6
-
#6 Csak figy...mint köztudott, a reklmámok eszméletlen pénzeket hoznak a konyhára...
Szal valamiből kell nyereséges vállalkozást csinálni... Én személy szerint kb egy évben durván 5ször ülök le a tv elé, akkor is az esti film elé...ott a reklámok pont elegek arra, hogy elmenjek tusolni, vagy éppen csináljak egy kis kaját magamnak... :PP -
szombi #5 Nem lenne rossz ötlet az utca emberét egy kis lé ellenében reklámkritikusként felvenni.
Sokat tanulhatnának tőlük a reklámcégek!
Ha én kereskedelmi TV-t működtetnék, biztos k* élet, hogy a reklámozók egy részét elküldeném a bús oda...
A nézettséget a reklámok minősége is meghatározza! Egy jó reklám alatt kevesen mennek ki inni
meg minden, a több (magát jól érző) néző több vásárlót jelent! -
szombi #4 Már rájöhettek volna előbb is!
Szerintem létre kellene hozni egy ,,reklám citromdíj''-at,
hogy jelzésértékű legyen a legpocsékabb reklámok készítőinek.
A hülye zenéket, bugyuta szövegeket és bárgyú pofákat ki kellene irtani!
Ki nem állhatom azt a fürdősk**va típsú szöveget, hogy ,,a máskik mosópor persze...''! -
Béla bácsi #3 Én már immunis vagyok a tv-beli reklámokra, észre se veszem őket, már amikor tv-t nézek, interneten meg ugye ad blocker és nincs több kérdés. Egyébként amikor poén kedvéért végignézek párat, bennem az a hipotézis merül fel, hogy ezeket tízéves hülyegyerekek készítik. -
Gweb1984 #2 A reklámokkal talán nem lenne gond, ha nem úgy menne, hogy durván félórás reklámblokkokat megszakítanák 5 percnyi filmrészletekkel, hanem végig adnák a tv-ben lévő műsorokat és csak közöttük lenne, max 5 perces reklámrész. Ekkor még elviselhető is lenne, de így..... -
#1 És ezért a felmérésért fizettek nekik ????
Ez ugye vicc ?