken 250 millió dollárt fizetett. A keresőcég ugyanakkor nem erősítette meg, igaz, nem is cáfolta a kiszivárgott információt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • gere1 #1
    "Tudtuk, hogy az ötletünkben van potenciál, azonban azt nem sejtettük, hogy milyen hihetetlen utazás alakulhat ki ebből"

    mert ez nyilvan otlet kerdese. LOL. senki masnak az egvilagon nem jut eszebe, h "mi lenne ha a szupermulti cegeket ravennenk arra, hogy hirdessenek iszonyat penzekert (lehetoleg displayt) a gigasitekon. hat oooriasi otlet.

    nah, nem otlet kell ide, hanem kapcsolatok az adott ceg marketingigazgatosagaban. csokossag. igy mukodik a mediavasarlas.