Specker Balázs
A MySpace a média világába is belekóstol
A MySpace először online közösségi oldalként kezdte, aztán menetközben a kezdő zenekarok ugródeszkájává is vált. A cég most újabb lépést tett szolgáltatásai kiszélesítésére: úgy döntöttek, a Nylon című zenei és divatlap következő számából is kiveszik a maguk részét.
A vegyes érzelmeket és véleményeket kiváltó közösségi oldal úgy látszik, újabb kapukat nyit meg a médiapiac felé. A főként zenével, filmmel, művészettel és divattal foglalkozó Nylon című magazin következő, júniusi-júliusi száma a MySpace közreműködésével jelenik meg. Az újság oldaláról ingyenesen letölthető digitális verzió teljesen megegyezik majd a - csak május 31-től megvásárolható - nyomtatott változattal - olvasható a The New York Times oldalán. Mindkét formátumban megtalálhatóak lesznek a kiválasztott mySpace-es zenekarok, művészek és tervezők oldalainak linkjei is.
A Nylonnal való közös munka ötlete Marvin Scott Jarrettől, a magazin főszerkesztőjétől származik, aki Helena Christensen modellel alapította meg a lapot. A nyomtatott verzióban az együttműködés a szövegben és a grafikában nyilvánul majd meg, amely a MySpace oldalaira igyekszik irányítani majd az olvasót. A magazin MySpace-es oldala pedig igyekszik extra információkkal ellátni az érdeklődőket - írja a TMC Net.
"Az ötlet egy olyan szám megalkotása volt, amiben a tartalom lekövethető egy MySpace-es hozzáféréssel. Egy teljesen új világot tárunk fel a lapkiadók előtt" - fogalmazott Jarrett. Ez lesz a Nylon első digitális száma, amely a többit darabot egyenként 99 centért, az éves előfizetést pedig 4,95 dollárért (körülbelül 1000 forint) kínálná majd. A MySpace-nél viszont már nem ez az első próbálkozás az árukapcsolásra; legutóbb az idén ősszel induló, szintén News Corp-tulajdonú My Net TV nevű televíziós hálózattal sikerült szövetségre lépniük.
"Különböző lehetőségeket és eszközöket igyekszünk az emberek elé tárni, hogy jobban kifejezhessék magukat és felhasználóink tevékenységi körét figyelembe véve fejlesztjük ezeket a csatornákat. Azon vagyunk, hogy teret és létjogosultságot adjunk az embereknek" - fejtette ki Shawn Gold, a MySpace vezető-alelnöke.
A vegyes érzelmeket és véleményeket kiváltó közösségi oldal úgy látszik, újabb kapukat nyit meg a médiapiac felé. A főként zenével, filmmel, művészettel és divattal foglalkozó Nylon című magazin következő, júniusi-júliusi száma a MySpace közreműködésével jelenik meg. Az újság oldaláról ingyenesen letölthető digitális verzió teljesen megegyezik majd a - csak május 31-től megvásárolható - nyomtatott változattal - olvasható a The New York Times oldalán. Mindkét formátumban megtalálhatóak lesznek a kiválasztott mySpace-es zenekarok, művészek és tervezők oldalainak linkjei is.
A Nylonnal való közös munka ötlete Marvin Scott Jarrettől, a magazin főszerkesztőjétől származik, aki Helena Christensen modellel alapította meg a lapot. A nyomtatott verzióban az együttműködés a szövegben és a grafikában nyilvánul majd meg, amely a MySpace oldalaira igyekszik irányítani majd az olvasót. A magazin MySpace-es oldala pedig igyekszik extra információkkal ellátni az érdeklődőket - írja a TMC Net.
"Az ötlet egy olyan szám megalkotása volt, amiben a tartalom lekövethető egy MySpace-es hozzáféréssel. Egy teljesen új világot tárunk fel a lapkiadók előtt" - fogalmazott Jarrett. Ez lesz a Nylon első digitális száma, amely a többit darabot egyenként 99 centért, az éves előfizetést pedig 4,95 dollárért (körülbelül 1000 forint) kínálná majd. A MySpace-nél viszont már nem ez az első próbálkozás az árukapcsolásra; legutóbb az idén ősszel induló, szintén News Corp-tulajdonú My Net TV nevű televíziós hálózattal sikerült szövetségre lépniük.
"Különböző lehetőségeket és eszközöket igyekszünk az emberek elé tárni, hogy jobban kifejezhessék magukat és felhasználóink tevékenységi körét figyelembe véve fejlesztjük ezeket a csatornákat. Azon vagyunk, hogy teret és létjogosultságot adjunk az embereknek" - fejtette ki Shawn Gold, a MySpace vezető-alelnöke.