Alex

Megújult a MySpace

A Myspace bemutatta a vállalatot az ún. Gen Y korosztály (netgeneráció, millenniumi generáció, internetes generáció) közösségi szórakoztató szolgáltatójaként átértelmező új márkanevét, webportálját és termékcsaládját.

A Myspace teljes mértékben átalakította weboldalát, új megkülönböztető jegyekkel látva el azt és új, a tartalomszolgáltatást előtérbe helyező funkciókkal gazdagodtak. Az átdolgozott honlap fontos fordulópont a riválisai mögött lemaradni látszó társaság történetében. Széleskörűen személyre szabható találkozóhelyet hoztak létre a legkülönbözőbb témakörök iránt érdeklődő és az újdonságokat egymással megosztani kívánó azonos érdeklődési körű személyek számára. Ez az élménykör a zenétől kezdve a hírességeken, filmeken és tévéműsorokon keresztül a számítógépes játékokig a legkülönbözőbb érdeklődési területeket fedi le az elérési platformok legszélesebb választékán, beleértve az online és a mobil hozzáférést.

"Új stratégiánk a Myspace erősségeire épít: közösségi portálként szerzett tapasztalataira, gazdag szórakoztató tartalomkínálatára és felhasználói aktivitása által a legújabb kulturális trendek valós idejű felszínre hozatalára való képességére - mondta Mike Jones, a Myspace ügyvezető igazgatója. A vezetés gyakorlatilag átadta a gyeplőt a felhasználók kezébe, hiszen a honlap a felhasználói aktivitásából nyeri lendületét, akik érdeklődésükkel, ismereteik és véleményük megosztásával, születőben lévő szubkultúrák feltárásával gyakorlatilag maguk programozzák az oldalt.


Lehetővé teszik felhasználóik számára a legkülönbözőbb tartalmak elérését, az érdeklődési körükbe vágó tartalom bemutatását saját profiljuk alatt illetve különféle megosztó eszközök által. A Myspace ún. kurátorok felszínre emelésére összpontosít bizonyos erőforrások, eszközök és platformok rendelkezésre bocsátásával olyan felhasználók számára, akik egyes témakörökben és feltörekvő szubkulturális trendekben bizonyított tudásukkal és ismeretanyagukkal elismertségre és befolyásra tesznek szert a felhasználók körében.

A Myspace hamarosan bemutatja a béta portál mobil verzióját is, amit bármely mobil böngészővel meg lehet majd tekinteni. Még az idén megjelenik a honlap iPhone és Android mobil verziója is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • B0nFire #2
    Főleg, hogy bizonyos oldalakat bojkottálnak is, pl a 4shared-et. Nem lehet az oda feltöltött zenémet belinkelni egy blogposztba, mert kiírja, hogy tiltólistán van az oldal, merthogy nem megbízható. Ezek után próbálgassam végig az összes fájlmegosztót, hogy melyiket nem bannolja? Persze azt szeretné, ha a videót az ő szerverükre töltenénk, meg a zenét is, és csak azt illesztenénk be az oldalunkba. Ha jól tudom, YouTube videót sem enged beágyazni az oldalba, csak MySpace videót.

    Az ilyenek miatt vágja maga alatt a fát. Persze, hogy otthagyják a felhasználók. Meg a soha ki nem javított bugok miatt. Nekem a bejövő üzenetek számlálója 2 éve négyesen áll, pedig üres a bejövő fiókom. Ezt nem lehetne kijavítani? Meg hogy a bejelentkező oldal random módon átvált hol spanyolra, hol franciára.

    Ezek sem túl júzerfrendli fícsörök.
  • theiron #1
    Próbálkozhatnak, de a versenyt már nem nyerik meg. Legfeljebb kevesebben pártolnak majd el tőlük, de új tagokat már nem nagyon tudnak toborozni. Mindenki inkább facebookozik ma már.