Lapkiadás

Nem bírják a magyar nézők a tévéreklámokat

"Az emberek kevésbé utálnák a reklámokat és még többet is el tudnának viselni belőlük, ha azok jók és kreatívabbak lennének" - derül ki az Euro RSCG Budapest múlt heti felméréséből.

Az 50 fős tesztmintában résztvevők 8 órán keresztül óránként 12 perc filmet és 48 perc reklámot (az elmúlt néhány év Cannes-i díjnyertes alkotásait) nézett végig. A kontrollcsoportban résztvevő 50 fő pedig egy ötperces reklámblokkot nézett meg.

A vetítések végén mindkét csoport tagjainak ugyanazokat a kérdéseket tették fel. "A válaszokból egyértelműen kiderül, hogy a honi tévékben látható reklámok drasztikusan rosszabbak a Cannes-i díjnyerteseknél, és hogy az igazán kreatív reklámok még egészen extrém dózisban sem unalmasak" - mondta Piller Sándor, az Euro RSCG Budapest vezérigazgatója a kísérlet eredményeit bemutató sajtótájékoztatón. Mint magyarázta, bár a minta nem lehetett reprezentatív, az egész reklámszakma számára jelzésértékűek az eredmények. "A reklámhét kapcsán az Euro Reklám Erőpróbával célunk volt felhívni a figyelmet arra, hogy a reklámokkal baj van, és megéri jobb munkákkal megszólítani a közönséget." - tette hozzá.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • mousee #6
    Csak figy...mint köztudott, a reklmámok eszméletlen pénzeket hoznak a konyhára...
    Szal valamiből kell nyereséges vállalkozást csinálni... Én személy szerint kb egy évben durván 5ször ülök le a tv elé, akkor is az esti film elé...ott a reklámok pont elegek arra, hogy elmenjek tusolni, vagy éppen csináljak egy kis kaját magamnak... :PP
  • szombi #5
    Nem lenne rossz ötlet az utca emberét egy kis lé ellenében reklámkritikusként felvenni.
    Sokat tanulhatnának tőlük a reklámcégek!
    Ha én kereskedelmi TV-t működtetnék, biztos k* élet, hogy a reklámozók egy részét elküldeném a bús oda...
    A nézettséget a reklámok minősége is meghatározza! Egy jó reklám alatt kevesen mennek ki inni
    meg minden, a több (magát jól érző) néző több vásárlót jelent!
  • szombi #4
    Már rájöhettek volna előbb is!
    Szerintem létre kellene hozni egy ,,reklám citromdíj''-at,
    hogy jelzésértékű legyen a legpocsékabb reklámok készítőinek.
    A hülye zenéket, bugyuta szövegeket és bárgyú pofákat ki kellene irtani!
    Ki nem állhatom azt a fürdősk**va típsú szöveget, hogy ,,a máskik mosópor persze...''!
  • Béla bácsi #3
    Én már immunis vagyok a tv-beli reklámokra, észre se veszem őket, már amikor tv-t nézek, interneten meg ugye ad blocker és nincs több kérdés. Egyébként amikor poén kedvéért végignézek párat, bennem az a hipotézis merül fel, hogy ezeket tízéves hülyegyerekek készítik.
  • Gweb1984 #2
    A reklámokkal talán nem lenne gond, ha nem úgy menne, hogy durván félórás reklámblokkokat megszakítanák 5 percnyi filmrészletekkel, hanem végig adnák a tv-ben lévő műsorokat és csak közöttük lenne, max 5 perces reklámrész. Ekkor még elviselhető is lenne, de így.....
  • mrzed001 #1
    És ezért a felmérésért fizettek nekik ????
    Ez ugye vicc ?