HENT hírlevél

Közösségi oldalak a gyógyszerhamisítás ellen

Két ismert közösségi felülettel bővítette gyógyszerhamisítás elleni kampányfelületeit a Pfizer gyógyszergyártó. A cég a Twitter és Facebook oldalain a spam hirdetések veszélyességére igyekszik felhívni a figyelmet.

A spam üzenetekben hirdetett, potenciálisan veszélyes készítményekre fókuszál közösségi online kampányában a Pfizer gyógyszergyártó. A Viagra, azaz a világ talán legnagyobb arányban hamisított készítményének eredeti gyártója szerint a hamisítók rendkívül gyorsan alkalmazkodnak az internet kínálta új lehetőségekhez. Az e-mailben küldött levélszemét mellett már a közösségi oldalakon is érzékelhető a jelenlétük. A cég szerint ezért egyre fontosabb, hogy a fogyasztók megismerjék a spam üzenetekben kínált készítmények veszélyeit, és tisztában legyenek azzal, ha ilyen jellegű kéretlen hirdetéssel találkoznak, hogyan jelezhetik azt az adott weboldal üzemeltetői felé.

A Twitter @realdangeruk és Facebook hasonló felületén a Pfizer részletes tájékoztatást ad az illegálisan terjesztett, rendszerint hamis gyógyszerek fogyasztásának kockázatairól, elmagyarázza, mi az a spam hirdetés, továbbá, hogy felhasználóként melyik online felületen, hogyan lehet fellépni a spamek ellen.

A közösségi jelenlét a korábban Nagy-Britanniában indított Real Danger című médiakampány folytatása. Ennek keretében mutatta be a cég azt a vitatott, ám kétségkívül hatásos kampányvideót, amelyben egy férfi az illegálisan rendelt gyógyszer bevételét követően döglött kampányt köhög fel, utalva ezzel arra, hogy sosem lehetünk biztosak abban, a bizonytalan forrásból származó készítmények valójában milyen összetevőket tartalmaznak.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!