6
  • mousee
    #6
    Csak figy...mint köztudott, a reklmámok eszméletlen pénzeket hoznak a konyhára...
    Szal valamiből kell nyereséges vállalkozást csinálni... Én személy szerint kb egy évben durván 5ször ülök le a tv elé, akkor is az esti film elé...ott a reklámok pont elegek arra, hogy elmenjek tusolni, vagy éppen csináljak egy kis kaját magamnak... :PP
  • szombi
    #5
    Nem lenne rossz ötlet az utca emberét egy kis lé ellenében reklámkritikusként felvenni.
    Sokat tanulhatnának tőlük a reklámcégek!
    Ha én kereskedelmi TV-t működtetnék, biztos k* élet, hogy a reklámozók egy részét elküldeném a bús oda...
    A nézettséget a reklámok minősége is meghatározza! Egy jó reklám alatt kevesen mennek ki inni
    meg minden, a több (magát jól érző) néző több vásárlót jelent!
  • szombi
    #4
    Már rájöhettek volna előbb is!
    Szerintem létre kellene hozni egy ,,reklám citromdíj''-at,
    hogy jelzésértékű legyen a legpocsékabb reklámok készítőinek.
    A hülye zenéket, bugyuta szövegeket és bárgyú pofákat ki kellene irtani!
    Ki nem állhatom azt a fürdősk**va típsú szöveget, hogy ,,a máskik mosópor persze...''!
  • Béla bácsi
    #3
    Én már immunis vagyok a tv-beli reklámokra, észre se veszem őket, már amikor tv-t nézek, interneten meg ugye ad blocker és nincs több kérdés. Egyébként amikor poén kedvéért végignézek párat, bennem az a hipotézis merül fel, hogy ezeket tízéves hülyegyerekek készítik.
  • Gweb1984
    #2
    A reklámokkal talán nem lenne gond, ha nem úgy menne, hogy durván félórás reklámblokkokat megszakítanák 5 percnyi filmrészletekkel, hanem végig adnák a tv-ben lévő műsorokat és csak közöttük lenne, max 5 perces reklámrész. Ekkor még elviselhető is lenne, de így.....
  • mrzed001
    #1
    És ezért a felmérésért fizettek nekik ????
    Ez ugye vicc ?