Napi Online

A tévé rászáll a közösségisite-divatra

Új kábeltévé-csatornával és egyben webhellyel akarja kihasználni a közösségi web site-ok divatját az MTV zeneadó.

Az olyan webhelyeknek, mint a MySpace, a YouTube, a Bebo (vagy Magyarországon az IWIW) több millió hűséges látogatójuk van, akik barátokat keresnek, azonos érdeklődésű személyek után kutatnak, illetve anyagokat osztanak meg egymással a site-okon. Az MTV Flux néven induló közösségi webhelye kombinálni fogja az online foglalatosságokat a tévés szórakozással. Lehetővé teszi például, hogy a felhasználók multimédiafájlokat töltsenek fel, illetve kiválasszák azokat a videoklipeket, amelyeket meg akarnak nézni. Emellett úgynevezett avatarok - a felhasználót rajzfigurával megjelenítő helyettesítők - segítségével is kommunikálhatnak majd az érdeklődők.

Az MTV máris hősnek tartja magát, hogy olyan szolgáltatást hoz létre, amely kihúzhatja a szőnyeget a hagyományos zenetévék alól, hiszen lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy meghatározzák a képük elé a képernyőre kerülő tartalmakat - írta a CNET.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!